結婚,係一個事實。 06年我哋兩個係非常之咁開心,做咗呢個決定。
儘管我哋唔能夠成為夫妻,但我哋的而且確有過一段好開心嘅時間,更加希望我哋可以成為永遠嘅好朋友。真實對白"
封面
離婚真相 撇花心基 Sa媽搭路 阿 Sa暗交北京闊少 5個月
2010年03月31日
04年開始的 Sa基戀,兩人從未正式公開戀情,勢估唔到大方交代關係之時,竟然結婚與離婚亦同時公告天下,真夠諷刺!
正式離婚各行各路,據知除鄭中基一向花心外,心淡阿 Sa亦有「新戀情」。雖有報道指阿 Sa結識了上海富豪二代,據本刊得悉, 27歲阿 Sa去年 8月確實經中間人識了一位國內富豪二代,但生意基地在北京,而幫阿 Sa搭路攀富貴的,竟是 Sa媽。
到去年 11月,阿 Sa與北京闊少打得火熱,而 Sa媽一直有感女兒結婚近 4年,「女婿」鄭中基從未有錢過手,反而闊少大碼頭在眼前, Sa媽「撥行」,阿 Sa亦決心離婚撇花心基,鋪路入北京豪門。
Sa基記招上,雖然二人都忍唔住喊,不過睇爆喊程度,鄭中基似係悔不當初多啲囉,冇得怨啦,自己花心在先,一切都怪 timing囉!

上週六( 27日),有報章刊登 Sa基在洛杉磯 06年的結婚證書,冇得抵賴,二人同日無奈焗開記招, 38歲鄭中基聲淚俱下,而 27歲阿 sa則強忍淚水,直認已婚及離婚處理中。


一路以嚟都以為藝人可以有一啲屬於我哋嘅私隱,但原來藝人係唔可以存在有私隱嘅。
希望嚟緊大家可以畀多啲空間我同 Ronald,我哋都係好朋友。真實對白
 
離婚在即,二人仍然有默契地互望,並拍拍膊頭以示支持,再見亦是朋友,亦有唔少八卦友在 YouTube上回味。《蘋果日報》圖片
 
會所私會
闊少每次來港都會約會阿 Sa到私隱度十足的陽明山莊會所密會,咁蹺鄭中基以前都住過陽明山莊,阿 Sa應該好熟路!《蘋果日報》圖片
 
有米有底
年齡: 30多歲
背景:父親為國內富豪榜 50大,生意基地在北京。
 
Sa基婚訊曝光後當日立即開記招,親口承認已婚同時,亦宣布離婚,夠晒戲劇性。
 
鐵證曝光
報章於上週六( 27日)刊登二人結婚證書, Sa基戀終於曝光。
《蘋果日報》圖片

氹基買樓 
事發前殘基
本刊於本月 11日在銅鑼灣影到單拖鄭中基,當時佢面容愁爆,睇嚟已為離婚一事煩惱中。

鄭中基在記招上三次以「好開心」形容 4年婚姻,不過離婚的導火線,兩人卻決不透露。據知情人士說:「 06年阿 Sa先得 23歲,傻更更拍拖,難得 Ronald提出結婚,當時 Sa媽一心諗住話晒 Ronald係太子爺(老豆鄭東漢為金牌娛樂揸 fit人),有家底,咪放心畀個女結婚囉。」
據知,最主張阿 Sa嫁阿基的,就係 Sa爸。一向在大陸搞製作公司生意,協辦演唱會的 Sa爸,吼準襯家的龐大明星陣容,希望阿 Sa婚後,靠兩家人關係,可幫助自己的製作事業;至於 Sa媽眼見有太子做女婿,當然唔放過大好機會。
不過貴為太子爺的鄭中基,其實財政大權一直在老豆身上,本身「冇乜油水」。消息指,婚後兩年,雖然新婚尚算美滿,但 Sa媽開始慫恿愛女開聲叫鄭中基買樓。
「 08年底, Sa媽叫 Ronald買樓畀佢哋兩母女, Ronald表面上話好,但得個講字,冇乜實際行動,口爽荷包!」自小父母離異的阿 Sa,一直以來父母關係很差, Sa媽更不滿襯家鄭東漢只「照顧」 Sa爸,曾私下怨「冇人顧我哋兩母女」。
金手指爆大鑊
對於婚訊突然被揭,阿 Sa講到明俾二五仔出賣:「我知道一定係身邊人爆料。範圍好細,我心中有數。」據知阿 Sa懷疑的身邊人,就係《 TVB周刊》其中一名助理總編輯,專黐圈中人,花名「四眼絲」的郭穎絲。「四眼絲」同 Twins非常熟絡,多次被影到出動私伙 Benz接載 Sa嬌做觀音兵,又經常出入二人屋企。
「佢最鍾意黐星,留喺啲星身邊,其實咪為攞着數!阿 sa好信佢,仲不時叫佢跟住 Ronald住佢有冇作反,以前佢都會同阿 sa講:『其實 Ronald對你好好 o架,佢都冇作反!』不過咁多年來咩都得唔到,近呢半年已經冇幫 Ronald講好說話。」
「四眼絲」今次涉嫌爆阿 Sa婚訊,睇怕以後都好難再黐星喇!


阿 Sa出道無耐即認識任職記者嘅四眼絲(左),二人更曾同車被撞破!不過四眼絲當年卻經常上阿嬌東半山東山臺住所過夜,同 Twins二人一樣咁 friend!《忽然 1周》圖片
 
四眼絲愛埋星堆, 04年連成龍愛兒房祖名都俾佢埋到身。《忽然 1周》圖片

28/3記招翌日各自撐


美女陪笑
鄭中基在成都出席頒獎禮,強顏歡笑,呢啲就係藝人生涯。《蘋果日報》圖片
 
老死撐住
有拍檔在身邊嘅阿 Sa繼續表現失落,即使為嚟緊演唱會造勢,阿 Sa亦笑唔出。《蘋果日報》圖片

50大富豪
婚姻蜜月期一過,鄭中基難掩花心本色,爛蒲爛玩更令阿 Sa難受。直至去年 8月, Sa媽再出招,搭路經中間人介紹,認識了一位年約三十多歲的北京闊少。
據知闊少老豆的生意業務基地全在北京,包括多間上市公司,亦是國內富豪榜頭 50名人馬,而闊少亦有打理父親生意,不似鄭中基「得個殼」,絕對養得起阿 Sa有餘。闊少對阿 Sa極為細心,加上去年 8月有傳疑似鄭中基與 club女的緋聞,令 Sa基吵了一次大鑊,更令阿 Sa對甚有風度的闊少着迷,於是二人在 11月正式拍拖。


自 Sa基傳出分手,即有指鄭中基因力追 Angelababy而玩出火,事後二人雖然極力否認,不過分手已是鐵一般事實。《蘋果日報》圖片
 
二人緣自 04年的電影《追擊八月十五》,不過 6年情話咁快玩完!《忽然 1周》圖片

離婚鋪路
與鄭中基情轉淡,阿 Sa亦向闊少自爆已婚秘密。「個闊少勁冧 Sa,邊會介意吖,不過闊少個老豆就同阿 Sa講,一定要佢搞清楚啲關係,如果唔係就會叫個仔離開佢。所以去年尾,阿 Sa已經話要同 Ronald分開。 Ronald都知自己衰花心,所以近呢半年不斷箍煲,三月頭仲喺雜誌度講話關係穩定,實情係佢想箍煲之嘛。」
阿 Sa與闊少秘交 5個月,據知闊少亦會來港密會阿 Sa。「佢哋每次都係去陽明山莊個會所見面、食飯,貪嗰度夠隱蔽喎!有次阿 Sa去緊途中仲撞正雜誌狗仔隊,不過都係俾阿 Sa撇甩咗!」
真的假不了。兩人離婚已是鐵一般事實,消息指 Sa爸極力反對愛女決定,曾極力勸阿 Sa「唔好衝動」。「 Sa爸同 Ronald老豆咁多生意關係,最近鄭東漢仲『閂水喉』,大家分番清楚好啲!」知情者說。
本週一( 29日),身在成都出席頒獎禮的鄭中基,被傳媒問起阿 Sa是否有第三者時,他說:「我講多次,冇第三者出現喎!」再問是否有身邊人做金手指告密,他卻說:「我唔識答!」
至於女主角阿 Sa同日到屈臣道為 Twins演唱會排舞,大批傳媒問她與報章盛傳上海富豪二代撻着一事,木無表情的阿 Sa只匆匆答:「唔係呀,冇呀!」
29/3苦 Sa排舞


週一( 29日)阿 Sa前往屈臣道排舞時遇見記者,被追問是否已暗交內地闊少時,阿 Sa只說:「唔係呀,冇呀!」便匆匆上樓走人。
玩謝阿 Sa


Sa基戀玩完,「多得」身邊人各自發功撥火,同前襯家鄭東漢有生意來往的 Sa爸,當然落晒嘴頭氹二人復合,不過 Sa媽就希望個女嫁北京闊少。無端端做咗扯線公仔,真係難為晒阿 Sa!
錫 Sa爸多啲


阿 Sa的父母於阿 Sa12歲時離婚,之後阿 Sa一直跟父親生活,到近年才與 Sa媽同住。共同生活十幾年的阿 Sa父女,關係非常密切,每日用字條溝通,阿 Sa又會不時畫畫送畀父親,錫女錫到燶的 Sa爸更連衛生巾都幫個女買埋! 08年兩人出版講父女情的《單親愛》,阿 Sa親自執筆、畫插畫, 5千本 2日賣晒。

買樓畀 Sa爸
「個女將賺到第一份模特兒工作的錢,買了一件 jacket給我;入了娛樂圈工作,又把第一次賺到的錢買了手錶送我;到她有了自己的儲蓄,她更送我一個『安樂窩』!」

父女講 TB
「我就讀的是女校,學校總會有一些長得很帥的女學姐,有一次,我問爸爸:「你知道什麼是『 TB』嗎?」『 Of course!......肺結核嘛!』他很認真地答我。這件事的確令我覺得很好笑,也證明爸爸和我之間實在沒有太多秘密,」


Sa爸早年與 Sa媽分開,雖然阿 Sa選擇同 Sa媽同住,不過事業上亦幫了 Sa爸不少!《壹週刊》圖片
 
Sa媽與阿 Sa無甚代溝,難怪即使曾愛基心切嘅阿 Sa,情轉淡後亦聽從 Sa媽意見,離開花心基。《蘋果日報》圖片

冇樓揸手
雖然貴為金牌大風老闆鄭東漢新抱仔,但與鄭中基結婚 4年的前鄭太蔡卓妍卻有名無實,多年來擁有的物業全靠自己賺錢買,而老公鄭中基自己連一層樓都冇,住緊嘅淺水灣獨立屋亦係老豆名下,自己都顧唔掂,又難怪冇水買樓畀老婆。
蔡卓妍


炒親都賺
阿 Sa出名係小富婆,多年來靠母親幫手炒樓都有賺冇蝕,仍持有的海濱南岸(圖)賬面都有賺。

漾日居 1座高層
12/02以 778萬買入, 7/06以 1280萬賣出,賺 502萬
薄扶林碧瑤灣 25座中層
10/04以 510萬買入, 4/06以 710萬賣出,賺 200萬
紅磡海濱南岸 5座高層
9/08以 460萬買入,市值約 500萬
鄭中基


空心中基

明星靚相大分享☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(04月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(6-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-4月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()