7月30日風騷煲粥
7月30日下午,崔建邦揸車到旺角商場購物,其間不時甜絲絲講電話,春風滿面。

崔建邦自捲入打女友(鄺敏慧)官司後,人氣直插,直至6月才復工,其間獲過氣女友唐詩詠力撐。雖然不時有傳兩人復合,他們卻死口唔認。女方頻話「好dry」,男方則話「見過鬼怕黑」,強調目前單身。
本刊發現,近日崔建邦已翻箍成功。7月4日,崔建邦駕車到唐詩詠寓所接她,而另一日(7月19日),女方亦駕車到男方畢架山寓所過夜,可見兩人又再次翻撻。據知,崔建邦為箍掂唐詩詠,與女方約法三章,不但換走溝女戰車,更戒絕夜蒲。希望今次崔建邦唔係三分鐘熱度啦。

 
崔建邦去年尾涉嫌毆打中巴鄺敏慧後,全面停工,上月中才獲無綫開恩復工主持《東張西望》。知情者透露:「經過中巴件事,Amigo(崔建邦)先知Natalie(唐詩詠)係最好,喊晒口向Natalie發誓戒蒲改過。不過佢哋分開後又一齊番都有幾次,圈中得好少人知,佢哋亦繼續扮單身。」
崔建邦發毒誓戒蒲戒滾,又將之前的Audi溝女戰車,換了樸實型的mini,向女友大派定心丸。本刊連日來發現,崔建邦的確變乖,除了每天返電視城工作,放工後只是去運動舖買運動裝備,非常深閨。

唐詩詠扮失憶
日前唐詩詠出席某嬰兒品牌活動,指跟崔建邦只是「普通朋友」的她,對對方的近況卻相當清楚,她說:「我哋有共同朋友,成班朋友不時會約出嚟。不過咁,每次聚會我都去唔到!」當記者踢爆7月4日下午,崔建邦曾在她位於廣播道的寓所樓下等候,她即笑說:「哎呀,我都叫佢唔好再去廣播道o架啦,好易引起誤會。佢去港台canteen食嘢,去商台探朋友啫﹗(泊正你屋企樓下喎!)佢話港台嘅嘢好食。(19日見到你揸車去佢屋企過夜。)睇錯喇,唔係我架車嚟,我冇去!真係奇怪喇……哈哈哈!」
記者追問是否不想再被報道二人離離合合的新聞,唐即收起笑容:「係囉!想人知道我嘅工作,唔想成日俾人問呢方面。(有無機會復合?)將來嘅嘢冇人知,如果仲係以前嘅佢,就一定冇可能。以前好盲目,依家我好清楚自己想要乜。(佢變咗好多,為你戒蒲喎!)」聽罷,唐詩詠禁不住冧笑,身邊的經理人見狀,即把她拉走。
8月5日,崔建邦出席活動時,與唐詩詠唔夾口供,他說:「只係好朋友(復合?)唔係……(你哋都有去對方屋企。)好朋友都會見面,不過都係一大班人。(但唐詩詠強調冇見過你喎!)唉吔!我難得返嚟工作,呢啲嘢(拍拖)唔諗住啦!」

 


之後他便到了運動舖揀T恤,然後就返回畢架山寓所。


7月4日揸Mini接女友
當日下午2時許,崔建邦駕着落地唔夠3個月的Mini Cooper從寓所出來。


唐詩詠寓所
崔建邦在廣播道不停兜圈,然後將車泊在唐詩詠的廣播道寓所樓下等候。


未幾,唐詩詠從寓所出來,她發現記者後不時向後望,並急急走入港台,成功撇甩記者。與此同時,崔建邦亦將其座駕駛走。


崔建邦近日復工,7月,他重返《東張西望》做主持,更表示希望有機會拍劇。


昔日崔建邦駕着Audi溝女跑車招搖過市,但早前已換了車。


7月19日到男方寓所過夜
7月19日下午,本刊發現唐詩詠的白色甲蟲車,泊在崔建邦畢架山的訪客車位,直到凌晨仍未離去。


翌日早上,不施脂粉的唐詩詠戴着cap帽,離開崔的寓所揸車返家。


如果仲係以前嘅佢,(復合)一定冇可能!(真實對白)
7月31日,唐詩詠出席活動,被問到在崔建邦家中過夜一事,她甚為避忌,死口唔認。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()