電音女皇靚媽金謝金燕因為一首洗腦歌〈嗶嗶嗶〉而人氣急升,不少網友都學佢跳‬嗶嗶舞娛人娛己,可見謝金燕影響力真係大。

近日就連扮嘢王詹瑞文都扮埋一份,拍了一個詹金燕版MV〈嘟嘟嘟-嫁入豪門版〉,這首歌的歌詞以女士們恨嫁入豪門為主題,如「只要有錢 Everything Possible 幫佢生仔 生到冚家富貴(Let’s Go)You Wanna 嫁畀佢 You will be God」、「嘟嘟嘟嘟嘟 跑車都有七部 嘟嘟嘟嘟嘟 豪門最好 你今晚同佢有路 聽日唔使做 就算開P High Tea LV都包冇透支」歌詞抵死得嚟,又好鬼到Point,完全係講中晒一眾女士們的心聲。

歌詞搞笑之餘,詹瑞文化身的詹金燕亦笑到你爆肚,長髮、白色連身裙,加埋佢的姣爆舞姿,真係要畀十個讚佢。故MV上載到網上只有三日,就已經有六十幾萬人瀏覽,比謝金燕個〈嗶嗶嗶〉MV更厲害!

詹金燕〈嘟嘟嘟-嫁入豪門版〉

詹瑞文 爆笑 傑作  詹金燕 嘟爆 六十萬人

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()