劉嘉玲跟梁朝偉由相戀到結婚,當中有過許多不同的經歷,人在變,但浪漫情懷不變。在這資訊發達的年代,他們仍堅持以書信傳情,將難以啟齒的說話,寫成信件放在枕邊給對方,就算是簡單的幾句,都可以變成情書。

劉嘉玲在《最強囍事》僅佔四天戲份,但有多個造型,包括空姐、 o靚模及作家等,她以往演繹過許多類型的角色,但上述幾個角色卻未演過。

放大圖片
嘉玲會將情書放在保險箱,留待日後回味。

嘉玲會將情書放在保險箱,留待日後回味。

放大圖片
嘉玲喜歡寫情信給偉仔,她說這樣可感動對方。 資料圖片

嘉玲喜歡寫情信給偉仔,她說這樣可感動對方。 資料圖片

情書藏保險箱 放大圖片
嘉玲讚葛優在《讓子彈飛》中帶領她入戲。 劇照

嘉玲讚葛優在《讓子彈飛》中帶領她入戲。 劇照

嘉玲扮 o靚模絕對超齡,不過最緊要有「事業線」,作為一部賀年笑片,胡鬧點沒關係,最緊要睇得開心,所以她不介意露事業線扮 o靚妹,她說:「打扮係得嘅,不過年紀唔似,事業線我都有,反而係每日拍戲要扮一個造型,快得滯,未嗒真味道已經轉咗妝。細個想做空姐,又夢想過做作家,今次都扮到。」問梁朝偉看見嘉玲的 o靚模造型有何反應?她笑說:「佢咪嗗一聲吞咗落去。」嘉玲夢想過當作家,現今微博流行,每個藝人都變成作家,除寫微博,嘉玲也愛寫散文:「自傳就唔會寫喇,散文寫畀自己睇,唔會出書,只係將每個感受記落嚟。」原來嘉玲跟梁朝偉多年來也愛以書信傳情,嘉玲說:「我嘅年代流行寫信,我覺得寫信好浪漫,好易感動對方。姜文搵葛優、發哥(周潤發)拍戲都係寫信。我會將封信放喺床邊等偉仔睇,呢啲係情趣,信件會放喺保險箱,好有收藏價值。家啲人應該多寫信,可以提高中文水準,想表達自己、或者有嘢講唔出口,咪寫出嚟囉。過時過節吓吓 SMS,轉發再轉發,太無感情,親密嘅朋友我都會親自打電話,咁可以聽到朋友把聲。」

自認唔識搞笑 放大圖片
甄子丹與嘉玲在《最強囍事》中齊齊搞笑。

甄子丹與嘉玲在《最強囍事》中齊齊搞笑。

另外,在《最》片中甄子丹放下宇宙最好打身份與嘉玲齊齊搞笑,嘉玲自認並非擅拍笑片的藝人,她說:「一直覺得自己唔識搞笑,冇呢方面嘅細胞。同葛優合作《讓子彈飛》都係佢節奏好帶到我出嚟,周星馳、葛優搞笑自己唔會笑,假如甄子丹有(搞笑),咁我都可以,今次同佢未熟絡已經拍完,希望下次再有機會合作。」採訪:魯萍 攝影:陳俊強


曾想過當作家的嘉玲愛寫散文,將自己的感受記錄下來。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()