據說,科學家愛因斯坦的腦部開發比常人更發達,但唔係人人一生出嚟就係天才,好多都要經過後天的訓練和培養,否則就唔會有咁多奶粉廣告標榜加咗啲咩成分有助腦部發育,坊間亦唔會有咁多研習班教授記憶力大法。想激發大腦潛能,依家有iPhone幫手,由記憶力、IQ題到考反應的Apps都不難搵到,玩住就可以訓練自己,何樂而不為?


撰文:陳若冰 攝影:林資凱 模特兒:Ida

右腦訓練

人的右腦主宰記憶、圖像和音樂方面的思維,甚至有謂右腦蘊藏着人類的潛能。要訓練右腦,原來玩Apps都幫到手。


《IQ字謎》由香港人所創,採用亞洲各地通用的漢字設計題目。


遊戲分容易、正常、困難三級,極具挑戰性。

《神經衰弱(Memory)》不停轉位

「神經衰弱」傳統玩法係憑記憶搵番一對對啤牌出嚟,完局時手上最多牌的玩家為之贏。《神經衰弱(Memory)》玩法有些出入,版面出現9隻或16隻啤牌(視乎難度級別),難度在於啲牌會不停轉位,玩的時候一緊張就會記唔到隻牌移咗去邊。

《IQ字謎》 抽象漢字

程式又名《IQKanji(IQ漢字)》,是由香港公司開發的「漢字藝術拼圖」,玩家要看一幅色彩繽紛的抽象圖案,聯想圖中隱藏的是哪一個漢字。程式分為四級難度,過關後仲有一些Bonus遊戲間場,如速配、對對碰、拼字機等,令玩法更多元化。

左腦訓練

左腦主要負責思考、邏輯、語言等方面,有專家話男人平時用左腦多,女人就用右腦多,想左右腦都發揮更大潛能,就要兩方面都兼顧到。

《Crazy Numbers》 iPhone神算

《Crazy Numbers》介面有點似俄羅斯方塊,一些加或減的數字會由上面跌落嚟,玩家左右移動控制降落的位置,層層遞增,每一行的總和等於零才可消去,考驗玩家的心算速度,還要手眼並用,難度都幾高。

《Sudoku2》 體貼數獨

iPhone數獨Game不計其數,《Sudoku 2》與別不同的地方,除了介面比人靚和容易睇之外,當數字擺錯位時會即刻知道,又或如所有3字已放晒落正確位置,下面選擇欄的3字就會消失;又如當按下格內的其中一個4字,所有4字都會被Highlight出來,功能十分體貼,玩起上來更加方便容易。

急才反應

日常生活唔同讀書上堂,記憶力好、心算快,都未必等於是個醒目仔。想在職場或朋友圈中成為受歡迎的人物,有時候都要有急才同埋反應夠快。

《IQ整蠱》 唔做書蟲

如果你行出街成個蛀書蟲咁款,又成日被整蠱,除咗改變形象,玩《IQ整蠱》都可以幫你變得精靈啲。這款App涉獵天文、地理、歷史、語文、幾何等多個範疇,但許多問題都係你意想唔到的,有些更專登整蠱你,令你有機會答錯。

《拍拍機 BashBash! Lite》 地道街機

有玩過街機的朋友對於「拍拍機」必定唔會陌生,大大台遊戲機上,分別有紅、綠、黃三個掣,每關遊戲都估唔到,簡單講就係要手、眼、腦協調和反應要敏捷。《拍拍機 BashBash! Lite》遊戲就係由街機的拍拍機演變出來,100%地道創作,分外有親切感。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()