早年衛蘭因為〈大哥〉一曲人氣急升,亦紅極K界,可見這首歌幾咁受人歡迎,而事隔多時,估不到近日這首歌又再番Hit於網上熱播!

不過再Hit的並唔係原裝正版〈大哥〉,而係網民的惡搞版〈你有老婆點解要溝我?〉,這首A貨〈大哥〉的歌詞擺明就係鬧緊一些有老婆、女朋友的衰男人,有家室仲要出去搞搞震震,「你有老婆點解要溝我 終於溝到有咗 捉姦捉正我 點樣去閃躲?」歌詞雖然比較通俗,但確係搞鬼,加上連A貨衛蘭同衛蘭把聲,都有九成相似,故惡搞版〈你有老婆點解要溝我?〉上載至網上不足一星期,就已經有近九萬人瀏覽,惡搞版的受歡迎程度絕對拍得住原裝正版呀!

惡搞版〈你有老婆點解要溝我?〉

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()