高海寧、沈卓盈、鍾蕙芝( Lavina)和 A.Lin昨日化身嬌俏侍應,在尖東美食里出席「托盤競跑大賽」,她們穿上 Lolita款式的侍應裝捧餐鬥跑。雖然高海寧獲封新一代咪神,但面對 Lavina性感搶鏡,穿露肩裝騷長腿的她只好儍笑說:「性感都好睇場面,好多謝記者之前畀呢個稱號(咪神)我。」其實 Lavina似有谷胸上陣之嫌,但她否認說:「呢度咁凍,只會縮唔會谷。有朋友問過我點解咁大,其實呢樣係天然,唔係加工。」採訪:魯萍攝影:陳志嵐


高海寧穿上 Lolita款式的侍應裝捧餐,笑容可掬。

Lavina谷爆「事業線」咪神食塵

鍾蕙芝(Lavina)以超低胸女僕裝硬撼TVB兩大新咪神高海寧及沈卓盈,狂谷「事業線」下輕易贏出,相反身材平平無奇的A. Lin最自卑,死撐大家賣點不同。


Lavina、高海寧、沈卓盈及A. Lin鬥快捧餐,結果Lavina跑贏。
Lavina、高海寧、沈卓盈及A. Lin鬥快捧餐,結果Lavina跑贏。

鍾蕙芝、高海寧、沈卓盈及A. Lin昨日穿上女僕裝出席《托盤競跑大賽》,TVB兩大新咪神高海寧及沈卓盈以保守打扮不敵狂谷「事業線」的Lavina,其頸上的小領帶更垂到深溝之間,令人想入非非,無論打扮及競步均跑贏成條街,惟Lavina否認露肉搶鏡:「衫係大會提供o架,我都係聽公司話先着!(刻意谷胸?)今日好凍,冷縮熱脹,谷就冇,縮就有!」身材平平無奇的A. Lin被搶盡「峰」頭,坦言自卑的她說:「大家賣點唔同。」並死撐說:「大得滯做運動會阻住,我有朋友大到腰痠背痛!」身旁的Lavina聞言即說:「我有,朋友成日問我升Cup方法,其實天然就OK,唔需要加工,再加工負擔唔到真係腰痠背痛!」



高海寧讚沈卓盈Sweet

而高海寧及沈卓盈一身保守打扮未能突圍而出,問到被Lavina搶鏡時,兩人即傻笑說:「唔同衫着喺唔同人身上有唔同效果!(公司唔畀太性感?)都唔係,性感都要睇場合!今日做女侍應,餐廳好少見到侍應着成咁!(你哋係新咪神喎?)多謝咁睇得起我哋!(受得起?)OK啦!」問到對在場四人的身材有何評價,高海寧不忘為自己及沈卓盈加分:「咁我高啲!沈卓盈就Sweet啲!」


身材平平無奇的A. Lin,面對「峰」騷的Lavina即嗌自卑。
身材平平無奇的A. Lin,面對「峰」騷的Lavina即嗌自卑。


TVB新咪神高海寧(左)及沈卓盈,感謝傳媒賜予新封號。
TVB新咪神高海寧(左)及沈卓盈,感謝傳媒賜予新封號。

影視組
Lavina化身超低胸女僕,十分惹火。
Lavina化身超低胸女僕,十分惹火。

鍾蕙芝(Lavina)、A.Lin(裴殷)、高海寧與沈卓盈昨日以性感女僕造型出席「托盤競跑大賽」,Lavina的女僕裝最少布料,突圍而出。

Lavina說:「服裝由大會提供,我沒有谷胸,反而因天氣寒冷,『縮胸』兼打冷震才完成工作。」Lavina表示朋友曾請教她升Cup的方法,她閒時會練習倒立,反地心吸力保養胸部,而她的身材是天生的,要是「加工」,她怕負擔不起會腰痠背痛。

A.Lin笑言面對Lavina的驕人身材,她感到自卑,但各人有不同賣點,不一定要胸部最大。高海寧與沈卓盈被封為無新一代「咪神」,她們笑言要多謝傳媒的讚賞,「我們自覺身材OK,各人有突出與靚的地方」,沈卓盈靠腰幼出位,而高海寧則憑身高取勝。

 

 

Lavina胸襲
擊沉A.Lin高海寧

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()