o架妹皮光肉滑,令不少港女羨慕。今期找來日本新晉女歌手兼時裝雜誌《Can Cam》御用模特兒阪井步美(Ayumi)推介她東京最hit的有機蔬果市集,又教大家掃藥房平靚正護膚品,以及嚐人氣的美肌菜式。

最hit有機市集 Farmer's Market
o架妹的皮膚好,相信與她們普遍注重有機生活有關。Ayumi推介她經常去位於原宿與青山交界的Farmer's Market。拍攝當天Ayumi帶同她的好友華籍hip hot歌手日華:「這裏有很多有機製品,是東京最新最hit的跳蚤市集,我愛在這裏買果醬、香草及水果等。」而日華亦話:「我好多時陪太太來這裏買蔬果,附近又多其他店子,shopping一站過!」

「小濱崎步」Ayumi
Ayumi是日本最暢銷女性時裝雜誌《Can Cam》御用的一線model,更是姥原友里的師妹,今年更成功轉型為歌手,被日本傳媒封為濱崎步的接班人,有「小濱崎步」之稱,而她最新的CD《Precious》亦已面世。

Farmer's Market
地址:涉谷區神宮前5-53-70 UNU國連大學前
開放時間:逢每周星期五及六
電話:03-3456-0960
網址:http://www.farmersmarkets.jp

扮靚新品
好多港女去日本都話要逛藥房,因為琳琅滿目的新貨不斷,而Ayumi首推是マッモトキヨッ(冇中文譯名) !
Ayumi話日本女生好注重潔膚:「日本女生細細個已開始化妝,但潔膚程序做到足。唔好睇佢黑色好似好污穢,呢個摸上手好似蒟蒻質地嘅潔面海棉好好用,能不傷皮膚去除死皮。」$81


唧出來的泡泡染髮劑已out,最新是杯裝軟雪糕般的染髮劑。使用時將染料倒晒入杯內,上下搖30次,變成泡泡,塗上頭髮待30分鐘後沖洗淨乾就掂。$72


天氣熱穿低胸衫又怕sexy得滯,這個藏在bra位的純棉pad就幫到手,極之索汗,戶外玩啱晒。$90

マッモトキヨッ
地址:涉谷區宇田川町22-3
電話:03-3463-1130
營業時間:10am-10:30pm
網址:http://www.matsukiyo.co.jp

男女力撐 健康護膚
Ayumi在Farmer's Market逛着逛着,在炙熱的陽光下,不時拎出DHC SUNCUT Q10 MIST來補一補。「呢支MIST好稀好薄,想keep住白淨膚色,就唔懶得!」Ayumi知道DHC喺香港有很多分店,「日本好多女生愛用DHC,它由妝品至低卡健康食物都有,部分妝品喺便利店都有得賣,很方便!」
我好多時有outdoor job,所以會帶備噴霧裝的SUNCUT Q10 MIST,好方便!$81

其他o架妹點講
幸惠(OL):「平日喺公司常坐着工作而有小肚腩。我見啲同事吃Protein Diet(代餐)減得好好,所以我咪買囉!」$190/1盒5包


鈴(sales):「我經常化濃妝,所以揀卸裝油好嚴格。我最鍾意DHC嘅Deep Cleansing Oil,卸得乾淨又唔傷皮膚!」$230


真弓(旅遊從業員):「我因工作關係,成日都要戶外工作,用過嘅SUN CUT Q10紙巾,戶外玩啱晒!」$27/1包10張


Ayumi推介:「我會推介DHC新出的Moisture Care Liquid Lipcolor,粉橙色夠閃令,啱晒夏天,個掃好軟,搽上唇時會更貼。」$135

男生DHC
在東京長居的日華:「好多香港男生仲停留喺護膚就等如姿整階段,但呢個concept真係好out。喺日本好多男生已視儀容為尊重自己的一部分,自己會去買護膚品。DHC的低卡食物及代餐近期好hit,而我覺得DHC for MEN系列價錢好抵,一般男生都啱用。我推介佢嘅Face Milk,SPF35,當日霜用又有防曬效果,冇味唔刺激皮膚,唔!」
UV PROTECTION FACE MILK SPF35白色乳狀質地,好易吸收,防曬度屬中級,適合平日行街用。$65

DHC
地址:涉谷區宇田川町13-9
電話:03-3780-8095
營業時間:11am-9pm
網址:http://www.dhc.co.jp

食出靚肌
平日要keep住靚樣的Ayumi,和朋友出街吃飯都會挑選嚴格。「喺東京食嘢好幸福,愈來愈多有機或美肌主題的食店,註明晒每款菜式的卡路里,而烹調方法以蒸及少油為主,有營養,仲美味㖭!」

蒸薄豚套餐
Ayumi評:「豚肉含有豐富蛋白質、鈣、維他命B1等,對滋潤皮膚、亮澤髮色好有用。這裏的蒸薄豚口感佳,配上椰菜,以蒸的烹調方式,保持濃郁肉味但又不會有豬臊味。」

涉谷ろくよん
地址:涉谷區宇田川町28-12 B1F
電話:03-5456-1109
營業時間:11:30am-3pm,5pm-12mn
平均消費:每人$120
網址:http://r.gnavi.co.jp/a616546

蜜糖Roll Cake
Ayumi評:「喺日本不止女生愛甜品,最近仲出現咗『sweet之男』,我最鍾意同朋友到Tengenji Cafe吃roll cake,有機蛋製配有機蜜糖製,有機蜜糖較蔗糖易被人體吸收,改善消化系統,失眠等,乾燥皮膚的女生最啱。」

Tengenji Cafe
地址:港區南麻布4-12-2
電話:03-5475-6788
營業時間:10am-11pm
平均消費:每人$100
網址:http://www.tengenjicafe.jp

豆乳骨膠原火鍋
Ayumi評:「豆乳含不飽和脂肪,可延緩肌膚衰老,而骨膠原對皮膚好,所以Nabezo的豆乳骨膠原湯底火鍋,男女生都歡迎。加上任食價錢好抵,所以每晚都爆滿,真係好啱一班人去食。」

NABEZO
地址:涉谷區宇田川町31-2涉谷BEAM 6F
電話:03-3461-2941
營業時間:11:30am-3pm,5pm-11pm
平均消費:每人$220
網址:http://www.wondertable.com


Ayumi推介日華(黑衣)買Grand Mamma的有機果醬:「奇異果、甘筍等有機果醬不會太甜,搽多士吃一流。」


唔好食咁多呀!


帶唔到返香港唔使怕,粟米、番茄,可以即買即食o架!


我30多歲,是全職有機農夫,專種甘筍。


放在冰水中的青瓜BB及番茄,個個係咁買拎住食,青瓜BB爽甜,番茄極juicy。各$9


當造的蜜桃,大過拳頭,極多汁,任人試食完才買。每個$15


我長期飲生薑茶,好啱手腳凍的女生!


陶瓷的青蛙小碟,每個$27。


除了有機食品,市集內還出售一些手作品。藤籃$300


Farmer's Market是近期最hit的周末市集。Ayumi話「好多年輕男女都會在周末買定啲蔬果,未來一星期製便當帶上班。」


豚肉蒸菜定食以蒸籠上枱,揭開時熱騰騰,但肉同菜都唔嚡!$76


牛油果蟹籽一啖一件,牛油果軟腍,蟹籽脆卜卜,口感豐富。$58/4件


店內昏黃的燈光,約可坐25人,但一點也不逼!


Roll Cake在吃前才加蜜糖,微甜香軟;盛茶的心形茶杯,睇到已sweet。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()