早前轉戰內地掘金的劉丹兒子劉愷威,近日被網友發現容貌大變,除了眼睛大了,鼻子也變得筆挺,猶如複製林峯一樣,令人驚訝。
小生都要變臉求存,更何況貪靚的花旦!記者近日發現陳法拉及徐子珊兩位無綫姐仔,面容亦靜靜起革命,法拉下巴逐漸變尖變兜,徐子珊鼻樑則離奇變高,連Dr Reborn專業醫生整容中心助理總經理Emily Yau睇完兩人變臉前後相片都話:「明顯唔同咗!」

專業評語
Dr. Reborn專業醫生整容中心助理總經理Emily Yau睇完法拉前後變臉相片不禁說:「真係有明顯嘅分別,佢個下巴比以前兜啲同脹咗好多。其實塊面瘦咗,只會令下巴尖咗,但就唔會變兜。」

專業評語
Emily說:「個鼻睇嚟確係有變化,鼻樑比以前高咗挺咗。除咗鼻,徐子珊其他地方都無乜大分別。」

專業評語
Emily:「佢唔單止鼻樑高咗,連個鼻頭都變埋,眼形亦變晒,下巴亦有出入,同以前個樣有好大分別。」


相比起近期變臉幅度勁誇的劉愷威,無綫新晉花旦陳法拉只屬循序漸進式。記者翻看陳法拉入行後相片,發現她由05年來港參選華姐至今,其下巴在5年間3度有變。昔日下巴短小的她,到07年已如安仔廣告歌一樣「尖尖尖」,近日其尖下巴更再度發育,尖之餘還向外微翹,變成下巴兜兜,相當離奇。
至於近年在無綫得寵指數日升的徐子珊,六年前出道時候鼻樑輪廓並不分明,但近年其鼻樑亦起革命,變得又高又直。

姚子羚亦玩變臉
除了花旦玩變臉外,在電視圈浮沉多年的三線姐仔姚子羚,一樣變臉搏上位。不過相比兩位阿姐,姚子羚的變化較為神速。去年開始,她忽然擁有一雙大眼及挺直鼻,跟昔日當「四葉草」女時的扁鼻同矇豬眼,可謂判若兩人。
上周六(21日)法拉出席《公主嫁到》記者會,記者問她為何下巴離奇變兜,她聽罷如中死穴立即發火:「又想點呀?之前已經俾人話我整呢樣整嗰樣,又話我隆胸,依家又想話我下巴整過!我啱啱先接咗個skin care廣告,你哋咁講係咪想斷我米路。我寧願你寫我緋聞好過寫呢啲。」之後她走到佘詩曼身邊,繼續向記者發爛渣,「你寫我同阿佘搞基吖,笨!」情緒激動。
至於身在外地的徐子珊則未有回覆,而同樣出埠工作的姚子羚,則透過經理人說:「呢啲事唔會回應!」
其實依家社會咁開放,莊思敏連隆胸都敢認,變臉好濕碎啫,唔使咁避忌喎!

愷威抄林峯
近期劉愷威被網友指他由面形到眼、鼻及下巴都唔同晒,更指他勁似林峯。

想點變!
兜下巴
Dr Reborn專業醫生整容中心助理總經理Emily說,如想下巴變兜,可注射透明質酸。因透明質酸屬啫喱狀,故注射後無論是視覺效果或是手感都好自然,不過效果只維持半年至九個月。若想持久,則可放入假體矽膠,效果及手感同樣自然。

高鼻樑
如想鼻樑變直,亦可注射透明質酸及植入矽膠。而後者手術時間只需約1小時。手術後鼻樑會出現紅腫及瘀,需5至14天才能消腫。其間不能呻鼻涕,不可戴眼鏡及令鼻子有碰撞。

大眼
開眼角是現時整大眼的普遍做法,Emily說:「只要喺眼角或眼尾位置,割開約1至2mm後,再用手術線縫上便成,手術需時1小時,完成後首兩天雙眼會出現瘀腫,之後在10至15日內可拆線,不留疤痕。


10年︰再變兜下巴
上周六,古裝打扮出席新劇《公主嫁到》宣傳的法拉,下巴脹卜卜,從側面看來更加有輪廓,與05年明顯不同。


05年︰Pizza面+短下巴
來港選華裔小姐時的陳法拉,唔單止面闊,下巴亦比現時短。


08年︰下巴長而尖
事隔3年,踢走Pizza面的法拉,下巴變得長同尖,輪廓分明,不過當時下巴只係尖,並無外兜跡象。


04年︰鼻樑扁
當選港姐不久的徐子珊,鼻樑一啲都唔高。


10年︰鼻樑高企
近年的徐子珊,鼻樑又直又高,與04年明顯有別。


04年︰姚子羚面目全非
04年姚子羚眼細無神,鼻頭大鼻樑扁,係一個唔起眼的女仔。但今日不單擁有一雙大電眼,還有一個sharp醒鼻。


10年


03年


10年


Emily


兜下巴


高鼻樑


大眼

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()