李彩華( Rain)前晚出席首映禮時,宣佈已自掏七位數字賠償寰宇解約,現投身 Golden Scene,又出口術希望男友贈她 8位數字她開心。同場的文詠珊則回應被指工作量不及 Angelababy,她表示公司有給她安排工作,亦安排她進修,她很安於現狀,還說經常曝光未必是好事。


其他娛樂名人影片

李彩華與寰宇電影老闆林小明前妻趙雪英到圓方出席電影《外星 51》首映, Rain透露新動向:「我早幾日賠咗七位數字畀寰宇和平解約,原本仲有 2年幾約,年幾前開始傾解約,家簽咗新公司 Golden Scene。喺以前嘅電影公司,兩年幾冇戲拍,希望有新開始。」

與趙雪英感情好 放大圖片
Janice Man(右三)前晚為有份配音的電影出席首映,李彩華(左)也來捧場。

Janice Man(右三)前晚為有份配音的電影出席首映,李彩華(左)也來捧場。

可以自掏百萬解決, Rain被指是大富婆,問她男友保險界才俊王傲山會否心痛送上八位數字予她作補償?她笑說:「男友好支持我,希望佢睇到報道畀番 8位數字我開心啦!我為咗解約拖咗年幾,發夢都為件事困擾。」談到與趙雪英關係, Rain謂是好朋友,也是很疼錫她的姊姊,至於會否上契? Rain說:「唔使做呢啲儀式啦。」有指她不滿舊公司將資源全放在江若琳身上, Rain說:「我以前一向冇用公司資源,自己揸車,整頭化妝都有贊助,都多謝前公司照顧。」

JM自認搵到錢 放大圖片
Janice Man表示工作量減可讓她進修,令自己更進步。

Janice Man表示工作量減可讓她進修,令自己更進步。

文詠珊( Janice Man)、張婉婷及王梓軒等為《外》片配音也到場睇戲, Janice Man近日被指因沒有工作而要幫男友看舖,她否認說:「我重申一次我男友只得一間舖,我一路都有工作做,公司亦安排時間畀我進修,我同公司好有默契。」談到與舊日戰友 Angelababy的工作量比較, Janice說:「寫到我冇收入好慘咁,我搵到錢,想買樓,夠自己用。我以前出嚟次數好密,係咪好事?未必囉,家做法唔同,工作環境好開心,當然都想越嚟越好。」採訪:馬建華、駱華齡攝影:陳慧安、彭琮然


李彩華自掏百萬賠予寰宇解約轉投新公司,更打趣表示想男友王傲山(右圖)賠 8位數字給她。

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()