周秀娜( Chrissie)與師弟男子組合 Bro 5昨日一起到商台接受訪問,各自宣傳新歌。 Chrissie最近除了為網上遊戲擔任代言人外,還灌錄主題曲,問她可有興趣做全職歌手?她說:「我冇諗過做歌手,都冇話要做一隻碟囉,但如果有商戶請我唱歌,我都會唱嘅。」

「把聲唔係咁難聽」

問 Chrissie是否對自己的歌聲沒信心?她笑說:「原本都冇乜信心,但係錄完呢隻歌,又覺得自己把聲唔係咁難聽,仲開始鍾意聽自己唱歌。」除了學唱歌外, Chrissie還學跳舞,但並非為做歌手鋪路,她說:「學跳舞係因為有時做嘢,會用到一啲肢體動作,想做得好啲。」採訪、攝影:胡比


周秀娜最近為網上遊戲唱主題曲,大呼過癮。

周秀娜唱歌粗中帶man

周秀娜昨日聯同師弟組合Bro5到電台,各自為新碟宣傳。Bro5成員喇英原來是周秀娜的排舞老師,喇英大讚周秀娜有跳舞潛質,只是未發揮出來。問周秀娜可想過做真正歌手?她說:「今次係配合廣告商要求為遊戲game唱一首,但真正做歌手出唱片就唔會啦!(對自己把聲冇信心?)唔係,我把聲粗中帶man,老師話夠特別o架,只係出碟要錄十首歌壓力好大。」

周秀娜歌星夢一碟玩完

性感模周秀娜昨日偕跳舞組合Bro5到電台宣傳,初試啼聲的她表示,今次特別為網絡遊戲獻唱:「係廣告商要求我唱埋主題曲,所以試吓錄音出隻碟,但真正做歌手出唱片就唔會!(對自己把聲冇信心?)唔係!我把聲粗中帶Man,老師話夠特色,不過出碟要錄成十首歌,壓力真係好大!」而Bro5成員喇英曾擔任周秀娜排舞老師,大讚她有跳舞潛質,可嘗試向跳舞方面發展。

周秀娜學舞不為做歌手

 


周秀娜與Bro5到電台宣傳新碟。
周秀娜與Bro5到電台宣傳新碟。
。」4 }& b. \6 F9 s% {$ c' ?

1 t  X, V! ?/ N' W  g) `4 V2 G  e4 s2 N2 O9 x. C# d; {8 t

周秀娜最近為網上遊戲唱主題曲,大呼過癮。( F! q9 v2 ~4 _$ p: M) I  p
- o, R7 l/ k. ?4 n, U
% z: j. Q$ _! k" M8 r5 h$ M
周秀娜
click me
與同門師弟Bro 5昨日分別到商台宣傳新歌,周秀娜表示最近為商品初試啼聲、獨唱慢歌,歌曲正是由Bro5成員喇英任監製,對方同是她的舞蹈老師。周秀娜獲讚有跳舞天分,問她練舞是否為做歌手鋪路?她說﹕「我學舞是為了幫助拍戲時表達肢體語言及打鬥場面,我沒想過做歌手,不想為一首歌而出唱片。」問她是否無信心?她說﹕「今次唱歌,開始愛上自己把聲,如果有廣告商找我代言,我不介意再唱。」
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()