貌合神離
在慶功宴上祖兒全程當泳兒透明,兩人完全冇傾偈冇眼神接觸,就算影大合照,兩人影完即閃,企埋都費事。

入行11年的容祖兒(Joey)早前宣布同英皇續約成功,皆大歡喜。不過近年深得老闆楊受成寵愛嘅泳兒(Vincy)就笑唔出,事關祖兒約續約條件之一,就係要打壓眼中釘泳兒!
為了一姐祖兒肯續約,楊生即對泳兒閂水喉,年初仍排場十足嘅泳兒,近日助手已由三變一,原定安排擔正拍住霆鋒嘅電影又開拍無期,連新碟發布會都由大酒店變為中環餐廳,仲要同鍾舒漫孖住搞。被祖兒咁打壓法,唔怪得泳兒人氣跌晒Watt啦!

 
出道4年的泳兒,06年憑一首《感應》為人熟識,08年與海鳴威合唱《我的回憶不是我的》更令泳兒人氣急速上升,老闆楊受成亦對泳兒另眼相看。知情人士說:「當年泳兒贏咗新秀,楊生一直都冇留意佢,直到佢同海鳴威首歌唱到街知巷聞,楊生先開始留意佢。泳兒好識冧楊生,講親嘢都陰聲細氣,又聽教聽話,之後佢就開始得寵喇!楊生仲叫宣傳部俾多啲資源谷泳兒。」

得寵後囂爆
泳兒得寵後即囂態盡現,人前人後擺阿姐款。據知情人士透露:「泳兒得寵嗰期真係好囂,即時要求三個助手跟身,喺公司見到祖兒都當佢透明,佢淨係對楊生楊太有禮貌,所以祖兒一直視佢為眼中釘,而其他英皇星就埋祖兒堆,都唔鍾意泳兒!」雖然辣㷫公司上下,但楊生對泳兒依然寵愛有加。去年找來彭浩翔寫劇本,搵霆鋒做男主角,打算開戲力谷泳兒。唱片方面亦應承今年會豪花十幾萬在酒店大搞新碟發布會,可惜埋門一腳被一姐祖兒破壞。

泳兒埋唔到堆
上周六(7日),英皇歌手齊齊出席「新城國語力頒獎禮」慶功宴,大合照時,friend底嘅祖兒同林峯自動埋堆,唯獨無人理嘅泳兒縮埋一角,唔留心真係睇佢唔到!

一姐排場勁
祖兒去到邊都有兩名助手(白圈)跟身,拎獎都有助手代勞(小圖),排場十足。

即時打入冷宮
去年英皇已開始與今年7月約滿的祖兒傾續約,雙方傾了幾個月,到兩個月前終達成共識,祖兒與英皇續約5年。據知傾約其間,祖兒曾對楊生開出一個條件,就是要公司對泳兒閂水喉。知情人士說:「雖然楊生錫泳兒,但講賺錢能力,祖兒始終係一姐,所以祖兒開到聲,楊生惟有犧牲泳兒。本來開俾泳兒做女主角嘅電影依家開拍無期,新碟宣傳亦cut晒budget,連助手都變番一個。」
剛於7月中推出新碟《預見……遇見》的泳兒,最終屈在旺角唱片店中舉行簽名會,酒店發布會則變成孖住鍾舒漫在中環餐廳細搞。
上週六(7日)泳兒被記者問到有關電影開拍無期一事,本欲開口回應,卻遭助手及另一英皇工作人員攔截搶答:「一切都要等公司決定!(連新碟宣傳都cut budget喎,係咪俾祖兒打壓?)唔回應!」
之後記者求證祖兒,其助手亦即時攔截說:「祖兒唔得閒回應。」顯得相當避忌。

泳兒尷尬苦笑
記者問泳兒有關遭祖兒打壓一事,本來想開口答嘅泳兒,被殺出嘅英皇助手及英皇工作人員阻止,全程由助手代答,有口難言嘅泳兒惟有尷尬苦笑。

新碟宣傳縮皮
上周三(4日)泳兒孖住鍾舒漫喺中環Backstage Live Restaurant搞新碟發布會,雖然同場有英皇高層吳雨和霍汶希撐場,不過公司只送上價值百幾蚊嘅美心蛋糕。原先安排十幾萬的酒店排場變成同鍾舒漫在中環餐廳搞,難怪泳兒笑得好牽強。

旺角搞豆泥宣傳
其實泳兒的新碟在7月已經開始發售,不過宣傳欠奉,簽名會更在旺角蚊型唱片舖搞,人流係夠,不過冇排場喎!

女主角夢碎
楊生原先安排泳兒進軍大銀幕,由彭浩翔寫劇本,仲搵霆鋒做男主角。可惜事與願違,新戲開拍期一拖再拖,本刊多次致電彭浩翔,但直至截稿前仍未回覆,決意封口。

去年排頭位
09年泳兒彈出,深受英皇娛樂老闆楊受成重用,同年10月英皇成立十周年舉行記者會,影大合照時泳兒(圈)與一姐祖兒同在前排,地位相若。

陪楊生睇騷
09年6月,得寵嘅泳兒獲楊生欽點到紅館陪他睇林峯個唱。有幸陪老闆睇騷,泳兒睇得好投入,仲同身旁嘅劉家昌好好傾。

 


《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片


《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()