疑 似 鴨 仔   港 男 彭 冠 期 裸 跳


放大

做 鴨 使 乜 搵 命 博 ! ( 真 實 對 白 )

魔 術 手 事 件 後 , 又 爆 單 港 男 做 鴨 。 其 中 提 及 一 名 「 理 埋 小 生 家 事 」 兼 黐 埋 「 同 志 戲 導 演 搵 食 」 , 茅 頭 直 指 同 林 保 怡 做 過 好 朋 友 的 '05 落 選 港 男 彭 冠 期 。
不 過 呢 位 疑 似 港 鴨 冇 富 貴 , 仲 要 搏 到 盡 為 雲 翔 部 新 戲 《 安 非 他 命 》 全 裸 拍 跳 樓 戲 , 俾 人 影 射 , 彭 冠 期 住 話 : 「 做 鴨 使 乜 搵 命 博 呀 ! 」 係 喎 , 究 竟 邊 個 先 係 鴨 呢 ?


 

跳 樓 雀 仔


zoom
 

彭 冠 期 ( 左 ) 和 高 鈞 賢 同 是 '05 香 港 先 生 , 這 邊 廂 彭 冠 期 俾 人 「 暗 爆 」 話 鴨 , 同 屆 冠 軍 高 鈞 賢 就 話 : 「 我 選 港 男 時 都 有 人 話 係 選 鴨 仔 … … 我 都 想 知 自 己 值 幾 錢 。 」 《 蘋 果 日 報 》 圖 片

有 功 夫 底 又 瘦 10 磅 彭 冠 期 全 裸 加 對 翼 仲 要 紋 身 兼 噴 到 成 身 銀 油 , 問 佢 究 竟 場 戲 講 乜 ? 佢 話 : 「 講 我 take 完 high , 幻 想 自 己 係 雀 仔 跳 落 樓 。 」 意 境 幾 高 喎 !



 

 

最 近 有 報 道 話 港 男 「 秘 撈 」 做 鴨 搵 食 , 其 中 疑 似 港 鴨 彭 冠 期 早 排 俾 拍 開 同 志 電 影 雲 翔 睇 中 簽 佢 一 世 , 第 一 擊 為 電 影 《 永 久 居 留 》 拍 全 裸 照 寫 真 集 ; 第 二 擊 為 擔 正 電 影 《 安 非 他 命 》 更 加 搏 到 盡 , 全 裸 預 , 仲 要 真 跳 樓 , 搏 到 咁 都 俾 人 話 係 鴨 , 彭 冠 期 話 : 「 呢 套 戲 又 要 跳 3 層 樓 、 又 要 跳 橋 , 仲 要 飛 車 , 搞 到 右 手 指 公 裂 骨 , 咁 都 算 有 人 包 咩 ? 如 果 做 鴨 使 乜 搵 命 博 呀 ! 」


zoom
 

撻 傷 舊 患
早 前 拍 飛 車 鏡 頭 已 經 唔 小 心 炒 鑊 甘 , 搞 到 手 指 公 裂 骨 彭 冠 期 , 第 一 跳 即 「 中 招 」 傷 舊 患 , 不 過 最 後 佢 跳 5 次 先 滿 意 。


zoom
 

雲 翔 指 導
拍 攝 當 日 彭 冠 期 冇 清 場 , 赤 條 條 現 場 走 走 去 , 仲 要 俾 導 演 兼 老 闆 雲 翔 ( 紅 圈 ) 當 眾 訓 話 , 為 套 戲 好 都 冇 辦 法 啦 , 不 過 鬧 者 愛 也


zoom
 

基 場 宣 傳
上 週 五 ( 13 日 ) 拍 親 戲 都 有 裸 男 登 場 的 雲 翔 ( 中 ) , 帶 埋 彭 冠 期 ( 黃 圈 ) 、 Osman ( EO2 、 右 二 ) 過 台 灣 宣 傳 電 影 《 永 久 居 留 》 , 夜 晚 去 當 地 數 一 數 二 gay 吧 Funky 搞 活 動 , 彭 冠 期 離 開 酒 吧 前 仲 送 白 玫 瑰 畀 在 場 男 士 , 玩 基 唔 怕 俾 人 講 。



 

鬧 TVB 怕 蝕 底


zoom
 

我 冇 回 應 ! ( 真 實 對 白 )
去 年 林 保 怡 母 親 逝 世 , 彭 冠 期 更 親 身 為 林 母 燒 衣 , 理 埋 林 保 怡 家 事 , 但 當 記 者 彭 冠 期 拍 戲 全 裸 相 畀 林 保 怡 睇 時 , 保 怡 避 忌 握 拳 : 「 我 真 係 好 耐 冇 同 佢 聯 絡 , 佢 我 冇 回 應 。 」

拍 攝 當 日 ( 1 月 24 日 ) 氣 溫 只 得 9 度 , 彭 冠 期 企 天 台 凍 到 騰 騰 震 仍 然 頂 硬 上 , 赤 裸 任 人 唔 係 人 人 做 得 到 , 不 過 彭 冠 期 話 最 辛 苦 並 非 俾 人 全 相 : 「 之 前 有 場 戲 要 我 電 單 車 , 日 我 連 拍 6 日 戲 好 , 結 果 炒 車 , 今 日 又 要 跳 3 層 樓 高 , 我 驚 人 講 ? 我 怕 痛 多 ! 其 實 無 早 兩 個 月 前 打 畀 我 , 叫 我 返 去 傾 再 合 作 , 我 話 拍 緊 戲 , 佢 又 問 長 問 短 驚 死 蝕 底 , 正 一 輸 打 贏 要 ! 」 係 家 跟 人 搵 到 錢 有 戲 拍 , 牌 面 贏 啦 。
至 於 被 指 疑 似 包 港 男 富 貴 電 影 投 資 者 雲 翔 更 係 一 笑 置 之 : 「 如 果 我 包 佢 就 錫 住 佢 喇 , 唔 會 叫 佢 跳 橋 跳 樓 , 叫 佢 行 街 食 飯 好 過 啦 ! 」 做 鴨 做 到 要 跳 樓 , 似 乎 又 真 係 講 唔 通 喎 !



 

白 韻 琴 : 「 我 有 聽 聞 兼 職 鴨 」

雜 誌 再 爆 有 港 男 做 鴨 仔 , 火 速 成 為 名 門 闊 太 討 論 話 題 , 唔 少 闊 太 名 人 都 對 鴨 仔 有 所 聽 聞 , 白 韻 琴 仲 爆 富 婆 最 健 身 練 教 同 跳 舞 導 師 。



 


 

白 韻 琴 : 有 男 藝 員 專 識 闊 太


zoom
 

 

「 港 男 鴨 我 冇 聽 過 , 我 十 幾 年 前 已 聽 過 2 、 3 線 男 藝 人 識 闊 太 , 係 邊 個 就 唔 知 , 除 藝 人 , 仲 有 跳 社 交 舞 老 師 同 健 身 教 練 都 聽 聞 過 有 兼 職 做 鴨 , 因 為 佢 成 日 有 身 體 接 觸 , 同 闊 太 日 久 生 情 撻 有 乜 出 奇 ? 」



 

陳 細 潔 : 秘 密 約 會


zoom
 

 

家 名 人 圈 個 個 估 邊 個 係 港 男 鴨 , 以 我 所 知 闊 太 鍾 意 同 唔 出 名 男 藝 人 一 齊 , 貪 佢 唔 敢 咁 高 調 俾 人 知 , 佢 通 常 公 開 場 合 認 識 後 , 就 會 約 埋 私 下 再 發 展 , 約 會 地 點 愈 秘 密 愈 好 。 」



 

趙 金 卿 : 想 識 港 男


zoom
 

 

「 其 實 唔 好 話 港 男 想 識 我 , 我 本 人 反 而 就 好 想 主 動 識 佢 , 因 為 好 多 時 我 搞 慈 善 活 動 要 請 佢 出 席 , 認 識 佢 方 便 , 至 於 話 港 男 做 鴨 我 就 未 聽 過 ! 」



 

舊 老 細 冇 眼 睇

陳 志 雲 : 係 佢 事 !
見 到 疑 似 彭 冠 期 全 裸 劇 照 , 陳 總 即 時 叫 記 者 摺 埋 張 相 先 再 講 : 「 我 唔 會 回 應 亦 唔 會 睇 , 佢 已 經 唔 係 我 藝 員 , 佢 點 發 展 係 佢 事 。 」

有 米 電 影 投 資 者 雲 翔 : 預 人 講
「 我 冇 包 養 彭 冠 期 , 如 果 有 點 會 要 佢 傷 晒 仲 繼 續 拍 戲 呀 ! 入 得 呢 行 預 俾 人 寫 , 你 愈 講 我 愈 要 拍 , 做 唔 使 諗 得 咁 複 雜 ! 」


zoom
 

陳 志 雲


zoom
 

雲 翔

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()