「嫁」,意思是給女人一個家。

為了這個字,有人等了又等,由期望到失望,最終被迫放棄這個童年便寫下的志願。

葉凱茵,○二年落選香港小姐,經歷了兩段歷時四年的感情,差點兒要將「志願」刪掉時,卻讓她邂逅了眼鏡商人郭家樑。兩人拍拖兩個月就開始籌備婚禮,婚後不足一年便造人成功,轉瞬間擁有一個家。

「以前好hea,公司(TVB)有嘢畀我做咪做囉,冇嘢做就喺屋企坐;但依家反而勤力咗,不斷搵job做,因為想個仔有好啲嘅生活嘛!依家同老公一齊湊到個仔健健康康,都幾有滿足感!」

過往不快的記憶,被幸福所覆蓋,葉凱茵志願達成,願你我亦然。

去年四月,葉凱茵為從事眼鏡生意的丈夫郭家樑,誕下八磅重的兒子Orson,雖然沒有聘請傭人,但有奶奶和媽媽幫手,因此她能繼續兼顧演藝事業。

葉凱茵於○二年參加香港小姐,落選後加入無綫,即使多在劇集中飾演閒角,但對她而言,擁有美滿的家庭才是最重要。

積極人生

葉凱茵愛情至上,因為失戀,才辭去秘書職位,希望參加港姐轉型。轉型後,很快又投入另一段愛情,從來沒有想過要當主角賺大錢大紅大紫,「我個人冇目標o架,真係好懶,淨係想結婚生仔o架咋,公司(TVB)有嘢畀我做咪做囉,冇嘅咪喺屋企hea囉。我以前家務都唔做o架,煮飯又唔識,連煮個麵都要屋企人或者男朋友煮畀我食。」

不過,現在統統改變了!

與前度結束了傷心的四年情後,葉凱茵於○九年初邂逅從事眼鏡生意的郭家樑,相戀兩個月,便應承對方的求婚,「我不嬲都好長情,係唔想有乜轉變嘅人,但識咗老公之後,覺得佢好可靠、好誠實,會對我好好,所以就喺台慶十一月十九日閃電結婚喇。」

葉凱茵懷孕時,奶奶已為孫兒改了個乳名「Boo Boo」,因此,兒子百日宴時也用上這個名字。

去年四月中,葉凱茵更為丈夫誕下兒子郭皓琛,英文名Orson,即「Ourson」的意思,婚後沒有聘請傭人,「因為想自己湊,多啲親子吖嘛!」於是,小至家務、大至照料兒子起居飲食,全是親力親為,她說:「奶奶教咗我之後,依家識煮粥畀囝囝食嘞。我返工嗰陣,就奶奶同媽咪幫手湊囉。」

為了給兒子最好的,葉凱茵反而比以前更勤力工作,「啲時間填滿晒,佗BB嗰陣都有唱歌搵錢,直至到七個月先冇做嘢;依家個仔八個幾月大,我拍劇之餘仲會成日出去登台唱歌,跟住其餘時間就係湊佢喇,因為我都想畀啲好啲嘅生活個仔,所以要更加畀心機搵錢。」葉凱茵說,慶幸丈夫做生意,放工時間較彈性,可提早回家幫忙湊仔,「我老公好廿四孝o架,換片、餵奶、家務都會同我分擔,我真係好多謝佢!」甜蜜與幸福隨着一字一句飄浮於空氣中。

葉凱茵直言懷孕後期沒有戒口,還狂食菠蘿,結果導致兒子出生後皮膚差,長滿濕疹。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()