Wonder Girls(WG)首次喺香港開演唱會,揀喺山卡罅亞洲博覽館,開show前貴飛滯銷,$880劈價到$288,先有番啲起色。
入到場,近九成滿,坐滿十零歲o靚仔o靚妹、一家大細,當然仲有韓國同胞捧場,都唔算冷清。WG成晚齋唱自己歌,冇嘉賓,氣氛一般,都算,最慘係寫明唱三粒鐘,結果斬頭斬尾唱得粒半鐘,仲短過王菲。唯獨是首本名曲《Nobody》,唱完抒情版,隔一陣又嚟搖滾版,最後encore再唱多次三語版,全場high爆三次。睇嚟,在場的所謂fans,淨係識呢首。


當晚撞正全年最凍,大嶼山得五六度,演唱會仲要遲足半個鐘先開場,等到觀眾鼓譟。WG以快歌《So Hot》、《I Wanna》打響頭炮,又不時出招冧fans,用廣東話講幾句「你哋好」、「我愛你」,fans總算有番啲反應,開始尖叫。咁都唔止,WG請咗一個男fans上台唱《Saying I Love You》,逐一同佢拖手又搭膊頭,即場影埋寶麗來,仲送巨型熊仔、禮物、鮮花,男fans醒目把握機會同WG自拍,恨死隔籬,台下嗌到拆天的,竟然是一班妹妹仔!
Solo時段離唔開勁歌熱舞,譽恩high到爬上琴,隊長善藝獻唱《You Raise Me Up》,背景播小時候片段,sell溫馨。中場,輪到播五位成員的搞笑短片,不過得英文字幕,細路仔睇唔明,靜晒。跳足90分鐘後,WG同觀眾大合唱《Tell Me》,著住超高高踭鞋的譽恩叉錯腳幾乎仆倒。最後encore,《Nobody》韓文、英文、國語一曲三語,唱完即閃。望吓錶,十點咋喎,海報明明印住八點開始十一點完,最終八點半唱到十點算數?三個鐘concert縮水得番個半鐘,唔通香港係亞洲巡迴最後一站,所以特別早收工?抑或劈價飛預咗冇足本呀?


WG五女出場時以一身黑色密實服裝現身,長腿都冇show,失望。


場外有六個易拉架俾fans同偶像「合照」,屬粗製濫造,不過仍然保持已離隊的宣美,算佢唔忘本。


入座率比預期高,係$880貴飛區最多吉位。


惠林在香港長大,講廣東話冇難度,點解唔唱廣東歌俾本地歌迷聽呀?


主辦單位稱演唱會專登請來美國及韓國的舞台燈光設計師,不過效果幾娘。


星級觀眾最紅係Dada(陳靜)(左)、施念慈(中)同Liz(李莉琳),稍為有名氣的如謝安琪、張繼聰、徐濠縈就由秘密通道入場,開頭吹到有甄子丹兩夫婦,信佢一成都雙目失明。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()