吳綺莉多年來和跟成龍所生的吳卓林生活低調,但自從日前她在上海搞個人畫展,正式首次帶同小龍女亮相後即成為焦點。昨日卓林在機場亞洲博覽館出現,由林建明陪同下捧場看恐龍騷《與龍同行》,起初卓林對鏡頭表現有點抗拒,但最後仍大方任影,年紀輕輕已有大將之風。


其他娛樂名人影片

斥資過千萬的舞台滙演《與龍同行》昨晚在赤鱲角機場的亞洲博覽館首度演出,這個機械恐龍表演除了吸引大批觀眾看騷,也有不少圈中人捧場,包括應屆港姐陳庭欣和莊思明、胡諾言和陳琪及女兒、姚嘉妮和林祖輝帶女兒、蘇玉華、張繼聰及無綫總經理陳志雲等。日前首次跟媽咪吳綺莉正式現身上海畫展的小龍女吳卓林,由林建明帶同在香港現身睇騷看巨型遙控恐龍。沒有媽咪在身邊,卓林起初戴起恐龍頭套,表現活潑,面對鏡頭難免有點抗拒,但最後大方除下頭套任影,果然甚得媽咪真傳,有大將之風。

放大圖片
小龍女吳卓林戴上恐龍頭套,再襯腳印手套頸巾,搞笑可愛。

小龍女吳卓林戴上恐龍頭套,再襯腳印手套頸巾,搞笑可愛。

放大圖片
卓林除去原先戴上的恐龍頭套,大方給記者影相。

卓林除去原先戴上的恐龍頭套,大方給記者影相。

志雲:四大未傾掂

一直傳是迷雲黨的張繼聰巧遇陳志雲,兩人大方握手和合照,張繼聰表示不知陳總來睇騷。提到日前未有出席無綫《勁歌》總選記者會,張繼聰表示聽從公司安排。談到有傳四大唱片和無綫就版稅爭拗破冰,張繼聰笑言:「其實我都唔係四大,但次次都要問我,最緊要大家開心。」向陳總求證無綫是否已和四大傾掂數?他說:「要再傾,未傾掂,至家都唔可以用四大嘅歌曲同 MV。」有傳已支付 09-10年中期版稅 200萬?陳志雲再次表明:「我哋未畀,只係傾緊 09-11年嘅臨時付款,除咗臨時付款,仲有最後付款,一日未傾掂都唔可以用四大嘅音樂,但大家傾得好好,應好快傾掂。」

放大圖片
胡諾言和老婆陳琪帶囡囡看騷,但囡囡只顧望恐龍公仔。

胡諾言和老婆陳琪帶囡囡看騷,但囡囡只顧望恐龍公仔。

放大圖片
陳志雲(右)昨晚巧遇一直被指是迷雲黨的張繼聰(左)。

陳志雲(右)昨晚巧遇一直被指是迷雲黨的張繼聰(左)。

破無綫壟斷不成立

四大歌手是否可亮相無綫節目?陳志雲說:「其實久不久我哋都有訪問佢哋,只不過部份歌手嘅公司或經理人覺得唔適合亮相,但我哋冇問題,照樣會邀請,只要係唔涉及音樂版權嘅都可以。」他又否認刻意新增獎項在《勁歌》總選頒給四大歌手。有傳之後歌星除可現身無綫,還可亮相其他電視台,陳志雲說:「合約方面未傾,以往歌星同藝人都唔係簽獨家合約,我哋唔係簽晒所有歌手,所以唔可以話係打破壟斷。」是否一人跟四大唱片傾掂數,正是外界所指的特別任務?陳志雲自言只是一分子。是否搞掂便離開無綫?他謂只是傳言。採訪:李珮洳攝影:林德雄


戴上頭套的卓林和林建明雙雙伸出手互掂。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()