香港青年時裝設計家表演賽前晚在灣仔舉行,全場總冠軍獲得到巴黎 Rue du Mail實習機會,設計師 Martin Sitbon前晚更出任評判。

被張天愛鬧喊 放大圖片
女設計師 Martine Sitbon(右三)頒獎給全場總冠軍(左三)。

女設計師 Martine Sitbon(右三)頒獎給全場總冠軍(左三)。

同場曾和小小超李澤楷傳緋聞的名模陳碧舸( Bonnie)漂了眉毛行騷,原來她放棄了 Givenchy巴黎 couture show,經理人張天愛在台下打氣說:「佢做過好多紐約騷,但未行巴黎 couture,佢好想去,我鬧到佢喊。做人先過做事,唔可以為咗錢,佢喺香港紅,應該為香港做啲事。」問 Bonnie有關小小超又做爸爸,她說:「我有 message他,是好事情,但未見過孩子,那他當然是開心啦。」她更自爆有拍拖。採訪: Jessica Ngan攝影: Ricky Ip


陳碧舸(右)因被張天愛責備,推卻巴黎工作,漂了眉毛留港行騷。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()