手機號碼外洩飽受困擾陳法拉半夜收醉酒佬電話

個人私隱外洩問題越來越嚴重,陳法拉昨日出席手機活動,也自爆受手機號碼外洩之苦。她近半年遭受無名 fans滋擾,一日一個不發聲的中午來電,令她甚覺麻煩,她還試過半夜收到醉酒佬電話。


其他娛樂名人影片

陳法拉、 Cara G.、新人倪晨曦和高鈞賢等,昨日在尖沙嘴出席 HTC手機發佈會。陳法拉自爆曾遺失手機,但對藝人朋友的電話一向小心處理,她說:「全部都係用代號、化名,有時自己都唔記得係邊個打邊個。男朋友嘅都係用好普通嘅名,有時打嚟,大家以為佢係工作人員。」

放大圖片
陳法拉自爆每日受 fans來電滋擾,令她不知如何應對。

陳法拉自爆每日受 fans來電滋擾,令她不知如何應對。

放大圖片
Cara G.一心轉型做 VJ,更得到男友支持。

Cara G.一心轉型做 VJ,更得到男友支持。

曾網上流傳

現時個人私隱很容易外洩,陳法拉指自己的手機號碼都曾在網上流傳,至今仍受到困擾,她說:「大半年前開始,每日中午就有人打嚟,但唔出聲,轉頭就收線。我有諗過報警,但又唔想冇咗個號碼,我又試過叫劇組啲男仔幫我聽,粗聲粗氣咁,希望嚇走嗰個人,但都冇用,希望啲 fans自律啦!」她又謂曾半夜收過醉酒佬致電,查問她是否陳法拉,令她頗為驚訝。

Cara G.轉做 VJ

陳法拉和 Neway大少男友薛世恒感情穩定,問到 Neway二少薛嘉麟女友諸葛梓岐,近期準備攻日出唱片,陳法拉聞言即收起笑容說:「有睇新聞,冇聽過佢唱歌。」是否支持?她說:「人哋嘅新聞,唔講太多喇。」此外,剛從澳洲參加 3萬人音樂節的 Cara G.,計劃轉型做 VJ。港男出身的高鈞賢,對今屆港男選舉惹風波及被指歧視男性,他也支持加入男評判,他說:「港姐都有女評判啦,希望未來會一半一半。」採訪: Rita Leung攝影: Dicky Chan


(右起) Cara G.、高鈞賢和陳法拉等昨日出席新手機宣傳活動。

法拉受騷擾日收神秘Call

陳法拉出席手機活動時透露手提電話號碼曾被流傳,過去大半年更每日被電話騷擾,因工作不能轉換號碼,亦不想搞大件事而沒有報警!


陳法拉受電話騷擾大半年,苦不堪言。

昨日陳法拉聯同前港男高鈞賢、05年加拿大華姐冠軍倪晨曦以及模特兒Cara G.為HTC新手機擔任模特兒,法拉接受訪問時坦言曾遺失手機,為免藝員電話號碼外洩,全用化名暱稱,笑說:「有時都諗唔起!(男友都用化名?)佢個化名普通到以為係同事。」

無謂搞大冇報警

她又大爆在過去的大半年被電話騷擾,每天下午都有個陌生人來電不發聲:「冇受性騷擾,只係打嚟唔出聲,因工作關係又唔改得電話,我試過將電話交畀劇組男同事,諗住粗聲粗氣去嚇佢,點知都係keep住每日下午打嚟。(報警?)我唔想搞大件事,希望fans自律。(你意思指fans所為?)我唔知,之前有個醉酒男人打嚟,問我係咪陳法拉,仲話我個電話號碼喺網上流傳。(外洩?)可能,我有一段時間用兩個電話號碼,但我根本用唔到兩個電話。」問到諸葛梓岐攻日出唱片有否聽過對方唱歌?她說:「冇!(支持佢?)人哋新聞我唔講太多!」


法拉希望fans自律勿打惡作劇電話。


Cara G.(右起)、高鈞賢、陳法拉等美女俊男出席活動。


Cara G.到英法工作獲男友支持。

Cara G.唔怕人踩人

此外,Cara G.表示剛從澳洲參加音樂節回港,男友沒有同行,現場有三萬六千人,不擔心像德國早前發生人踩人事件,還透露十月會去倫敦同巴黎做節目,笑言不是避o靚模,只是想有不同嘗試,男友都好支持!

法拉狂接追魂Call唔敢報警

陳法拉昨日出席活動時自爆被電話滋擾,雖然有來電顯示電話號碼,但每次嘗試致電對方都冇人接聽,因她不想搞大件事而沒有報警,惟有每天默默忍受!


返港不久的Cara G.,急不及待開工搵銀!
返港不久的Cara G.,急不及待開工搵銀!

陳法拉昨日為HTC擔任模特兒,講起手機,她即自爆每日都受到電話騷擾:「呢大半年嘅下午都有個陌生人打電話嚟,佢唔係性騷擾,只係唔出聲,我試過打番電話畀佢,點知又冇人聽,甚至有個男劇組人員幫我接電話,以為粗聲粗氣可以嚇走佢,點知都係一樣!」她表示因工作關係不能改電話號碼,曾嘗試用兩個電話號碼解決問題:「有個號碼畀親朋戚友或者親密啲嘅人,點知我好大頭蝦,用唔到兩個電話,有時唔記得叉電。」她坦言不想搞大件事而沒有報警,若然是Fans所為,則希望他們自律:「試過有Fans飲醉打電話畀我,問我係咪陳法拉,仲話我個電話號碼喺網上流傳。」她坦言曾遺失電話,為免電話號碼外洩,電話簿會用暱稱。



冇聽諸葛梓岐唱歌

此外,問到會否支持諸葛梓岐攻日出唱片?法拉說:「我睇新聞知道,人哋新聞唔想講太多。(有冇聽過佢唱歌?)冇!」



至於同場從澳洲參加音樂節返港的Cara G.表示,男友沒有同行,音樂節吸引三萬六千人入場,問到有否擔心像德國早前發生的人踩人意外?她認為那是不幸事件,更透露有機會為音樂節目擔任VJ,因尚未成事,故不肯透露詳情:「十月會去倫敦同巴黎做節目。(係咪想轉型避o靚模?)哈……我只係想有不同嘗試,男友都好支持我。」

名人組
陳法拉默默忍受電話騷擾,苦無對策!
陳法拉默默忍受電話騷擾,苦無對策!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()