松岡李那 對人歡笑背人愁

日模松岡李那(Linah)獨自來港發展,廣東話及英語一竅不通,孤軍面對其他模特兒對手,受不住沉重的壓力而患上抑鬱症,足不出戶,就算有工作接觸其他人,連講句「Hello」也耗盡力氣,對人歡笑背人愁。幸得當時前男友Philip Chu及時發現和細心照顧,現已走出陰霾,可以全情投入工作。



日模Linah隻身來港,難敵孤單及壓力,曾患上憂鬱症,每天「摺埋」在家中,與世隔絕不問世事,幸得當時男友Ground-Zero老闆兼設計師Philip Chu發現,才重拾昔日笑容。

Philip與Linah再見亦是朋友。
Philip與Linah再見亦是朋友。

Linah經常為時裝表演出騷。

Linah以火紅比堅尼上陣,出任啤酒節代言人。

「其實我都唔知點解自己會患上抑鬱症,淨係知道嗰時唔想講嘢、唔想做嘢、唔想食嘢、唔想買嘢。嗰1、2個月,淨係想匿喺屋企,咩都唔做,由朝到晚都攤喺張床。嗰陣時屋企隻狗仔都好慘,我都冇心機理佢。


放大圖片

放大圖片

我好鍾意自己份工,不過嗰陣時好想放棄。就算我有工作,出到去都只會坐埋一邊唔出聲。同人打招呼講『Hello』,已經係盡晒全力。同事都好擔心我,不過第一個發現我有問題嘅係Philip(前男友),佢同我講『Linah應該係一個好開心嘅女仔。』所以就帶我去睇醫生,佢真係好關心我,直至依家分咗手都仲係,真係好多謝佢。

依家我已經康復得七七八八,雖然醫生叫我繼續食藥,不過我已經冇再食,我覺得啲藥改變咗我嘅性格,我唔想咁。我都冇再覺得唔開心,不過好容易會好嬲,依家我淨係想有多啲工作,做嘢嘅時候最開心!」

唔識點餐 硬飲可樂

初來香港,完全不會廣東話,英語亦不靈光,不但工作上遇上困難不在話下,就連日常生活也應付不了。Linah下了很多功夫學英語,現在與人溝通已不成問題。

「初初嚟到香港,我可以話係完全唔識英文,唔好話同人溝通,就連去餐廳叫嘢食都唔識。所以開頭嗰2、3個月,成日都去食麥當勞或者吉野家,因為佢啲餐有號碼,我淨係講個數字就得。不過其實我嗰時唔想飲可樂,不過因為唔識講,啲員工問我飲乜嗰陣,我都係會照叫『Coke』,真係好無奈。所以我嗰時每日都會用4、5個鐘自學英文,差唔多4個月就開始溝通到啲,冇咁辛苦。

之前拍《戀夏戀夏戀戀下》,導演要我講『呢個都係細路?』我都未消化得嚟就要即刻拍。我完全唔知句嘢點解,問身邊嘅人點解,佢哋都會叫我拍咗先再講。因為唔想拖慢進度,當時我只係記住個發音就跟住講,好彩句嘢唔長,淨係NG咗2次。所以我真係好想自己識廣東話,如果廣東話好啲,我想拍多啲電影。」

模範女友 筍中之筍

Linah對於感情事一向低調,早前與男友Philip和平分手。回復單身的她笑言自己是廚藝一流的模範女友,絕不擔心成為剩女。

「其實我同Philip係和平分手,一個經大家討論出嚟嘅結果。雖然喺拍拖期間成日嗌交,不過我哋每次都好快和好。分手嘅原因係大家都想專心工作先,並唔係因為第三者。其實同佢有好多開心嘅回憶,最Sweet嘅係佢作曲畀我,仲填埋中文歌詞教嚟我普通話。我哋仲錄埋音,好好玩,所以我哋到依家仲係好好朋友,一直有聯絡,仲會同朋友一齊搞Home Party添。

雖然我回復單身,但係我完全唔心急搵男朋友,亦唔心急結婚。我好肯定自己係一個好女友!喺我14歲嗰年,我每朝都突登早啲起身,幫男朋友準備愛心飯盒。佢就喺返工前去我屋企拎,3年間風雨不改。我一定會整啲好健康嘅食物,就算整甜品都會低糖,豆腐冬甩係我嘅必殺技!而且我好識得打理家頭細務,見到男朋友屋企亂,一定會忍唔住幫手執。我真係可以話係筍盤中嘅筍盤!哈哈!」

露得高貴

Linah來港的首個工作,就是擔任蘭桂坊啤酒節的代言人,當然少不免要以比堅尼上陣。Linah坦言不介意性感,最重要是露得高貴大方,而不是賣弄色性。擁有33C驕人上圍的她笑言:「我從來都唔覺得自己係走性感路線,我係走活潑可愛路線,總之想令到身邊嘅人開心!」

後記:細節做足

即使採訪當天沒有髮型師在場,Linah亦根據衣服的不同風格,自行換髮型。見她熟練地結辮子、扎髻、梳馬尾,實在令小記不得不驚嘆日本人對於細節的要求。

口述:松岡李那 筆錄:龔凱欣

攝影:劉智源 服裝:bread n butter

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()