黃婉曼上月 13日主持 now 101台直播節目《撳錢》時爆粗,當時佢衝口而出講咗「 X你」,事後猛賴自己有懶音,話要讀報糾正,不過未夠兩個月,黃婉曼又爆多次粗,佢上星期六接受商台 DJ小儀主持嘅直播節目《 AiShiTeRu》訪問又爆粗,講「 X你唔讀書」,今次咬字仲清楚過上次,睇嚟「 X你」應該係黃婉曼嘅口頭禪。訪問中,黃婉曼話讀中學時無端端做咗唔受歡迎人物,仲越講越激動,之後一輪嘴咁話:「有試過風頭躉嘅唔鍾意,大家覺得吖 X你,唔讀書又考第一?因為我好隨意,上堂會瞓覺,大家覺得嘩咁又考第一。」之後黃婉曼可能意識到講錯嘢,即刻口窒窒。

放大圖片
上個月黃婉曼(左)喺《撳錢》中爆粗,仲嚇親拍檔洪永城。 資料圖片

上個月黃婉曼(左)喺《撳錢》中爆粗,仲嚇親拍檔洪永城。 資料圖片

放大圖片
同男友講情話嗰陣,黃婉曼話唔會夾雜粗口。 資料圖片

同男友講情話嗰陣,黃婉曼話唔會夾雜粗口。 資料圖片

陸永擋駕

就再爆粗一事,黃婉曼噚晚喺電話中死撐:「我應該唔係講嗰個字,如果真係爆粗,小儀會當場指出嚟。」三分鐘後佢再回電話:「我同陸永聽番個節目,我應係講『點解你』。」陸永接過電話力撐:「我發覺佢唔係黐脷筋,係忌發『點』字音,佢講親都出現怪音。」馮仁昭好懷疑唔單止黃婉曼習慣講粗口,就連陸永嘅耳仔都有問題,陸永尷尬咁話:「你咁講,我要開始懷疑自己有聽障。」問黃婉曼同男友拍拖講情話時會唔會夾雜粗口?佢話:「唔會,但我唔係扮優雅嘅女仔,我覺得女仔講粗口要視乎情況,有時可能好激氣,但最好唔好講。」佢接唔接受男友爆粗?黃婉曼話:「睇吓乜情況,我唔會要求人神聖完美。」


黃婉曼承認自己唔會扮優雅,仲話女仔有時激氣都會爆粗。

黃婉曼 直播 節目 再 爆粗

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()