今個聖誕鄭融、楊愛瑾( Miki)、董敏莉( Monie)以及連詩雅已經計劃好各自的慶祝活動,阿融及 Miki約定朋友開派對,而且她們均極速學焗火雞和薑餅人應節,而四人都會與老闆及同事開派對,歡度佳節。

鄭融今年打算挑戰焗火雞,她說:「我已經一早上網搵咗焗火雞嘅食譜,到時會買隻大火雞,成班朋友一齊食,仲會整埋聖誕布甸。」不過阿融不敢放肆大吃,因為她即將出碟要拍唱片封面照,她說:「我好鍾意食嘢,但係又易肥,家真係唔可以食咁多,唔係到時影相好難搞。」楊愛瑾很喜歡過聖誕,除了喜歡在靚靚的聖誕佈置拍照留念外,還喜歡與朋友開派對慶祝,今年她買定聖誕禮物,更焗了 70幾塊薑餅人曲奇賀節,她說:「之前我去咗學整薑餅,返到屋企再唧公仔同名,整咗 3日先整好晒。」

放大圖片
鄭融愛吃又愛煮,今個聖誕會挑戰高難度焗火雞應節。

鄭融愛吃又愛煮,今個聖誕會挑戰高難度焗火雞應節。

放大圖片
愛吃美食的鄭融怕肥不敢大啖聖誕美食,看來她的好姊妹要出口相助了。

愛吃美食的鄭融怕肥不敢大啖聖誕美食,看來她的好姊妹要出口相助了。

Monie想試生仔痛

已有男友的 Monie約定家人和男友於家中吃聖誕大餐,她覺得佳節與最愛的人一起過是最溫暖的。 Monie坦言很期待有自己的小家庭,她說:「結唔結婚都唔緊要,生仔反而緊要啲,我成日都好想試吓生仔嗰種痛楚,覺得咁先係真正嘅女人。」此外,連詩雅聖誕當日要工作,所以她會提前與家人慶祝,她說:「作為新人如果聖誕節冇嘢做仲擔心啦,就算今年冇得慶祝我都唔會唔開心,當日一定會帶定聖誕禮物送畀同事。」採訪:李珮洳攝影:黃文成化妝: Vinci Tsang服裝提供: BCBG場地提供:海港城


Miki焗了 70多塊薑餅人送給朋友,還每塊都唧名和花紋,花盡心思賀聖誕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()