本星期娛樂熱話,離不開剛於上星期六開張的K場Red MR,事關過往大半年Neway一市獨大,但因版權問題同四大唱片公司鬧翻,搞到K迷無法唱到陳奕迅、謝安琪、方大同的新歌。
Red MR不單有四大唱片公司新歌,仲玩突破在K房安裝微軟出品的Surface電腦枱,揚言由點歌到order飲品小食,全部可以在枱面一篤搞掂,各位男士準備聖誕期間帶女仔去新場唱K攞威,最好學定所有玩法,以免去到面懵懵連歌都點不到,盞!

Red MR小資料
地址:銅鑼灣告士打道三百十一號皇室堡八樓
房間數目:三十一間,Red MR主題房、南華主題房及香檳主題房設有Surface,想試,訂房時最好講明。
收費:主題房•每人消費由$HK300起
普通房•每人消費約HK$100-$200(午市)/ HK$200-$300(晚市)
查詢:Red MR 3125 3125
網址:http://www.redmr.com

點歌悶
興致勃勃去試玩,諗住可以盡試Surface功能,可惜每樣功能不是「構思中」,就是「稍後階段先引入」,最期待的點歌功能,sorry,Surface未有住,要靠場內另一款觸控屏幕點歌;雖然同樣是touch芒,但感應能力頗低,經常要篤幾次先有反應,而且選單設計亦頗單調,只得揀歌及插播功能,對手Neway的多聲道伴唱、隨機播歌等好玩功能,別期望在Red MR有得玩。好在Surface仲有其他玩法,加番少少分數。
除了近電視有個touch芒揀歌,房中間亦有一個,不過擺近廁所門口,次次行過都好易撞到。

玩法一 虛擬骰盅
點歌失望,骰盅遊戲數碼化後反而有驚喜,其中最常玩的「大話骰」及「789」搭配支援multi-touch的Surface,一樣可以玩到忘形,仲毋須怕搖到跌骰狂飲罰酒。

玩法二 加工玩相
唱K時合照,正常到不得了,用Surface可以玩得更多,不單可以即時將相傳入Surface翻睇,仲可以用手指在影像上簽名及加工,然後即時上載Facebook或網上相簿,威俾朋友睇。
位:只可透過藍牙無線過相,拎部DC出來影,結果都要返屋企先有得睇。

玩法三 聽完即買
除了唱K,Surface更內藏最新歌曲試聽,點選唱片封套及歌曲,覺得like的話可以即時俾錢購買,然後手機就會收到指示下載歌曲,稍後仲可以直接買演唱會或球賽 門票。
位:記住要用Windows Phone,下載指定app,先可以買歌,懶醒拎部iPhone或者Android手機出來,死硬!

玩法四 學睇酒識
點歌用Surface,點飲點食亦一樣,同侍應講要order,即刻會拎來銀色反光煲呔,放個煲呔上去Surface,就會顯示餐牌,並可以直接在上面落單。最得意是將飲品放上Surface,系統會即時顯示它的資料,例如成分、年份及產地,可以乘機展示自己的品酒知識。
位:切忌背錯資料,講完被人發現同Surface顯示的不同,睇怕要搵窿捐。

Surface起底
○八年於美國推出,去年先引入香港,內置Windows 7作業系統,透過枱面多點觸控屏幕操控,玩落似超大版iPhone。原理是屏幕下收埋幾個紅外線鏡頭,一有物件放上枱面,鏡頭就會根據接觸點大小,辨認出是手指按壓,還是其他物件,再進行相關操作,最多可同時辨認出屏幕上八十隻手指位,幾個人一齊用都無問題。枱面防壓(最多可承重二百磅)防水,基本上可以當正茶几使用,但飲到貓貓地,千祈不要攬住朋友玩table dance,踩爆屏幕就大件事。

規格
作業系統:Windows 7
屏幕:30吋1024×768解像度多點觸控LED
處理器:Intel Core 2 Duo(2.13GHz)
記憶體:2GB DDR2
硬碟:250GB SATA
連接介面:Wi-Fi、藍牙、USB×6、VGA、Ethernet
體積 / 重量:1080 / 690 / 540mm / 90kg
售價:約HK$100,000
查詢:Microsoft 2388 9600
網址:http://www.microsoft.com/surface


Models / Renee Li、Charles Lam@StarzPeople


1. 「大話骰」最多可以六個人玩,開始後一人一個紅色骰盅,搖骰時將隻手㩒實骰盅,前後左右亂郁就得。


2. 想睇骰,只要用雙手遮住骰盅,骰盅就會變成透明俾你睇,一縮手骰仔又會消失,以防其他人偷睇。


3. 開始嗌骰,邊個想開,只要㩒中間個大鐘,就可以打開所有骰盅;㩒中間的點數,自動幫你計夠不夠骰,毋須自己數,亦不用怕對手出蠱惑郁骰。


4. 「789」介面就簡單得多,因為只得個虛擬公雞碗同埋兩粒骰,用手指㩒住兩粒骰向左或右一拉即擲骰,擲到7點可以揀斟酒,8點要罰飲一半,9點就要飲清,玩法簡單,極易飲貓。


玩相功能暫時得個講字,未做好,click入去只得一堆明星相睇。


揀好唱片同埋歌曲,可以直接在Surface播放。


聽完可即時購買,下載到Windows Phone上,就可在手機聽歌。可惜仍同唱片公司傾緊版權問題,暫時未買得,亦未有價錢。


飲品原理亦一樣,杯底貼有標籤,方便Surface確認,並顯示相關飲品資料,除了文字資料,更有相片及短片,包羅萬有。


煲呔(黃圈)底暗藏標籤,放上Surface就會認到,然後顯示餐牌,餐牌可任意拖拉及放大縮細,點餐時好方便。


除了有五部Surface之外,部分房間更安裝了Xbox 360 Kinect任玩。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()