依家個個明星上微博「收o靚」,但唔係個個玩微博都係高手,要喺微博稱霸,先要學識微博潮語,咁就可以同大陸粉絲有效溝通。本刊精選12個微博常用潮語,一班歌手藝員進行大測試,而話咁快攞滿分嘅黃宗澤同阿Sa,難怪微博粉絲數量高企,稱王封后。

黃宗澤(全中)新朵「波兒」
黃宗澤絕對是微博高用量藝人之一,英文名Bosco更被童鞋們暱稱為「波兒」,他不但經常把日常生活細節放上載,更不時在微博跟人搭訕,亦不避嫌同緋聞女友胡杏兒公然耍花槍,所以微博潮語完全難唔到佢,不用五分鐘便填完。他信心十足話:「我一定攞一百分!哈哈,如果以前讀書係咁就好咯!」
黃宗澤解釋因拍劇等埋位時間多,所以養成上微博習慣,他說:「我介紹晒俾所有朋友,一班人玩至好玩o架!我工作忙,唔可以經常約到朋友見面,依家就算見唔到面,都可以透過微博知道大家近況,拉近距離,微博簡直係偉大發明!」

蔡卓妍(全中) 自封微博皇后
阿Sa興奮地話:「嘩!我最鍾意答呢啲問題,好玩呀!」身邊助手比阿Sa還緊張,在旁提水,點知阿Sa自信話:「得嘞,我自己答!」阿Sa興奮地自封:「我自封微博皇后o架!嘻嘻!」
阿Sa玩微博之齡極短,只有兩個月,但被關注的粉絲數量極速上升,已超過130萬人,爬過港星排行榜之冠的梁詠琪。阿Sa說:「係阿嬌叫我玩先嘅,嗰時啲朋友全部都有玩,當時有好多假阿Sa扮我,所以我咪加入玩囉,點知一玩上癮,中晒微博毒,唔玩唔安樂!」

陳偉霆(答中2題) 扁嘴交卷
William一見問題,"R"晒頭顯得非常苦惱,話:「嘩,我唔識o架喎﹗(你有玩微博?)有,不過……頭兩條一定識,最容易,等我睇吓先,呀!跟住嗰啲唔識喎,佢識我,我唔識佢呀!毫無頭緒!」
他四處張望欲搵人幫手,可惜冇人識,然後佢眼定定對住空白嘅問題,無奈畫咗個大交叉,一臉歉疚話:「對唔住,我真係諗唔到!」唔使對唔住,又唔係樂壇交白卷,唔使咁愁喎!﹗

吳雨霏(答中9題) 集思廣益
鬼妹仔Kary本來只是識得一半,佢話:「死啦!咁多唔識,好低分,頭先老孫(孫耀威)答中幾多題呀?嘩,十題?唔得,我要爭氣啲。」之後佢哀求記者提水:「俾啲提示啦!我成日見到啲fans留言話搶沙發,但唔明點解呀,有冇hints呀?唔該你啦!」之後問助手,又走去問fans,集思廣益,最後只錯了一題﹗

陳柏宇(答中4題)  創意十足
陳柏宇最初只答中四題,但沒有就此放棄,不停試圖從讀音、拆開逐個字的意思去解讀答案,雖然最後仍然答錯,不過創意力十足,加上鍥而不捨精神,值得嘉許,他邊填邊自言自語:「嘩!圍……勃?圍埋一齊?一定係三級嘢。愛扒?扒即係話人豬扒,邊有人鍾意豬扒o架?頂?一定係鬧人,頂人個肺個頂,呢啲唔應該學!」

孫耀威(答中10題)  有紋有路
老孫是較早一批玩微博的香港藝人,不過竟然也被考起,佢話:「愛瘋係iphone,愛扒係咪同一類嘢?係咪ipod呀?冇理由依家仲講ipodo架﹗」他思索良久才寫下:「好啦!我估ipad,因為我都想買部!」老孫得知答中後,即興奮大笑。

陳美詩(答中11題) 電話提水
Macy話:「我係微博先鋒嚟,哈哈,一定難唔到我!」她口噏噏話:「我要滿分,我要滿分……。」其中一條唔識時,她即打電話問朋友,最後問她係咪打俾男友孫耀威?她即甜笑說:「我其實本身係一名宅女,成日匿喺屋企上網,睇得多,所以識!」本來信心滿滿的Macy最後答錯一條,表現得極度失望話:「我仲諗住自封微博公主添!」

莊思敏(答中6題) 升胸唔升呢
近日上圍升呢嘅莊思敏,雖然她自稱是微博之友,不過對微博的認知卻相當有限,只答了五題,她為自己辯護:「我同朋友微博,都係用番平日嘅語言,好少見到呢啲用語!」即係咁,莊思敏雖然因為隆胸成為近日熱門藝人,但係升胸之餘,升呢與fans同步前進都好緊要!

徐淑敏(答中8題) 險交白卷
連升兩級成為人妻同人母的徐淑敏,對住份問題相當懊惱:「我一題都唔識呀,我無玩微博o架,可唔可以搵人幫手呀?」之後猛問人,才不致交白卷。記者笑她out,她說:「學做太太同媽咪,好忙呀!」做少奶奶要keep住in,咁至係聰明嘅女人。

(答中7題)高海寧 陳倩揚 以笑遮醜
高海寧即找好姐妹陳倩揚幫手,不過似乎找錯人,大家水皮鬥水皮,以為陳倩揚識答,點知她在答案欄上畫個哈哈笑,她笑話:「以笑遮醜,嘻嘻﹗」高海寧真係搵錯人喇,最後兩個腦加埋答中7題。

(答中5題)浸大E神 騰雞
楊梓瑤(Carol)填完頭兩條,露出招牌無奈表情:「好深呀,唔識答,點算呀?」記者叫她試用普通話讀音,運用一下想像力,她繼續一臉無助:「即係點呀?」並問助手:「點算呀?」最後助手打電話問人,為她解難,她扁晒嘴話:「我冇見過呢啲用語呀﹗」喺鏡頭前袒胸就咁大膽!反而填份問卷就騰雞到咁,誇張啲喎!

微博潮語逐個捉
現在流行玩微博,先學識箇中潮語,就唔會雞同鴨講,現在將十二大微博潮語逐一解讀。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()