由王祖藍、李思捷、阮兆祥(祥仔)及汪明荃演出的無綫節目《荃加福祿壽》,自播映以來除了口碑甚佳,叫好叫座之外,節目內容更成為YouTube熱播項目,而上周節目收視飆升六點,平均高達三十點,有一百九十一萬多觀眾收看,最高更有三十三點收視,平了二○○八年台慶頒獎典禮收視紀錄,成績顯著,有見及此,無綫有意將節目搬上舞台,預計農曆新年在紅館演出。


祖藍成功反串,博得觀眾的歡呼聲。(資料圖片)

搵欣宜一齊玩

而祖藍、思捷、祥仔對此表示十分支持,當中祖藍承認有傾過,但暫未落實,祖藍表示:「都渴望會成事,到時請番我哋扮過嘅真身一齊嚟玩就好喇。(最想請邊個?)欣宜,佢係個好好嘅綜藝節目腳,有佢一齊玩好開心。」而問到祖藍現時《荃》可有帶挈他搵真銀?他表示暫時全力做好節目,未有空檔搵真銀,最緊要觀眾喜歡睇、與觀眾成為朋友。

享受萬人掌聲

至於祥仔指若節目真的在紅館演出,感覺似完成他演舞者心願,他笑說:「平時錄影廠得八百幾觀眾拍手,喺紅館有萬幾觀眾歡呼,係一種享受。」


福祿壽經常討論「少女心事」,十分搞笑。


此外,提到上周無綫接獲四個有關《荃》的觀眾投訴,當中一個是投訴祖藍頻扮女人,而祖藍對此謂:「我自己都想投訴埋一份,我都有啲厭,不過有百幾萬人想睇,都冇辦法。」

福祿壽「串」爆紅館按住搶錢

扮嘢扮到上紅館,王祖藍、李思捷和阮兆祥成為「扮嘢達人」指日可待!《荃加福祿壽》將於農曆新年搬上紅館演出,節目令無綫賺錢,而暫未有錢落袋的祖藍、祥仔和思捷則享受目前有名無利的過渡期,祖藍說:「我同觀眾做住朋友先,錢可以慢慢搵!」

集合三位扮嘢能手王祖藍、李思捷和阮兆祥的無綫節目《荃加福祿壽》,將於明年農曆檔期搬上紅館!節目雖然被投訴扮女人和醜化宗教,但鬧還鬧,除了成為YouTube熱播區項目外,收視亦很理想,過去一周更高達30點,觀眾人數逾191萬,平了08年無綫台慶頒獎禮的收視,加上在今年的節目巡禮上,《荃》成為廣告客戶反應熱烈的節目之一,受歡迎程度僅次於《巾幗梟雄》第二集《義海豪情》,無綫有見及此,特別將《荃》擺上舞台吸金!



三位扮嘢「達人」目前雖未能藉此來搵真銀,但祖藍卻淡定地表示錢可以慢慢搵,最緊要與觀眾做朋友,大有放長線釣大魚之意;祥仔則較有夢想,他笑言在紅館扮嘢是演舞者的心願,搵錢只是其次;而思捷則認為如果成事會是一件好事,對於「福祿壽」反應理想,他大感開心,揚言是一個好開始。



祖藍扮女人接投訴

對於搬上紅館一事,祖藍承認有傾過,但暫未成事。祖藍說:「有得演梗係去,仲好渴望添!想搵番之前喺節目中扮過嘅嘉賓出席,當大Party咁搞,最想請係欣宜,因為佢係一位好腳,有佢一齊扮,特別開心。(未搵到真銀?)未!想全力做好呢個騷先。(好多投訴話你扮女人?)自己都想投訴埋一分,但百幾萬觀眾想睇我扮女人都冇辦法。」而對扮嘢演出甚有理想的祥仔,得悉會搬上紅館演出,開心得以圓其演舞者心願來形容,並笑說:「呢個係大挑戰,平時喺廠錄影就得八百幾個觀眾拍手,而喺紅館就有萬幾觀眾歡呼,簡直係享受!(收視高?)大家錯愛啦!(有名無利喎?)播咗三集啫!凡事都唔好急功近利。(添食?)我唔想住,都要抖抖!因為一晚試過扮六個造型,如果添食太快,我唔想咁求其!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()