補 習 天 王   MR.


放大

 

唔 使 睇 古 sir 愛 心 爆 棚 小 兒 科 , 都 知 現 今 班 老 積 細 路 哥 思 想 好 鬼 極 端 。 例 子 : 我 問 9 歲 姪 仔 他 的 志 願 , 極 速 回 答 : 「 搵 錢 。 」 好 欣 賞 佢 咁 細 個 就 冇 理 想 得 咁 徹 底 ; 10 歲 姪 女 呢 ? 「 去 旅 行 ! 」 亦 佩 服 佢 有 理 想 得 完 完 全 全 不 切 實 際 。
仔 變 band 友 飛 上 枝 頭 一 向 係 年 青 人 尋 覓 理 想 的 實 例 , 加 上 看 到 鼻 祖 Beyond 的 阿 Paul 搵 到 錢 又 有 個 朱 茵 姐 姐 , 家 強 又 娶 妹 老 婆 , 連 我 都 曾 經 有 學 彈 結 他 夾 band 再 見 理 想 的 衝 動 。
3 個 28 歲 、 1 個 29 歲 、 1 個 21 歲 男 人 , 劈 炮 去 夾 band 出 碟 。


 

 

彈 bass 的 Dash : 「 媽 咪 老 豆 最 想 我 大 學 畢 業 , 咁 我 都 完 成 到 , 出 唱 片 公 司 做 幾 千 蚊 臨 時 工 佢 都 支 持 , 佢 話 最 緊 要 知 自 己 想 做 乜 。 」 結 他 手 Ronny : 「 未 簽 約 公 司 已 經 同 我 講 唔 好 預 搵 到 錢 , 考 慮 得 好 清 楚 , 計 過 數 , 積 蓄 都 夠 畀 半 年 家 用 。 」
結 他 手 MJ : 「 打 開 簿 仔 睇 , 都 得 , 屋 企 經 濟 有 我 兩 個 大 佬 幫 手 支 持 。 」
主 音 Alan : 「 都 係 儲 落 有 先 放 心 畀 一 段 時 間 自 己 試 做 音 樂 , 有 理 想 都 要 有 承 擔 。 」
犧 牲 最 少 的 是 年 輕 鼓 手 Tom 都 計 過 有 賺 : 「 自 己 鍾 意 所 以 想 試 , 畢 業 都 係 做 散 工 , 只 不 過 係 由 幫 人 補 習 變 家 教 人 打 鼓 。 」
安 排 妥 當 band 後 事 , 儲 蓄 果 然 是 美 德 , 理 想 和 責 任 更 要 找 到 平 衡 點 , band 友 原 來 係 好 教 材 。
小 朋 友 , 大 家 明 白 未 ? 就 算 你 唔 食 , 你 老 豆 老 母 都 要 食 , 講 理 想 之 前 , 最 好 先 畀 心 機 讀 書 做



 

平 凡 人

上 年 中 簽 約 新 藝 寶 前 , 隊 band 原 來 叫 White Noise , Dash 話 : 「 公 司 叫 改 名 , 因 為 難 記 。 校 長 ( 譚 詠 麟 ) 話 : 『 White Noise ? 咪 白 嘈 ? 改 啦 , 白 嘈 白 做 呀 ! 』 」 於 是 變 成 MR. , 「 都 有 意 思 , MR. 係 平 凡 人 稱 呼 , 雖 然 我 平 凡 , 但 都 希 望 做 到 大 家 鍾 意 音 樂 。 」
這 個 我 同 意 , 出 道 半 年 , 除 了 MJ 勇 悍 善 戰 外 , 其 他 成 員 的 性 格 也 不 太 鮮 明 。 所 以 , 第 一 時 間 叫 認 識 了 7 、 8 年 的 五 位 互 相 形 容 真 性 情 。
得 出 結 果 , Dash 很 理 性 , 像 隊 長 , MJ : 「 各 方 面 , 佢 都 幫 手 安 排 得 好 好 。 」 而 且 訪 問 中 大 部 分 關 於 MR. 的 問 題 , Dash 亦 解 答 得 很 清 楚 。
主 音 Alan , 很 情 緒 化 , 其 他 成 員 篤 完 , 他 自 認 說 : 「 係 , 我 都 係 幾 情 緒 化 , 好 彩 Dash 夠 理 性 , 同 我 平 衡 番 。 」 Ronny 補 充 : 「 不 過 佢 都 好 有 才 華 。 」 除 唱 得 , Alan 亦 負 責 MR. 的 作 曲 工 作 。
Ronny , 個 樣 鬼 鬼 , 「 我 daddy 邊 有 少 少 美 國 人 血 統 。 」 理 性 的 Dash 說 : 「 Ronny 係 一 個 好 理 性 、 好 有 條 理 麻 甩 佬 。 」 依 我 所 見 , 仲 幾 冷 面 笑 匠 , 提 到 屋 企 人 的 支 持 , 他 說 : 「 父 母 好 開 心 我 做 到 自 己 鍾 意 , 但 又 好 擔 心 我 畀 唔 到 錢 佢 。 」 我 覺 得 幾 好 笑 , 但 佢 依 然 好 cool 。
MJ , 好 難 得 3 位 成 員 都 只 以 兩 個 字 形 容 他 的 性 格 — — 姿 整 。 Dash : 「 佢 姿 整 對 成 隊 band 個 image 有 幫 助 , 點 解 我 全 部 窄 褲 呀 , 『 黑 古 勒 掘 』 ? 都 係 全 靠 佢 咋 , 但 佢 逢 親 見 到 反 光 都 要 埋 去 照 一 照 , 就 要 改 喇 。 」 我 都 睇 到 佢 畫 條 黑 色 眼 線 , 朝 朝 都 畫 眼 線 先 ? 「 刷 牙 先 。 」 只 有 認 識 MJ 最 耐 的 鼓 手 Tom 形 容 得 深 入 一 點 , 「 MJ 其 實 好 識 關 心 人 、 好 鍾 意 聽 人 傾 訴 。 」 而 阿 細 路 仔 Tom 去 到 那 都 帶 一 個 練 習 用 的 鼓 , 「 其 實 我 簽 約 前 先 換 鼓 手 , 之 前 個 技 術 都 好 好 , 但 同 我 溝 通 上 有 問 題 。 阿 Tom 個 人 就 好 認 真 好 專 心 , 講 亦 夠 直 夠 真 。 」 Alan 說 。 率 直 得 我 問 他 學 歷 時 , 他 答 我 : 「 東 莞 工 商 總 會 劉 百 樂 中 學 中 五 畢 業 。 」 很 詳 盡 。


zoom
 

 


zoom
 

MJ 因 為 同 卓 韻 芝 拍 拖 , 見 報 率 最 高 , 第 一 次 被 偷 拍 , 「 係 開 頭 覺 得 呆 一 呆 。 」


zoom
 

是 譚 詠 麟 推 薦 MR. 給 唱 片 公 司 , 繼 契 仔 關 楚 耀 後 又 一 推 介 。


zoom
 

今 年 「 叱 生 力 軍 組 合 」 銀 獎 、 「 勁 歌 金 曲 最 受 歡 迎 組 合 」 銅 獎 等 5 個 獎 , 「 都 算 係 一 個 好 開 始 。 」



 

岩 石 心

夾 band 一 向 只 為 興 趣 , 入 行 機 遇 由 譚 詠 麟 開 始 , 之 前 已 在 唱 片 公 司 工 作 的 Dash 說 : 「 有 次 個 同 事 問 我 , 喂 , 有 個 MV 要 搵 隊 band 幫 手 扮 彈 , 原 來 就 係 幫 校 長 拍 , 佢 覺 得 我 做 音 樂 都 幾 認 真 。 到 07 年 , 校 長 搵 我 個 慈 善 活 動 度 jam 歌 , 因 為 佢 本 身 隊 band 收 得 好 貴 , 咁 不 如 搵 我 慳 番 做 善 事 , 之 後 就 推 薦 我 簽 約 。 」
形 象 斯 斯 文 文 , band 友 不 是 都 rock 的 嗎 ? 「 心 態 上 rock , 唔 一 定 要 嘈 。 其 實 我 覺 得 rock 係 一 個 形 容 詞 、 一 種 心 態 , 就 係 好 堅 持 做 一 樣 。 我 rock 唔 rock ? 其 實 都 幾 , 呢 個 物 質 社 會 個 個 都 講 錢 , 但 我 做 緊 自 己 鍾 意 , 唔 係 為 錢 。 」 做 新 人 , 好 難 rock 到 出 面 , 唔 通 下 下 掟 爛 結 他 咩 , 入 行 後 Alan 最 難 忘 : 「 記 得 去 睇 首 映 , 下 好 似 係 MC Jin 影 完 相 , 咁 公 司 同 事 就 好 好 咁 安 排 我 行 埋 去 影 相 , 點 知 行 到 埋 去 佢 ( 記 者 ) 就 收 機 。 」 而 MJ 記 得 都 冇 好 : 「 試 過 俾 人 認 錯 係 Square , 可 能 我 陣 係 長 毛 , 次 出 活 動 一 落 車 就 有 個 fans 話 : 『 嘩 Square 喎 , 個 相 機 影 先 ! 』 我 就 話 佢 聽 我 係 MR. 喎 。 」 此 時 有 人 大 嗌 : 「 認 錯 你 係 Square 咪 好 ! 咁 靚 仔 ! Square 先 應 該 覺 得 慘 呀 ! 」 都 有 道 理 。


zoom
 

低 音 結 他 手   譚 健 文 Dash   28 歲


zoom
 

主 音   布 志 綸 Alan   28 歲


zoom
 

結 他 手   黎 澤 恩 Ronny   29 歲


zoom
 

結 他 手   譚 傑 明 MJ   28 歲


zoom
 

鼓 手   杜 志 烜 Tom   21 歲



 

 

出 道 半 年 , 「 搵 錢 仲 未 夠 自 己 生 活 , 要 繼 續 努 力 。 」 「 要 捱 , 5 個 人 邊 個 冇 錢 , 好 似 band 房 租 咁 , 其 他 人 咪 幫 幫 手 。 」 「 如 果 一 個 屋 村 仔 出 做 artist , 可 能 會 辛 苦 過 我 , 我 起 碼 有 5 個 。 」 「 我 家 都 仲 住 緊 公 屋 。 」 「 我 都 係 住 居 屋 咋 。 」
被 看 低 又 搵 唔 到 錢 , 好 彩 入 行 半 年 , MR. 成 員 雖 然 冇 G.E.M. 咁 後 生 , 都 一 樣 覺 得 係 奇 妙 旅 程 , 主 音 Alan 用 很 沉 厚 的 聲 線 說 : 「 從 來 冇 諗 過 事 發 生 , 出 碟 ? 以 前 玩 indi , CDR 就 整 過 ! 家 都 仲 有 少 少 覺 得 自 己 發 緊 夢 , 但 就 好 想 keep 住 呢 個 夢 。 」
「 未 諗 過 同 Eason 、 阿 Kay 佢 合 作 。 」 「 係 咪 真 ? 搞 咩 呀 ? 點 解 會 同 Eason 唱 緊 K ? 同 校 長 夾 緊 band ? 」 鼓 手 阿 Tom 直 情 話 : 「 初 出 道 排 聽 到 話 下 個 月 同 Eason jam 歌 , 下 我 開 心 到 彈 起 ! 我 臨 畢 業 寫 我 的 志 願 就 係 幫 Eason 打 鼓 , 我 同 學 電 視 見 到 我 即 刻 打 畀 我 話 : 『 你 夢 想 實 現 啦 ! 』 」



 


 

支 持 者


zoom
 

 

「 不 過 入 行 後 反 而 少 時 間 band 房 練 。 」 當 然 了 , 要 宣 傳 影 相 做 訪 問 出 活 動 , 他 們 說 阿 Tom 年 紀 小 但 思 想 成 熟 , 我 終 於 感 受 到 , 一 邊 訪 問 一 邊 用 練 習 鼓 練 鼓 的 Tom 說 : 「 我 每 次 做 訪 問 都 會 諗 , 人 聽 我 歌 , 都 會 想 知 我 係 咩 人 , 知 道 咩 人 做 咩 音 樂 , 比 起 淨 係 聽 音 樂 會 更 加 有 了 解 。 」 如 此 明 白 事 理 , 我 怎 能 不 單 刀 直 入 , fans 未 必 想 知 MR. 下 隻 碟 幾 個 月 後 出 , 最 想 知 係 邊 位 拍 拖 邊 位 單 身 。 Dash : 「 我 都 兩 年 冇 拍 過 拖 , 夾 band 唔 想 太 過 分 心 , 而 且 佢 都 忍 受 唔 到 我 成 日 走 去 夾 band , 之 前 個 試 過 兩 個 禮 拜 先 見 一 次 。 」 Alan : 「 有 , 但 好 難 咁 , 好 少 機 會 見 , 因 為 我 真 係 夾 band 行 先 , 冇 理 由 要 4 個 人 就 我 一 個 人 。 我 都 諗 過 , 以 前 感 情 唔 成 功 , 其 實 係 因 為 我 幾 自 私 , 都 要 balance 一 下 。 」 女 友 對 入 行 睇 法 , 「 開 頭 都 支 持 , 家 咪 開 始 有 少 少 怨 言 。 」
混 血 Ronny 嫩 口 Tom 都 冇 拍 拖 , 至 於 令 某 人 情 難 自 禁 舔 眼 球 的 MJ , 我 專 登 留 番 壓 軸 , 偏 偏 他 急 不 及 待 , 「 我 就 唔 使 問 啦 嘛 ? 我 女 朋 友 係 卓 韻 芝 。 」 Band 友 咁 咪 型 。 被 偷 影 嬲 唔 嬲 ? 「 其 實 都 冇 乜 , 預 會 有 呢 事 情 發 生 。 其 實 成 件 事 都 係 好 正 常 。 」 激 戰 喎 , 「 咁 其 實 佢 點 知 我 有 冇 激 戰 , 係 咪 先 ? 不 過 都 冇 , 隊 band fans 都 表 態 好 支 持 。 」 支 持 你 定 支 持 阿 芝 定 支 持 激 戰 定 支 持 激 戰 前 買 定 幾 個 保 險 ? 「 我 覺 得 佢 去 外 國 讀 書 係 好 事 , 絕 對 支 持 。 」
我 最 想 知 , 以 前 支 持 樂 隊 支 持 Beyond 的 一 大 群 fans , 家 去 晒 邊 ? 返 啦 , 香 港 有 新 band 喇 。



 

有 獎 咩 ?


zoom
 

 

我 想 借 兩 行 字 投 訴 , 輸 入 MR. 或 Mister 呢 兩 個 名 上 網 搵 料 、 搵 資 料 相 片 , 嘩 ! 百 九 幾 頁 ? MR. 出 道 只 半 年 。 細 看 , 彈 出 的 是 「 醉 漢 酒 瘋 傷 查 案 兩 警 」 、 「 九 巴 又 出 事 兩 長 者 跌 傷 」 等 關 MR.Chan 、 MR. Lee 、 MR.Wong 事 的 港 聞 , 100 條 link 得 1 條 係 去 樂 隊 MR. 個 blog , 我 好 嬲 。 我 知 ! 可 以 入 成 員 中 文 名 嘛 , 但 係 , 我 都 要 搵 到 佢 個 網 先 查 到 佢 中 文 名

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()