本周三,o靚妹對自己成為陳七與Natalie分手的導火線拒絕評論,只說:「我一個人依家幾好。」暗示自己仍然單身。

25歲的香港足球先生陳肇麒(陳七)去年11月被踢爆與無綫女藝員李綺雯(o靚妹)暗交半年,但戀情見光即死,陳七最終選擇重投舊愛Natalie Ng懷抱。之後陳七與Natalie不時高調拍拖,表現恩愛,令Natalie正印地位穩如泰山。
以為三角戀終有結局,本周一(9日)卻爆出陳七於7月23日到南韓集訓前,主動向黐身的Natalie提出分手。原來陳七於7月初在友人生日派對上重遇o靚妹,之後便不時在網上撩女方傾偈,又以sms傳情,希望與o靚妹復合。雖然o靚妹曾一度心郁,卻害怕情緒不穩定的Natalie做傻事,所以本周三在facebook剖白:「我們輸不起也賠不起,亦未必再有力重來。」堅拒復合。

 
陳七今次主動向Natalie提出分手,據知除了難忍對方的癡纏外,亦為翻撻o靚妹李綺雯鋪路,適逢南華要到南韓集訓三星期,他覺得正好讓大家冷靜一下。知情人說:「南華有條規例,一去到球場就要熄電話,如果邊個電話響或者俾人發現send sms,就要罰錢,所以陳七覺得呢個時候分手最好。」
原來陳七對與o靚妹分手後一直未忘情,更因7月初一次聚會而重燃愛火。知情人士說:「陳七同o靚妹分手之後,表面上絕口不提對方,出面嘅人仲以為佢哋不歡而散。佢哋分手後雖然冇聯絡,但關係又唔算太差。7月初佢哋有個共同朋友生日,喺Volar開party,佢哋兩個都有出席,嗰晚陳七仲不避嫌主動坐喺o靚妹隔籬,但係o靚妹成晚冇睬佢。」
之後數日二人又於夜店碰上,有人更目睹陳七主動坐喺o靚妹身邊,今次o靚妹肯同佢傾密偈,兩個人成晚雞啄唔斷。知情人說:「嗰晚之後,陳七趁機喺網上同用sms撩o靚妹傾偈,而轉捩點就係7月22號。因為21號陳七出席書展活動,第2日報紙就話陳七暗寸o靚妹放料,陳七覺得報紙寫嘅同佢講嘅有出入,主動send sms同o靚妹道歉。陳七咁關心o靚妹感受,明眼人都知佢部署翻撻o靚妹。」
據知o靚妹雖然心郁郁想復合,但始終有顧忌,知情人士說:「o靚妹第一次同陳七分手,都係因為Natalie要生要死,況且o靚妹俾人飛過一次,始終都有陰影,所以唔敢隨便下決定。」
事實上,被飛的Natalie,上周五(6日)開始在微博以「power子」之名訴說失戀心情,如「我需要一直都在我身邊的你,我需要會撓着我膊頭的你……心煩死了……很不快樂」、「發惡夢,一起來就哭!」、「每一晚我都不能睡……心很痛!」之後Natalie又寫道:「當世界不再容納你時,是否應該退出這個圈子!」處處顯示未能對陳七忘情,極之痛苦。

o靚妹:一個人幾好
見Natalie情緒不穩,o靚妹終於在本周三(11日)於facebook撰文拒愛,她寫道:「年輕時,我們總是可以不顧一切地相愛……很多事情,我們輸不起也賠不起,亦未必再有力重來。有一種愛是要留在回憶裏,有一種故事不需要續集。」
本周三(11日)記者在電視城守候正拍攝劇集《萬鳳之王》的o靚妹,問她是否因受壓才拒絕與陳七復合,她只無奈說:「總之感情嘅嘢唔係咁簡單,依家一個人幾好。(你7月時係咪見過陳七?)唔答。(Natalie好hurt喎。)唔想評論,做人係要珍惜自己。」之後記者致電身在南韓集訓和比賽的陳七,但始終聯絡不上。

 


陳七從不承認曾與o靚妹拍過拖,如不是親密照流出,恐怕死無對證。


facebook剖白
本周三(11日)o靚妹於facebook上載了一段心聲,堅拒翻撻陳七。


Natalie與陳七分手後,即在微博訴說失戀痛楚,看來心情極差。


大半年前,陳七與o靚妹暗交照曝光後,身為正印女友的Natalie即與陳七拍拖買消夜,可惜因女方太黐身,最近又被陳七狠飛。


專心拍劇
李綺雯近日為古裝劇《萬鳳之王》開工,雖然再次捲入陳七與女友Natalie的感情瓜葛,但亦有心情上載拍劇照片,而她更在微博表示「我會好好的」(下圖),叫fans放心。


o靚妹之前主持世界杯節目,為了搜集資料,買了不少足球雜誌做功課。不知有意冇意,她所看的雜誌正是由陳七做封面,可見兩人關係欲斷難斷。


微博發火
陳七被指與女友分手,翻撻o靚妹的報道一出,正於韓國接受集訓的陳七即日在微博回應:「火都嚟埋!作得就作!」否認事件。


梁芷珊以老闆娘的身份,在微博中安慰陳七,並表明自己絕不反對球員拍拖,只反對他「唔入波」。老闆娘通情達理,難怪陳七本周三與南韓職業球隊作賽,竟連入兩球,幫南華贏三比一。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()