杜 德 偉 女 友 Bibe   牛 年 攻 影 壇


放大

 

「 平 時 我 都 係 跟 人 尾 、 食 人 屁 , 不 過 今 日 對 住 你 ( 個 人 專 訪 ) 我 先 集 中 答 你 問 題 , 嘻 嘻 … … 」 未 見 過 model 咁 坦 白 。 剛 簽 約 National Arts ( 黃 百 鳴 新 公 司 ) , Bibe 唔 似 一 眾 界 女 神 , 個 個 把 口 話 唔 恨 做 明 星 只 想 做 model , 轉 頭 又 密 密 試 鏡 博 拍 電 影 。 「 我 簽 呢 間 公 司 都 係 貪 佢 可 以 開 戲 , 我 鍾 意 藝 術 , 不 過 亦 唔 抗 拒 錢 ; 最 想 拍 內 心 戲 , 不 過 為 博 機 會 , 我 亦 唔 介 意 拍 偶 像 劇 多 人 識 我 。 」


 

 


zoom
 

 

過 年 前 約 Bibe 初 五 影 相 , 不 料 初 一 男 友 杜 德 偉 母 親 張 露 過 世 , 被 狗 仔 隊 日 跟 夜 跟 SMS 、 留 言 full 爆 , 壓 力 大 到 連 日 失 眠 , 如 此 情 景 以 為 佢 實 甩 底 , 結 果 早 上 10 時 準 時 到 達 兼 自 己 化 好 妝 ; 「 我 讀 了 3 年 化 妝 而 且 去 過 日 本 深 造 , 冇 人 比 我 更 清 楚 點 樣 化 靚 我 自 己 。 」
自 信 、 坦 白 , 我 欣 賞 你 。



 

 

 


zoom
 

與 杜 德 偉 拍 拖 2 年 , 維 繫 感 情 Bibe 話 靠 藝 術 , 就 是 在 家 睇 設 計 書 及 DVD 。


zoom
 

Bibe 與 周 秀 娜 、 莊 思 敏 出 席 商 場 騷 。



 

《 豕 與 自 以 為 是 的 豬 》


zoom
 

 

一 星 期 返 足 5 日 學 , 跳 舞 、 畫 畫 、 瑜 伽 … … 又 鍾 意 睇 書 、 影 相 、 睇 戲 , 以 為 佢 會 直 認 是 為 了 在 娛 樂 圈 吃 得 開 鋪 路 … … 「 學 真 係 我 興 趣 , 不 過 周 身 刀 冇 張 利 … … 我 其 實 好 隨 遇 而 安 , 做 model 或 者 artist 彈 唔 彈 得 起 好 多 因 素 , 我 冇 咩 計 劃 , 只 係 諗 有 日 如 果 收 入 養 唔 到 自 己 就 會 轉 行 。 」 初 入 行 就 睇 得 咁 化 ? Bibe 話 全 因 為 佢 平 日 愛 睇 哲 學 書 , 近 期 推 介 並 有 相 當 得 的 是 《 豕 與 自 以 為 是 的 豬 》 , 「 另 一 半 都 有 同 我 講 , 選 擇 得 就 唔 可 以 後 悔 … … 」 再 老 生 常 談 的 說 話 , 聽 在 情 人 耳 零 舍 有 用 , 尤 其 那 位 是 在 娛 圈 身 經 百 戰 的 杜 德 偉 。



 

 

 


zoom
 

Bibe 剛 簽 約 黃 百 鳴 旗 下 , 經 理 人 Sammi 話 : 「 Bibe 性 格 開 朗 主 動 , 每 次 做 商 場 騷 都 好 識 搞 氣 氛 , 09 年 我 會 安 排 電 視 廣 告 同 幾 部 新 戲 畀 佢 試 鏡 。 」
《 家 有 囍 事 2009 》


zoom
 

98 年 由 日 本 人 小 泉 吉 宏 繪 寫 , 透 過 豬 與 豕 的 對 話 讓 人 對 生 活 各 方 面 反 省 , 漫 畫 形 式 講 哲 學 , 大 人 小 學 生 都 睇 得 明 。


 


 

變 身 前

訪 問 一 開 始 , Bibe 掏 出 自 備 的 履 歷 給 筆 者 , 最 搞 笑 最 低 兩 行 有 兩 句 說 話 ( 右 圖 ) , Bibe 話 諗 到 就 打 埋 落 去 , 都 唔 知 算 唔 算 係 人 生 目 標 喎 !


zoom
 

 


zoom
 

 



 

王 珈 晴 Bibe

出 生 日 期 : 1 月 25 日 ( 水 瓶 座 )
身 高 : 5' 4"
體 重 : 100 磅
三 圍 : 32C-24-35
學 歷 : F.5
喜 愛 電 影 : 除 了 驚 嚇 片
偶 像 : Will Smith
網 址 : http://www.xanga.com/wbv

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()