上年 11月,陳柏宇同 G.E.M.過澳門新濠天地為《翡翠歌星賀台慶》演出,當時已發功冧 G.E.M.嘅陳柏宇,不避嫌在後台同素顏 G.E.M.影合照。 caption_pure: "上年 11月,陳柏宇同 G.E.M.過澳門新濠天地為《翡翠歌星賀台慶》演出,當時已發功冧 G.E.M.嘅陳柏宇,不避嫌在後台同素顏 G.E.M.影合照。"
封面
撇裕美溝幕後 雜食陳柏宇挑逗懷春 G.E.M.
2010年02月17日
18歲巨肺王鄧紫棋( G.E.M.),去年 10月被本刊踢爆怒撇偷食大學男友、有嶺南 Eason之稱的 Aaron後,一直自稱單身的 G.E.M.上週卻忽發春情,自爆有圈中男星狂追,仲話對方大佢 3至 9年,冧笑放風。
G.E.M.揞名爆,但本刊得知搞掂 G.E.M.的殺手,原來係 26歲情歌王子陳柏宇( Jason)。據知花心 Jason去年撇甩 o架妹裕美後,最近又搭上唱片公司女幕後,同時間又出招冧 G.E.M.。大包圍雜食,最離奇係陳柏宇反指 G.E.M.少女思春多幻想,「佢仲好細路女,人哋對佢好少少都會心動!」至於事後唔願多提「男星溝」事件的 G.E.M.就話:「佢先自作多情!」 80、 90後愛情真亂籠。
上週五( 5日), G.E.M.出席新城電台訪問,被記者問及近期有否追求者時,竟笑住爆響口:「唔係好多,一隻手數得晒,佢係圈中男仔,大我 3至 9年啦!我對佢都有好感 o架!家處於了解階段。」 18歲少女情懷表露無遺。

唱 K報到
陳柏宇爆響口話有次 G.E.M.同朋友唱 K,就打電話同佢講:「我朋友唱緊你首歌喎!」暗示 G.E.M.主動撩佢傾電話。

咖啡送暖
早前陳柏宇同 G.E.M.到港台出席活動前, 2人先到飯堂 hea,當陳柏宇遞杯熱咖啡畀 G.E.M.時即用冧女聲話:「快啲飲唔係會凍!」鬼咁細心。

佢唱 K打畀我!真實對白

最緊要佢哋開心囉!真實對白
本週四,記者就陳柏宇追 G.E.M.一事致電其前度裕美,她先回答:「唔清楚喎!」定神後先話:「你咁講我好 surprise…最緊要佢哋開心囉!」說到俾仔飛,裕美就死撐:「我哋都冇一齊過!」

學琴追女
G.E.M.放風話有人追後,雖被傳媒多番追問男主角屬誰,但一直死口唔講。但本刊收到風,確實有圈中男星出招冧 G.E.M.,而懷春 G.E.M.又傻更更受晒。據稱冧掂 G.E.M.的男星正是專唱情歌冧女、上年唱唱吓歌「動~L」激凸 hit爆的陳柏宇。
激凸柏宇和 G.E.M.在前年已在各大音樂頒獎禮密斟,見得多鬼咁老友,但 Jason真正出招,要數去年 9月 2人夾份幫 moov搞騷,當時剛與疑患抑鬱症的裕美分手的 Jason,剛又得知 G.E.M.啱啱與初戀學生男友 Aaron甩拖,即對考獲 8級鋼琴資格的 G.E.M.落手,表面扮學琴,實質借故挑逗。

學琴黐埋
上年 9月兩人出席 moov騷綵排,陳柏宇主動請 G.E.M.教彈琴,其間仲哄到鬼咁埋,但 G.E.M.踢爆佢:「其實佢識彈琴 o架!」

拖手搞騷
陳柏宇借教彈琴同 G.E.M.發電嘅 moov騷,到正式表演時, 2人拖住手出場鬼咁 sweet,事後 G.E.M.更在記者面前直接同陳柏宇話:「不如你追我吖?」冧到出面。

佢先自作多情!真實對白

暗交幕後
情歌王子陳柏宇,出道已被揭背脊有大紋身,又煙又打機,溝女底亦唔少。 07年踩入樂壇初期,跟裕美撻着。本刊獲悉,去年 7月 Jason撇甩裕美不久,即暗交一名唱片公司幕後工作人員,更有人目擊最近 Jason經常帶新女返歸短聚,同時間又出計冧 G.E.M.,「少女殺手」個朵,當之無愧。
講完失憶
2/5 自爆
上週五( 5日), G.E.M.到新城接受訪問非常興奮咁自爆:「有男星追我,家仲了解緊。好驚呀!好似跌入陷阱咁!」
2/9 唔認
週一( 8日)記者求證實陳柏宇係咪溝 G.E.M.後,唔知係咪 G.E.M.收晒風,週二記者追問 G.E.M.冧佢嗰個係咪陳柏宇?佢竟反口:「你唔會問到 o架!因為嗰個人唔存在,我發夢咋!」幾經迫供, G.E.M.先肯承認陳柏宇挑逗過佢。

2/5 自爆

2/9 唔認

夠狂野
外表斯文乖仔的 Jason,原來性格都幾狂野,除咗背脊有個大紋身,仲鍾意落機鋪、食煙同打牌,嗜好多多。啱囉, G.E.M.都鍾意打機,唔怕冇話題啦,打天光有排玩呀!

大紋身
08年被揭背脊有個巨型紋身,陳柏宇事後解釋紋身係好藝術嘅事,唔會影響形象。

蒲機鋪
同一般後生仔一樣,陳柏宇一樣愛蒲機鋪,可以打足幾個鐘都唔返屋企。

戒唔甩
曾因當眾扯煙而要向歌迷道歉的陳柏宇,承諾戒煙但轉頭又被影到喺屋企狂扯煙,搣極唔甩。

變「 J神」
陳柏宇上年 7月做商場騷,俾人發現唱唱吓〈你瞞我瞞〉時「動~L」下體激凸,被封為新「 J神」。

「好想同佢玩」
週一( 8日),陳柏宇出席港台活動,記者上前問他追 G.E.M.一事,他似是而非:「佢係一個好 nice、好玩得嘅女仔,令人好想同佢玩……如果佢覺得有一個人追佢,只有佢諗多咗。(會唔會你做咗啲嘢令 G.E.M.誤會?)有機會 o架!有次我哋去電台做嘢, DJ Eric(港台 DJ梁德輝)幫我哋叫咗咖啡,我叫 G.E.M.快啲飲唔係會凍, Eric都同佢講小心俾我電親。我唔介意傳 o架,阿 G.E.M.呢啲好嘢,我覺得唔係壞事!」
陳柏宇更踢爆 G.E.M.試過和朋友唱 K,點他歌唱時, G.E.M.即時致電陳柏宇「水吹」。
被指懷春,翌日( 9日) G.E.M.笑住反擊:「佢(陳柏宇)先自作多情!如果真嘅話(唱 K事件),我唔係同啲 friend唱 K,而係同 Jason唱啦!」之後 G.E.M.更反踢陳柏宇出招溝女:「佢夠試過叫我教佢彈琴啦,上次我哋一齊做 moov音樂會,佢叫我教佢嘅!」
不過講到陳柏宇符唔符合男友條件時,一樣同陳柏宇啱晒 key鍾意打機嘅 G.E.M.就話:「咁佢係一個有才華嘅男仔嚟嘅,我都想將來嘅男朋友係一個有才華嘅人!(家追緊你嗰個有冇才華呀?)其實冇個咁嘅人,我嗰日(自爆)喺度發緊夢。」懷春夢係時候醒一醒喇!
成人禮發情

抽男模水
滿 18歲的 G.E.M.,拍廣告時唔介意當眾瞓落男模出身、 Square成員 James(何尚謙)重要部位,事後仲承認抽人水:「我唔覺喎!乜都 feel唔到,我冇尷尬 o架!」果然大個女!

想睇偉仔 pat
當年《色.戒》上畫時仲未夠 18歲的 G.E.M.,表示好恨睇:「我梗係知入面有啲親熱鏡頭好寫實,偉仔仲有露 pat添呀!」

短訊追 William
G.E.M.經常將同 William的合照放上自家 blog,又狂傳短訊畀人,更恨對方教佢跳舞恨到出晒面:「佢跳舞咁叻,我都想佢教吓我呀,不過佢話好忙,你哋(記者)幫我催吓佢啦!」

公開求愛
成日同狄易達孖公仔周圍玩的 G.E.M.,公開叫達仔主動追求:「佢要做啲嘢取悅我先得 o架,我鍾意有心思嘅禮物!」

打機仔
多次被影到送上門,拍拖 3年、有「嶺大 Eason之稱的 Aaron屋企,雖然 G.E.M.唔認二人拍拖,但就認上人屋企:「我係成日上佢屋企打機,不過我冇過夜 o架!」

麥玲玲:佢易俾人呃!

18歲 G.E.M.人仔細細已經咁多緋聞,麥玲玲師傅幫佢睇過面相,原來 G.E.M.面形圓圓,容易俾人呃:「要知佢早唔早婚就要算命先知,不過齋睇 G.E.M.嘅面相,都睇到佢有孩子鼻,容易受人氹;至於佢眼珠好深色,代表好重視愛情,係愛情至上嘅女仔;而面形圓即係份人比較包容同隨和,不過太易信人,會容易俾人呃!」

眼珠深黑:重視愛情
面圓:容易信人易俾人呃
孩子鼻(鼻圓多肉):易受氹
採訪、撰文:娛樂組
攝影:娛樂攝影組
部分圖片提供:《蘋果日報》、《壹週刊》、《忽然 1周》

明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-2月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()