香港地做model,得兩條出路。
童工年紀,已趨生蜜桃早熟賣弄色相嬉春,稚齡胭脂馬投身成人睇肉界,上位狠招唯靠露數。
雙腳踩花生天橋,雙手叩銀色大門,煮兩味講風水掹車邊固然OK,如能輕沾天王臉上金光身繫天王認證阿嫂名堂,身價何止超額十倍,還可輕易鯉躍億萬票房。
像熊黛林。
成名之路,活像台灣第一名模林志玲。
「我唔渴望變成第二個林志玲,佢唔係我目標!」熊以高八度但並沒有附送簽名式的嬌嗲尾音,瞪着我說。
答案,當然理解。
換着我,有得揀,目標,也寧可瞄準嫁入貴族的神級名模Natalia Vodianova。

起雙飛
熊黛林,當然今時不可與o靚模同級而喻。
籍貫貴州,出生南京,十九歲那年才隻身到上海發展,不過三載,憑身段躋身「中國十佳模特兒」之列。2006年南下登陸成為內輸外勞,未幾即被郭天王相中,由nobody一夜飛上枝頭博出青雲路,第一部擔正做女主角的電影,票房,斷億計。
拍到個好碼頭,大片一套接一套,即使被戲謔為史上至省鏡長腿花瓶,理得你,儂好歹也是億萬票房女主角呀,睬你盞降grade!但,這是否意味着往後將北望神州拍片去,從此退下天橋?
「一定唔會,model工作仍然會繼續。不過拍戲之外,司儀或歌星,點都唔會掂,因為唔識處理,嗰啲係需要用時間儲經驗慢慢浸嘅專業,以目前嚟講,我最負擔唔起嘅,就係時間。」
無時間原因,足本套用熊的自我狠評是:懶,又貪瞓。「好多時拍戲一埋位就起碼十幾粒鐘,我無得瞓會燥底。」所以一有時間,伊人寧願都拿來跟周公相會。如可,至少瞓十個鐘;唔使拍戲?瞓足一個對又點話!
那何不步Lisa S和Amanda S的後塵,一步一步,將興趣發展成另一條錢途?
「唔……我諗我唔會囉,而家咁都幾好吖!其實我覺得自己好幸福,有機會做戲,仲一拍就做女主角,而且跟住落去接嘅,都係!比起嗰啲『科班』出身,捱咗十幾年都未必有機會嘅,我絕對幸運。所以,好享受而家狀況——當然,如果,將來,有得再好啲,會更加開心,但我真係唔敢亦唔渴望有獎攞,作為一個新人,有得提名喎,仲想點!」

我的人生

買唔起
計過算過,最終還是不捨得老本行。並非骨子裡戀戀天橋,原因嘛,雌性動物本能,實在捨不得一時三刻暫借虛榮。
「女仔,個個都鍾意扮靚。最新嘅衫最貴嘅珠寶首飾,仲有好多好多平時實買唔起嘅,都只有做model先可以著到戴到。咁着數,點解要放棄唔做?」
對對對,試過腥味的夜貓子,食髓知味,抽不了身,不能回頭怎能回頭!更何況日日都見盡大場面的名模?更加回不了凡間。
「所以我唔會自己扲錢買珠寶首飾。」
且慢,並非慳得盡慳,要光宗耀祖接濟同鄉起大屋;大條道理,只要是女人,妳妳妳一定有共鳴。
「我屋企有成個化妝盒咁大嘅首飾箱,裡面乜都有,全部都係客送嘅,邊使真金白銀買!」熊說,像是日頸上所戴由客戶送贈的一條頸鏈。「玩design款,搵粒石仔睇吓都無,標價卻要五千幾蚊歐羅!除非含住金鎖匙出世,否則,正常人,點解肯俾錢買?」
以為賣花姑娘只會讚花香,誰知,更老實不客氣的,陸續有嚟。
「平時做show,價值成億,雞乸咁大粒鑽石戒指,我都戴過,因此知道買呢啲嘢(珠寶),無番咁上下(錢),買唔到好嘢囉!但真係要買好少少,唔寒酸,唔係一卡咁細粒石嘅,仲要閃,起碼要幾十萬,幾十萬喎?好貴,唔捨得,不如等人送。」
現實?係o架!陶喆向奀模求婚都送兩卡;女王金口要到,坐三望五有啦有啦。


唔寒酸,唔係一卡咁細粒石嘅,仲要閃,起碼要幾十萬,幾十萬喎?好貴,唔捨得,不如等人送。

淺灰色狐狸毛燕尾短褸 $63,200
淺灰色半截裙 $10,000
Both Loewe
Rimowa Solid系列行李箱 價格待定

I do!
娛圈新聞,連「煲」水都要靠把口,人脈關係圖越複雜,自然可看性更高!
自認「宅」到不能,明年就踏入三字剩女功能組別的熊黛林,驚唔驚偷芒事件之後,再殺出大堆香蕉士多啤梨蘋果橙?
「我先唔驚,又唔係冇人要,只不過想單身多幾年再玩吓先!」
女王夢想中的婚禮,五隻字總結:最緊要浪漫——而浪漫,往往是要靠錢錢錢錢錢來堆砌的,例如求婚鑽戒。
「如果老公送,我想要三卡以上。」
記住,最尾嗰兩隻字,係以上。
「唔一定要名牌,款式反而更緊要,最好乾乾淨淨一粒過,設計要好好火!我做show時曾經戴過隻Cartier粉紅鑽戒,好靚好貴,一戴上手就鍾意到不得了,唔想除低,我知粉鑽價值,係咁多種鑽石之中最貴嘅……」
女人,一講起終生best friend珠錶首飾,邊停得口,當事人那雙碌到五蚊銀咁大的眼珠,更幾乎跌出嚟咁滯。
郭天王喎,三卡——以上,濕濕碎啦!


深藍色狐狸皮頸飾 $15,000
深啡色針織上衣 $6,210
深灰色高腰褲 $18,800
黑色鱷魚皮皮帶 $6,000
黑色皮手套 價格待定
All Loewe


比起嗰啲工科班出身,捱咗十幾年都未必有咁嘅機會,我絕對幸運。
黑色皮草短褸 $75,900
黑色絲質短裙 $18,880
Both Loewe


1984
小時候與哥哥的合照,兩個笑到見牙唔見眼,感情好到不得了!


1999
參加首屆「中國民族模特大賽」獲得季軍,纖瘦身材卻驚見國字面,仲有幾分似未傳整容變臉前的郭可盈。


2003
初出道拍上海獨立地下電影《目的地上海》,短短五分鐘的戲份已包括和男演員濕吻、床上激戰場面, 唯當事人堅稱內地不容許拍三級片,所以處女首作並非三級。


2005
與眾內地女模拍攝溫泉廣告硬照,胸前肋骨無添加停機坪身材媲美Sammi和Joey。


還未被認證天王嫂地位前,素人身份搏到盡,結果被陳妙瑛睇中,即聘做美療中心代言人,人氣急升!


2006
與身高6呎2吋內地男模范駿拍拖,她自爆長期分隔兩地濃情轉淡而主動提出分手,不久便與城城傳出緋聞。


擔任城城《風之子》MV女主角,就係MV中一吻,令熊成功打開「城」門。


攻城後首次斷正,被本刊拍得深宵素顏登上天王跑車,城城事後大方承認彼此是「好朋友」。


2007
為亞視《十大電視廣告頒獎典禮》擔任嘉賓,首度公開表演性感舞步,城城都公開讚有天分 。


2008
拍電影《葉問》擔正女主角,票房億億聲,直言從來唔恨亦無諗過做第二個林志玲!


2010
城城四十五歲生日,打邊爐打天光後,再返天王寢宮繼續「焚城」。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()