無綫節目《盛女愛作戰》邀請盛女尋找真愛,花了半年時間為五名參加者Suki、 Florence、 Bonnie、 Mandy和 Gobby找伴侶,結果只得二十八歲的Suki有著落,覓得大隻男Zion做男友。可能眼見人有著落,自己就依然孤身走我路,被形容為女版錢嘉樂的Bonnie,於早前在民間電台主持節目《盛女再作戰》時,就寸爆咁話,自己可能有智慧兼職位高薪金高,故很難找男朋友,而相反Suki就因為頭腦簡單而吸引男人,人家有男友就係低智慧,你冇人要就因為太醒,呢個原因真係唔合理,難怪有唔少網友即時喺討論區狂插Bonnie語無倫次呀!

在五位參賽者中,最後只有二十八歲的Suki有著落。

Bonnie在民間電台主持節目《盛女再作戰》時,就寸爆咁話自己可能太高智慧而冇男人吼,相反頭腦簡單的Suki就有人愛。

《盛女愛作戰》Bonnie開咪寸Suki

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()