人哋點睇人哋事!
隔空傳情︰對於和郭政鴻秘密復合,滕麗名講到明唔會理人點睇,更指對方是超好男人,名份名聲統統放在一旁。

去年 9月,本刊踢爆 45歲郭政鴻與一貌似他前妻的女人同居,更生埋個九個月大女兒。而經常與郭政鴻糖黐豆,被全世界認定係他正印女友的滕麗名當時心死說:「我同佢畫清界線!」
以為滕、郭二人從此各行各路,殊不知未夠半年,竟然又秘密翻兜復合。本刊收到消息,指上月初他們拍住拖出席一位無綫導演的婚禮,全程一齊坐猶如孖公仔,影大合照時,郭政鴻更加鬼鬼祟祟欲避鏡頭。事後滕麗名表明自己懶理世俗眼光,對記者說:「人哋點睇人哋嘅事,總之我覺得佢係一個超好男人。」
上月 9日,無綫導演程嘉傑在灣仔合和中心皇廷酒樓結婚擺酒,由於新郎在無綫工作多年,與不少藝員熟絡,因此結婚當日,多位無綫藝人俾面出席,星光熠熠儼如小型台慶。當晚新郎新娘本應是全場焦點,但當滕麗名繑實郭政鴻現身時,全場目光即時聚焦在二人身上。

當記者指她曾一度表明要和對方畫清界線,滕麗名即緊張地指住記者筆記簿說:「我冇講過,你唔好亂寫。」

滕麗名係個好女人!
得知滕麗名稱讚自己是超好男人,郭政鴻即會心微笑說:「佢都係好女人。」肉麻當有趣。

用自己相機影相

一位有份出席的嘉賓表示:「之前先話郭政鴻同個女人同居仲生咗個女,不過嗰晚見到阿滕郭政鴻拍住拖入嚟,唔止我,連我附近啲人都話奇怪。佢兩個一入嚟就走去新郎度影合照,不過佢哋好似話要用自己部相機,唔肯用大會攝影機,可能驚啲相流出去啩!之後佢哋坐埋一齊細聲講大聲笑,總之阿滕去邊郭政鴻就跟去邊,十足孖公仔一樣。到影大合照嗰陣,佢哋兩個都企埋一齊,但戴住 cap帽嘅郭政鴻就頭耷耷,好似唔想影咁,反而阿滕就大方得多。」擔心「罪證」外洩的郭政鴻,連與新郎影單人合照都要用私伙相機,可惜百密一疏,在大合照中,他和滕麗名翻撻鐵證終於曝光。

上月,無綫導演程嘉傑婚宴當晚,一眾藝人被安排影大合照,郭政鴻和滕麗名更企在新郎旁邊當眼位,戴住 cap帽的郭政鴻頭擰擰表現尷尬,反而滕表現大方,面帶微笑。


其後,郭政鴻索性耷低頭以 cap帽遮面,更一度縮喺滕麗名身後。

私自調位煙韌

據知,新郎最初擔心二人關係惡劣,因此編坐位時,將滕麗名編坐第十二圍,與湯盈盈等藝人一齊坐,至於郭政鴻則被編坐較後位置的二十二圍,但到埋席時,郭政鴻卻黐實滕麗名孖住坐第十二圍。
周二( 9日),本刊致電導演程嘉傑時,對於安排座位,他說:「佢哋都係我嘅朋友,都希望做到盡善盡美。(咁係咪原本安排佢哋分開坐,但結果佢哋一齊坐?)呢啲嘢我唔方便講!」隨即匆匆收線。

去年 9月,本刊拍下正與滕麗名拍拖的郭政鴻,原來與一女子育有一個九個月大女嬰,並同居於鑽石山龍蟠苑。當日一家三口到中旅社為女兒辦理回鄉證。

上月,郭政鴻獨自到九龍灣細心選購 BB浴盆,果然廿四孝老竇。

湯盈盈爆料:佢哋除夕都一齊

周日( 7日),滕麗名好友湯盈盈出席電影《 72家租客》宣傳活動,當晚有份出席婚宴的她爆料,指去年除夕 party已見二人喺埋一齊。「以我所知,佢哋感情都仲係好好,之前除夕 party佢哋都係一齊出嚟。而嗰晚去飲,佢兩個仲同我坐埋同一圍。(佢兩個堅持要一齊坐?)係呀!有咩問題呀?」湯盈盈答完後,即時聽到她細聲對身邊助手說:「死啦!我好似覺得自己『瀨』咗嘢!」

湯盈盈爆響口
記者問到有份出席程導演婚宴的湯盈盈,她口快快爆出滕麗名和郭政鴻除夕亦有約會後,即尷尬向身旁助手表示自己口多闖咗禍。

女方難忍寂寞

自從被本刊踢爆郭政鴻有妻女後,一度心灰意冷的滕麗名,揚言要和對方畫清界線。不過之後她卻轉口風狂讚男方是一個超級好人,更講明郭政鴻任何決定都會尊重同支持,反差之大令人震驚。據知,一直恨拍拖有人錫的滕麗名,眼見和自己拍拖 9年的魏俊傑一分手,對方轉頭便和國產小花結婚,打擊之大一直令她難以釋懷。 3年多前當他遇到郭政鴻,即被他細心穩重的性格吸引,縱使發現對方有妻有女曾一度心死斬纜,但其後依然抵不過中女寂寞,繼續和郭政鴻糾纏。
「阿滕出名死心眼,同鴻仔拍拖冇耐就諗住結婚生仔,不過爆咗鴻仔同個女人同居仲生埋女,就見佢謝晒咁。我哋都有安慰過阿滕,但係叫親佢出嚟佢都唔制,一個人匿喺屋企,不過過咗冇耐再見佢好似冇事一樣。問佢同鴻仔點?佢就話『冇事啦!總之佢對我好好,其他嘢我唔理 o架啦!』可能鴻仔?番掂佢啩!」知情者說。

上周六,滕麗名所住村屋進行小型裝修,沒有郭政鴻在旁,滕麗名找來兩名男工人幫手,之後她更親自開水喉清洗樓梯。

08年滕郭二人打得火熱,滕麗名剛搬入西貢村屋(右圖)不久,本刊曾拍下郭政鴻竄上女方新居,落簾短敍。

滕麗名:我覺得開心

周一( 8日),滕麗名出席新劇《女人最痛》拜神儀式,對於與郭政鴻翻撻,她大方承認一起去飲,還稱讚對方是超好男人,繼續維持之前嘅關係。

滕麗名:滕 記者:記
記:上個月有人見到你同郭政鴻去飲,仲一齊坐喎?
滕:(想了一想)係呀!
記:你知道佢有另一半同有個女後,唔係講過要同佢畫清界線咩?
滕:(即碌大眼)我冇講過。你唔好亂寫呀!(隨即壓低聲音)你哋點知我唔知呢?
記:你唔驚俾人話係第三者咩?
滕:我同佢係好朋友,我同佢做朋友覺得開心,人哋點睇人哋嘅事!
記:佢身邊人可能會唔開心喎?
滕:我同郭政鴻係好朋友,總之我覺得佢係超好男人,其他私人嘢你就要問番佢哋!
記:你成日同郭政鴻單獨出街 o架?
滕:係呀!朋友食飯好正常!總之我同佢關係冇變。

新劇搏盡
上周六( 6日),身材向來不標青的滕麗名為新劇《女人最痛》谷胸上陣,拍攝一場牛奶浸浴戲份。

她出動兩個 nude bra,再一個黑 bra打底,因而谷出警鐘胸。

郭政鴻:唔提另一半

對於滕麗名猛讚自己好男人,更講明與郭政鴻關係冇變,同日夜晚郭政鴻出席節目《逐格鬥》錄影時,即回敬讚對方是好女人,二人實行隔空調情。
對於去飲宴要黐實滕麗名坐,郭政鴻即刻意大聲說:「係呀,我同佢係老死嘛!(佢讚你係好男人喎?)我係好男人,佢咪係好女人囉!(你唔驚你另一半唔開心?)我唔會理人點睇!亦唔會為咗幾句說話冇咗阿滕呢個好朋友!(上次影到你同一個女人去攞回鄉證,佢係你老婆定女朋友?)我唔會提另一半嘅嘢,我哋一早協議咗!(咁做覺唔覺得對佢唔公平?)係佢唔想公開,佢唔想落街都要俾人跟住影!(你同阿滕依家咩關係?)好朋友,由始至終都係!(你咁樣拖泥帶水,有冇諗過同時害咗兩個女人?)男女朋友嘅定義,我講你都唔明!(你呢排係咪成日同阿滕單獨約會?)吓……有咩?(阿滕親口講!)佢話有就有,朋友食飯都好正常啫!」
男方有家室又有個女, 33歲滕麗名唔顧名聲名份,照樣瞌埋眼一頭撞埋去,估唔到望落係個硬淨女強人嘅滕麗名,一樣被愛情蒙蔽。

06年滕麗名與剛失婚的郭政鴻因拍《野蠻奶奶大戰戈師奶》而撻着,雖然只肯互稱「好朋友」,但不少公開活動,兩人都表現煙韌,彼此情侶關係已是公開的秘密。

去年 9月,記者就郭政鴻有女人兼有個九個月大女嬰一事問過滕麗名,當時她激動表示要與郭畫清界線,估唔到事隔不夠半年又翻撻。

藝人揞口

被踢爆有家室的郭政鴻和滕麗名秘密復合,更雙雙現身導演婚宴,除了湯盈盈外,其餘當晚有份出席婚宴的藝人,對二人關係均不肯多言。

陳山聰:「全部都係朋友同事,嗰晚大家都係吹水講笑。話佢哋復合?唔係啩。」
阿佘:「我嚟咗 10分鐘,擺低人情同影完相就走,所以唔知佢兩個喺邊。」
Toby:「我哋成班 friend自己坐埋一齊玩,冇諗過佢哋係咪復合。」

當晚擺酒的新郎哥程嘉傑(右三),在無綫做導演超過 6年,隸屬監製梁家樹旗下,其執導劇集包括《學警雄心》系列及《富貴門》等,在無綫廣結人緣。當晚阿佘、湯盈盈和馬德鐘都俾面出席,但分批合照時,卻不見郭政鴻和滕麗名蹤影。

陳山聰

阿佘

Toby

情路多波折

郭政鴻和滕麗名雖然堅持從未與對方開始過,但 06年二人拍《野蠻奶奶大戰戈師奶》時,剛和魏俊傑分手的滕麗名即與失婚郭政鴻撻着,戲假情真。自拍拖以來多次俾人影到單獨約會和車廂激吻,外間早已認定二人是一對。可惜蜜月期過後,多次傳出二人情變分手,早前郭政鴻被本刊踢爆有妻有女,阿滕更表示要和對方畫清界線,估唔到短短數月又再次搭上,感情峰迴路轉。

蜜月期︰ 08年 3月 Blog爆戀情
二人拍拖兩年,一直保持低調,直至二人拍住拖面貼面出席戲劇組總監梁家樹大女婚宴,被阿姐汪明荃在 blog內公開照片,才令戀情曝光。

08年 4月香閨短敍
本刊拍到二人前後腳,在女方的村屋短敍,全屋更落晒窗簾,同月又被傳媒拍到二人在車廂激咀。

穩定期︰ 09年 2月公然親暱
二人被安排以情侶檔上《獎門人》,被志偉公然催婚,滕麗名雖口硬拒認拍拖,但卻不避嫌為男方抹去臉上忌廉。

冷靜期︰ 09年 7月自爆分手
滕麗名突然在 blog上自爆和「好男人」分手,問郭政鴻時,他笑笑口說:「冇分手,好朋友、好同事點會分手。」更表示有責任為她處理情緒問題:「佢話點就點……實會諗辦法令佢開心。」

混亂期︰ 09年 9月欲斷難斷
郭政鴻被本刊踢爆與前妻翻撻兼有一女兒,事後其前妻李欣穎致電本刊,表示該女人只樣貌與自己相似而非同一人。如今這位與郭政鴻誕女的女人身份依然成謎。另一方面,滕麗名又讚郭政鴻是超好男人,這三角關係頗混亂。

Blog爆戀情

香閨短敍

公然親暱

欲斷難斷

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()