時下年青人要增值自己,呢句說話估唔到一班90後都聽得明。就好似一班妄攝女,書展期間出完寫真,又未有新job,佢哋竟然識得利用呢段時間搵啲嘢學。學乜呢?原來佢哋喺黃埔漁人碼頭一間跆拳道訓練中心學打跆拳!高頭大馬嘅Cat同Iris就打得比較雞手鴨腳,反而細細粒嘅Debbie同Kinki就打得有紋有路。媽咪姐問佢哋咩事忽然學打跆拳?防範色狼?Debbie話:「學多樣嘢,無論第時有咩發展都方便啲,不過我想拍電影做打女!」有目標係好,媽咪姐撐你!

 


識得利用時間去增值,大家以後唔好再話妄攝女冇腦。不過Kinki性感成咁,唔使打對方都暈啦!


單睇Kinki踢腿,有姿勢有實際,話佢未掂過功夫呢家嘢都冇人信,難怪得到教練開口力讚。


學過泰拳嘅Debbie真係零舍唔同,只係學咗3堂,已可以單手劈板,仲係有板有眼㖭。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()