我 屋 企   謝 婷 婷


放大

 

「 唔 理 事 情 有 幾 困 難 , 環 境 有 幾 亂 , 香 港 都 係 我 屋 企 , 之 前 係 , 依 家 係 , 將 來 都 係 。 」 ( 陳 冠 希 04 年 歌 曲 《 香 港 地 》 內 獨 白 )
香 港 七 百 萬 人 當 中 , 得 三 、 四 成 人 係 made in Hong Kong 。 但 你 香 港 出 生 香 港 長 大 香 港 讀 書 畢 業 , 都 不 一 定 知 道 香 港 有 乜 好 … …
十 年 下 來 , 金 融 風 暴 科 網 爆 破 911 沙 士 金 融 海 嘯 ; 我 問 你 , 香 港 有 乜 好 ?
係 陳 太 所 講 , 香 港 勝 在 有 4 個 核 心 價 值 : 自 由 、 民 主 、 人 權 、 法 治 ?
定 係 04 年 專 業 人 士 聯 署 《 香 港 核 心 價 值 宣 言 》 時 列 舉 的 公 平 公 義 、 和 平 仁 愛 、 誠 信 透 明 、 多 元 包 容 、 尊 重 個 人 、 恪 守 專 業 ?
講 完 大 道 理 , 我 再 問 你 , 香 港 有 乜 唔 好 ?
你 答 唔 到 , 等 謝 婷 婷 答 。 加 拿 大 回 流 香 港 4 年 , 眼 觀 四 方 , 婷 婷 口 中 的 香 港 , 絕 對 不 是 完 全 一 面 倒 的 唱 好 ; 08 年 正 式 入 行 做 model , 感 受 過 本 地 人 「 快 手 扮 專 業 」 的 香 港 精 神 後 , 更 是 一 步 一 驚 心 。
但 她 仍 然 選 擇 香 港 , 那 怕 她 形 容 自 己 是 死 硬 派 完 美 主 義 者 , 工 作 時 經 常 被 人 激 到 嘔 血 ; 因 為 : 「 我 係 香 港 出 世 , 呢 度 係 我 屋 企 。 」
「 經 過 幾 多 谷 底 , 香 港 仔 仍 然 係 香 港 仔 ; 見 過 幾 多 風 浪 , 香 港 人 仍 然 係 香 港 人 。 」 《 香 港 地 》
一 日 香 港 人 , 一 世 撐 香 港 ! 明 未 ?


 

Jennifer's choice

「 我 在 加 拿 大 已 好 喜 歡 嘗 試 不 同 牌 子 護 膚 品 , 不 過 我 的 護 膚 程 序 好 簡 單 , 都 是 清 潔 、 補 濕 面 霜 和 眼 霜 。 我 試 過 用 蛋 白 當 面 膜 敷 面 , 收 細 毛 孔 效 果 明 顯 之 餘 , 天 然 又 環 保 ! 我 覺 得 用 什 麼 護 膚 品 都 好 , 最 緊 要 輕 輕 力 塗 在 面 上 , 這 更 有 效 保 養 肌 膚 。 」

Jennifer Tse
深 紫 色 ruffles 斜 膊 裙 $5,700
Elizabeth & James
from Lane Crawford
黑 色 lace-up 高 鞋 model's own



 

Profile

Jennifer Tse 謝 婷 婷
出 生 日 期 : 1982 年 9 月 7 日 ( 處 女 座 )
出 生 地 : 香 港
身 高 : 5 呎 6 吋
體 重 : 107 磅
語 言 : 廣 東 話 、 英 語 及 法 語 。
學 歷 : 加 拿 大 英 屬 哥 倫 比 亞 大 學 心 理 學 系 畢 業
簡 歷 : 86 年 4 歲 時 隨 家 人 移 民 加 拿 大 , 05 年 大 學 畢 業 回 港 。 08 年 正 式 入 行 做 模 特 兒 。
主 要 作 品 : 代 言 活 動 《 Parfums Christian Dior 「 Iconic Visions 創 意 彩 妝 攝 影 展 覽 」 》 ( 2008 ) 、 《 MIOGGI 「 美 麗 進 化 HappyFace 挑 戰 賽 」 》 ( 2009 ) 。
模 特 兒 公 司 網 頁 : http://www.rootz.hk



 

History

 


zoom
 

1983   細 細 個 肥 肥 白 白 成 個 父 親 謝 賢 餅 印 , 可 愛 到 暈 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

1986   童 年 時 每 到 過 年 例 必 以 全 新 形 象 為 雜 誌 拍 照 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

2008   在 Valentino 09 春 夏 時 裝 展 上 性 感 登 場 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

2009   在 ifc 的 PUMA 新 鋪 開 幕 酒 會 上 來 個 大 露 背 , 頓 成 全 場 焦 點 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片



 

回 家


zoom
 

 

婷 婷 形 容 自 己 向 來 冇 長 遠 計 劃 , 入 行 做 model 只 因 大 學 畢 業 冇 收 入 , 出 騷 多 了 , 現 在 需 要 搵 間 公 司 幫 忙 傾 價 錢 而 已 。
「 我 唔 會 諗 入 行 之 後 點 , see how it goes , 見 多 人 , 可 能 明 日 有 人 offer 我 開 間 酒 店 都 未 定 。 我 個 人 好 有 觀 察 同 分 析 力 , 唔 知 咁 會 唔 會 幫 到 我 事 業 。 如 果 有 人 搵 我 拍 戲 都 會 試 , 打 打 殺 殺 我 得 , 叫 我 槍 殺 人 都 可 以 , 根 本 我 個 人 就 唔 係 咁 女 仔 , 就 算 好 似 阿 哥 拍 《 男 兒 本 色 》 咁 在 巴 士 上 撻 來 撻 去 , 都 OK 。 」

Jennifer Tse
灰 色 皮 斜 膊 裙
白 色 露 指 皮 手 套 ( 均 未 定 價 )
Both Loewe
黑 色 拉 鏈 搭 帶 高 鞋 model's own



 


 

香 港

冇 計 劃 冇 期 待 , 原 本 就 以 為 唔 會 失 望 , 但 那 怕 機 關 算 盡 , 婷 婷 仍 是 算 漏 了 一 步 — — 「 香 港 精 神 , 夠 鐘 走 人 」 。
「 我 係 好 有 紀 律 同 logic 人 , 每 件 事 都 會 做 晒 功 課 去 準 備 , 本 來 返 到 都 對 香 港 唔 抱 好 大 期 望 , 但 有 陣 時 都 有 少 少 , 無 論 點 預 備 妥 當 都 好 , 到 時 都 係 out of control , 經 常 到 last minute 至 知 件 事 唔 係 咁 run 。 而 且 大 家 都 冇 放 多 心 機 去 做 準 備 功 夫 , 香 港 冇 外 國 咁 多 budget , 其 實 應 該 用 多 心 機 搭 夠 , 但 冇
「 我 知 道 個 問 題 邊 度 , 但 我 冇 方 法 解 決 。 」
讀 大 學 時 每 有 小 組 功 課 , 婷 婷 都 選 擇 一 腳 踢 , 同 學 只 分 擔 雜 務 , 她 明 知 自 己 並 非 最 醒 的 一 個 , 但 一 定 是 最 有 要 求 的 一 個 。 「 我 寧 願 辛 苦 都 唔 想 擔 心 , under my control 起 碼 我 會 知 好 唔 好 。 」
婷 婷 形 容 「 快 手 」 唔 代 表 你 更 「 專 業 」 , 只 要 你 放 多 點 「 heart 」 在 工 作 入 面 , 再 加 多 少 效 率 , 咁 香 港 就 perfect 喇 。



 

ME! LOOK
Omix B.

Makeup Artist
「 婷 婷 平 日 妝 容 那 粗 而 黑 的 眼 線 令 她 精 神 又 有 個 性 , 但 今 次 為 了 營 造 女 性 化 感 覺 , 我 將 眼 線 改 為 柔 和 的 semi-smoky , 淺 啡 色 眉 毛 刻 意 加 粗 少 少 , 令 雙 眼 精 神 番 , 唇 部 用 nude 色 , 加 一 層 唇 彩 令 雙 唇 飽 滿 些 , 成 個 妝 soft 得 來 又 夠 charm 。 」


zoom
 

 


zoom
 

 



 

完 美


zoom
 

Jennifer Tse
藍 白 色 斜 膊 裙
黑 色 橡 筋 腰 帶 ( 均 未 定 價 )
Both Loewe
白 色 珍 珠 串 手 鏈 $390
Pink Martini

不 斷 提 到 自 己 要 求 完 美 , 我 當 然 想 知 道 處 女 座 的 婷 婷 平 日 有 什 麼 吹 毛 求 疵 有 趣 事 例 , 但 她 想 了 想 便 搖 頭 說 沒 有 。 「 我 日 日 都 係 要 咁 perfect , 自 己 可 能 唔 會 覺 得 幾 時 算 係 挑 剔 , 可 能 要 其 他 人 話 俾 我 知 。
「 不 過 我 每 去 一 個 trip 都 會 在 MP3 機 內 整 一 個 playlist , 配 合 目 的 地 氣 候 同 環 境 , 我 試 過 用 3 個 鐘 去 整 一 個 playlist , 務 求 做 到 所 有 歌 , 無 論 mood 、 tone 同 melody 都 好 夾 好 順 。 試 過 其 中 有 地 方 錄 大 聲 , 我 為 咁 而
「 我 之 前 一 晚 會 plan 定 第 二 日 行 程 次 序 , 重 要 係 邊 度 會 有 我 鍾 意 食 , 因 為 我 唔 會 因 為 唔 順 路 而 被 迫 食 我 唔 鍾 意 。 如 果 計 劃 實 行 得 好 順 利 , 我 就 會 好 開 心 。
「 香 港 人 好 喜 歡 遲 到 , but I never late , 我 承 諾 就 係 我 信 譽 , 呢 個 好 重 要 , 我 覺 得 遲 到 好 冇 禮 貌 。 我 有 時 去 event 見 到 大 家 等 遲 到 的 大 明 星 , 要 全 世 界 等 你 一 個 , 我 覺 得 好 自 私 。
「 試 過 有 朋 友 遲 到 , 我 打 電 話 問 : 你 到 未 呀 ? 佢 話 依 家 至 出 門 口 ! 我 會 好 嬲 ! What do you mean ? 我 等 你 一 個 鐘 , 我 個 life 就 會 冇 一 個 鐘 , 追 唔 番 的 。 我 都 從 來 唔 會 賴 床 , 因 為 我 覺 得 覺 好 時 間 , 我 一 夠 鐘 就 彈 起 身 , 最 多 做 完 返 去 過 。 」



 

愛 情

講 到 這 裡 , 可 能 你 會 問 , 婷 婷 要 求 咁 高 咁 奄 尖 , 工 作 還 可 以 , 放 諸 感 情 肯 定 必 死 無 疑 。 不 過 , 凡 事 又 未 必 , 雖 然 她 說 每 次 拍 拖 都 似 湊 仔 咁 湊 , 但 始 終 有 她 的 passionate moment 。
「 男 人 好 簡 單 , 永 遠 係 big babies+ 咸 濕 , 呢 樣 我 一 早 知 。 我 個 人 性 格 好 passionate , 好 鍾 意 人 我 會 好 鍾 意 , I will easily die for it !
「 我 試 過 對 住 一 個 人 8 個 鐘 , 乜 都 唔 做 說 話 都 唔 講 , 但 好 似 8 分 鐘 咁 過 得 咁 快 。 可 能 我 要 perfect 係 雙 方 面 , 要 大 家 都 feel 到 大 家 係 perfect 。 」



 

 

後 記

最 近 婷 婷 為 一 個 美 容 品 牌 的 比 賽 任 代 言 , 雖 然 只 是 為 期 兩 個 月 的 活 動 , 但 佢 一 向 理 性 又 認 真 , 品 牌 有 乜 產 品 , 通 通 要 經 過 佢 審 核 , 查 清 成 份 同 生 產 概 念 , 先 至 應 承 。
「 我 開 始 時 有 抗 拒 , 因 為 由 唔 信 唔 識 呢 個 牌 子 , 到 同 佢 連 成 一 線 , 我 會 比 較 小 心 。 」 但 幸 好 她 喜 歡 嘗 試 新 牌 子 , 習 慣 後 便 沒 有 抗 拒 , 還 說 希 望 繼 續 合 作 。



 

Shop List :

Lane Crawford 中 環 國 際 金 融 中 心 3 樓 2118 3376
Loewe 中 環 置 地 廣 場 B29-30 號 鋪 2522 0996
Pink Martini 銅 鑼 灣 耀 華 街 3 號 地 下 2 號 鋪 2574 1498



 

 



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()