周慧敏昨晚出席新片《得閒炒飯》活動時,坦言老公倪震看過其親熱預告片也表示很激,她強調自己並非豪放女。吳君如近日被指與陳小春不和,她即自封是友誼小姐,力斥報道無聊白癡兼恐怖。


其他娛樂名人影片

吳君如、周慧敏、陳偉霆、萬綺雯及谷祖琳等主演的電影《得閒炒飯》獲「第 5屆夏日國際電影節」選為開幕電影,昨晚眾演員聯同導演許鞍華在圓方出席開幕禮。

力斥無中生有 放大圖片
谷祖琳(左)與萬綺雯盛裝出席新戲開幕禮。

谷祖琳(左)與萬綺雯盛裝出席新戲開幕禮。

陳小春日前出席完吳彥祖婚宴,在微博爆粗鬧一位姓吳的女前輩「不知所謂」,有報道指君如在婚宴上直斥小春是票房毒藥,君如對此沒好氣說:「第一日已經有人打畀我,聽完覺得好無聊,跟住做咗幾期雜誌內容,加咗一億個無聊,我回應呢件事都嫌白癡。」君如強調不會對號入座,並指這單新聞是極度無聊、白癡、無中生有和恐怖,她說:「嗰晚根本冇事發生過,我好晏去到見到小春,仲打招呼恭喜佢結咗婚,就係咁。」她強調與小春並無過節,更自稱一向是友誼小姐,從不與人結怨。

周慧敏感心跳 放大圖片
(左起)周慧敏、許鞍華、吳君如及任達華老友鬼鬼,合照留念。

(左起)周慧敏、許鞍華、吳君如及任達華老友鬼鬼,合照留念。

周慧敏被指穿的長裙很透視時即擔心地說:「睇唔睇到呀?我有打底,我係穩陣派。」周慧敏在戲內有不少激情演出,昨晚未見其夫倪震捧場,是否怕尷尬?她說:「佢有嘢做先嚟唔到,正式首映再請佢睇。」周慧敏表示只在配音時看過接吻戲,她說:「老公睇過預告片,都話好激,但係佢冇畀評語,好冷靜,睇完場戲只係話『嗯』。」她又說:「我好耐冇喺大銀幕出現,睇特別場口會心跳加快。」她又指 fans覺得很大膽,她說:「我叫 fans可以放鬆,我唔係豪放女,部戲唔係標籤同性戀。」此外,任達華昨晚撐完《得閒炒飯》,又到荃灣出席有線高清世界盃祝捷會。採訪:魯萍、何慧斯攝影:黃文偉


穿透視裙的周慧敏(左)比起低胸的吳君如搶鏡,不過君如一講小春(小圖)即成焦點。

吳君如重酬搵證據

陳小春早前出席吳彥祖婚宴後,在微博表示遇到一名不禮貌的「吳姓前輩」,全城矛頭直指吳君如!昨晚君如偕周慧敏、萬綺雯及陳偉霆等出席《得閒炒飯》首映時說:「愈作愈大,無中生有,無事生非,只係一個人講咗一句嘢就有無限嘅空間,一億個無聊!(嗰晚有冇同小春講過嘢?)我見到佢只係恭喜佢結咗婚,嗰晚我好夜去,同每個人打個招呼,已經差唔多要走。」她自言是「友誼小姐」,沒有跟任何人結怨:「如果當晚有人目擊又影咗相、錄咗音,我重酬!」至於小春日前在內地出席腕錶活動時表示,選擇腕錶時同樣注重功能及外觀。

 


陳小春
陳小春


周慧敏左翹陳偉霆、右拖萬綺雯,毫無架子。
周慧敏左翹陳偉霆、右拖萬綺雯,毫無架子。


君如重遇《歲月神偷》拍檔任達華即傾唔停口。
君如重遇《歲月神偷》拍檔任達華即傾唔停口。


君如承認在吳彥祖婚宴上見過小春,但只是恭喜對方結婚。
君如承認在吳彥祖婚宴上見過小春,但只是恭喜對方結婚。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()