洪 子 晴   爆 情 人


放大

 

兩 年 前 已 回 復 單 身 的 洪 子 晴 , 雖 然 仍 未 有 新 男 友 , 但 她 坦 言 不 乏 人 追 , 情 人 節 還 未 到 , 已 經 有 「 十 隻 手 指 都 數 唔 晒 」 的 男 士 約 會 她 。 問 她 如 何 選 擇 ? 洪 子 晴 講 到 明 要 睇 誠 意 , 「 最 早 打 約 當 然 係 最 有 誠 意 啦 ! 」 至 於 點 樣 安 排 情 人 節 才 能 到 對 方 ? 身 經 百 戰 的 洪 子 晴 即 刻 過 你 兩 招 。


 

浪 漫 晚 餐

晚 餐 的 地 點 , 洪 子 晴 堅 持 要 望 到 海 , 法 國 菜 絕 對 是 不 二 之 選 。 洪 子 晴 說 , 一 頓 浪 漫 的 晚 餐 , 香 檳 一 定 少 不 了 , 旁 邊 有 小 提 琴 伴 奏 的 話 , 那 就 更 加 好 。
情 人 節 晚 餐 : $788 一 位



 

名 牌 禮 物

送 給 男 士 的 禮 物 , 她 說 一 定 要 名 牌 , 但 就 以 實 用 為 主 , 例 如 皮 帶 或 筆 , 「 腰 帶 有 種 意 義 係 縛 住 男 人 , 牌 子 鍾 意 Hermes , 夠 名 貴 ; 筆 就 會 揀 Cartier , 要 鑲 鑽 石 , 對 方 可 以 用 簽 約 、 又 可 以 寫 情 信 俾 我 。 」


zoom
 

 


zoom
 

Hermes 皮 帶 $5,500
Diabolo de Cartier 鑲 藍 寶 原 子 筆 $2,500



 

揀 吊 帶 裙


zoom
 

 

洪 子 晴 話 約 會 時 最 好 挑 吊 帶 裙 , 既 可 配 合 餐 廳 的 環 境 , 亦 代 表 你 尊 重 約 會 , 更 重 要 是 低 胸 晚 裝 裙 更 能 凸 顯 女 性 優 美 的 體 態 , 令 對 方 暈 得 一 陣 陣 。
BCBG 低 胸 裙 $3,600



 

製 造 驚 喜


zoom
 

 

她 提 議 男 士 不 妨 將 花 放 在 車 尾 箱 , 製 造 突 如 其 來 的 驚 喜 ; 九 十 九 枝 香 檳 玫 瑰 , 是 指 定 動 作 。


 


 

漫 步 沙 灘


zoom
 

 

洪 子 晴 喜 歡 浪 漫 , 飯 後 節 目 , 她 會 選 擇 在 沙 灘 漫 步 , 「 我 會 揀 去 淺 水 灣 , 兩 個 人 靜 靜 望 住 個 海 , 聽 浪 聲 , 好 正 。 」



 

多 人 追


zoom
 

洪 子 晴 認 為 一 定 要 男 生 主 動 先 送 禮 物 , 因 為 代 表 他 的 誠 意 , 而 她 最 心 儀 的 禮 物 , 就 是 新 款 的 名 牌 手 袋 。
Chanel 2.55 手 袋 $26,800

在 新 加 坡 居 住 了 七 年 的 洪 子 晴 , 回 歸 香 港 ball 場 兼 回 復 單 身 , 正 忙 於 國 內 投 資 地 產 及 電 訊 生 意 , 同 時 亦 開 始 其 慈 善 工 作 , 忙 到 不 可 開 交 , 她 笑 笑 口 說 : 「 邊 有 時 間 拍 拖 ? 」 雖 然 暫 時 冇 情 人 , 但 提 到 情 人 節 , 洪 子 晴 卻 表 示 大 把 選 擇 , 當 中 不 乏 青 年 才 俊 , 「 嘩 ! 都 多 人 約 , 不 過 要 揀 選 過 , 而 家 入 圍 人 數 十 個 之 內 。 」 至 於 入 選 的 條 件 , 她 明 言 要 「 單 身 、 年 紀 又 young 」 先 會 加 分 。
男 約 女 出 街 要 睇 誠 意 , 那 麼 女 生 又 怎 樣 做 才 能 「 吸 引 」 到 心 儀 的 男 性 約 會 她 ? 洪 子 晴 講 述 自 身 的 經 驗 , 「 上 次 返 國 內 災 區 起 學 校 , 當 中 一 個 四 十 歲 男 士 幾 高 大 靚 仔 , 幫 屋 企 做 生 意 , 佢 同 我 講 好 少 見 到 咁 後 生 女 仔 做 呢 , 以 為 我 未 結 婚 , 屋 企 好 有 錢 , 外 國 讀 完 書 , 因 為 佢 覺 得 我 好 高 雅 大 方 。 」 已 經 卅 九 歲 、 但 仍 被 誤 作 少 女 的 她 開 心 地 續 說 : 「 所 以 女 仔 俾 男 仔 第 一 個 印 象 好 重 要 , 平 時 言 行 舉 止 、 談 吐 , 你 有 冇 料 , 人 一 眼 就 睇 得 出 。 可 能 唔 使 等 你 開 口 , 人 已 經 打 約 你 。 」
情 人 節 當 晚 的 晚 餐 亦 是 重 要 一 環 , 從 食 物 上 的 選 擇 , 可 以 顯 示 女 性 細 心 的 一 面 , 「 例 如 揀 男 仔 平 時 鍾 意 食 、 又 或 者 每 道 菜 都 係 自 世 界 各 地 特 色 食 物 , 一 定 要 食 物 上 花 心 思 。 」



 

海 中 浪 漫

至 於 她 最 難 忘 的 一 個 情 人 節 , 就 要 數 到 十 八 歲 那 年 , 當 時 她 有 個 地 產 商 男 友 , 一 追 便 追 了 她 兩 年 , 每 一 日 都 會 跟 她 說 「 我 愛 你 」 , 情 人 節 時 更 做 盡 一 切 她 認 為 浪 漫 的 事 , 回 想 起 她 仍 一 臉 甜 絲 絲 , 「 佢 隻 遊 艇 去 到 一 個 島 , 我 話 好 , 佢 就 我 , 一 路 到 海 灘 , 兩 個 坐 石 上 望 住 個 海 , 之 後 佢 隻 船 去 避 風 塘 , 點 情 歌 俾 我 聽 , 嘩 ! 我 真 係 覺 得 好 正 、 好 浪 漫 ! 」
節 目 夠 浪 漫 , 禮 物 當 然 唔 少 得 , 她 那 位 地 產 商 男 友 絕 對 是 重 錘 出 擊 , 「 佢 送 份 好 厚 好 厚 禮 物 , 係 一 間 淺 水 灣 樓 , 二 千 萬 。 但 係 我 拒 絕 , 因 為 我 唔 係 佢 太 太 , 冇 理 由 收 呢 份 禮 物 。 」 禮 尚 往 來 , 洪 子 晴 出 手 亦 不 輕 , 她 送 了 一 隻 六 萬 元 的 一 卡 鑽 石 戒 指 給 男 友 , 「 因 為 覺 得 鑽 石 代 表 久 堅 貞 , 我 又 覺 得 佢 為 我 付 出 咁 多 , 咁 俾 番 回 報 佢 啦 , 哈 哈 ! 」
此 外 , 與 第 二 個 男 友 過 的 情 人 節 亦 叫 她 難 忘 , 「 佢 係 唱 片 公 司 老 闆 L 君 , 日 佢 親 自 落 廚 , 煮 兩 塊 心 形 牛 扒 , 從 來 都 冇 試 過 有 男 人 咁 做 。 」


zoom
 

她 說 女 生 約 會 時 , 可 揀 魚 作 主 菜 , 「 可 以 食 得 斯 文 。 」


zoom
 

甜 品 一 定 要 心 形 兼 細 細 件 , 容 易 入 口 。



 

嫁 錯 郎

雖 然 過 了 兩 次 浪 漫 而 難 忘 的 情 人 節 , 但 洪 子 晴 最 後 卻 跟 最 不 浪 漫 的 博 愛 前 主 席 李 家 松 結 婚 , 可 惜 最 後 還 是 離 婚 收 場 。 她 似 是 有 感 而 發 說 女 生 最 緊 要 實 際 , 不 要 一 味 得 個 「 」 字 , 被 男 生 的 甜 言 蜜 語 欺 騙 , 選 男 友 最 重 要 大 方 , 「 女 仔 最 驚 嫁 錯 郎 , 就 算 嫁 一 個 男 人 十 五 年 , 佢 都 會 同 你 計 , 新 加 坡 會 所 用 十 八 個 半 都 搵 秘 書 send 番 張 單 俾 你 ; 投 資 、 買 樓 、 買 馬 , 都 要 老 婆 出 一 半 錢 , 呢 就 真 係 死 得 啦 。 」
跌 過 一 交 , 令 洪 子 晴 選 對 象 要 求 特 別 嚴 謹 , 就 連 她 自 己 都 說 要 求 太 高 , 「 我 要 個 男 人 好 乾 淨 、 有 愛 心 、 有 知 識 、 智 慧 、 有 內 涵 、 有 上 進 心 、 責 任 感 、 有 高 大 靚 仔 、 幽 默 感 、 會 做 運 動 … … 當 然 單 身 係 最 重 要 。 」 呢 種 男 人 , 去 邊 度 搵 呢 ?


zoom
 

男 方 懂 得 製 造 驚 喜 , 女 方 亦 要 有 心 思 , 例 如 送 隻 捧 紅 心 , 或 寫 有 「 I Love You 」 字 句 的 毛 公 仔 , 可 得 對 方 好 開 心 。


zoom
 

 


zoom
 

她 與 前 夫 李 家 松 九 二 年 結 婚 , 婚 姻 維 持 十 五 年 告 終 , 育 有 兩 個 兒 子 。


 

 


 

名 人 情 人

一 般 人 過 情 人 節 , 不 外 乎 收 花 、 燭 光 晚 餐 , 上 流 人 的 情 人 節 , 又 會 唔 會 比 較 特 別 ?



 

趙 式 平   送 暖


zoom
 

 

和 法 籍 男 友 Fred 拍 拖 年 多 的 趙 式 平 , 想 和 男 友 去 歐 洲 過 情 人 節 , 「 歐 洲 情 調 好 , 氣 氛 好 。 」 她 亦 已 猜 到 男 友 一 定 送 玫 瑰 花 , 「 法 國 人 好 浪 漫 , 佢 一 定 會 mix 唔 同 顏 色 玫 瑰 花 送 俾 我 。 」 她 今 年 就 想 織 冷 帽 送 給 男 友 , 「 唔 想 送 街 買 到 禮 物 , 要 make effort 。 」



 

四 太   又 係 肉 嘴


zoom
 

 

問 四 太 今 年 情 人 節 想 收 什 麼 ? 何 太 繼 續 想 將 何 鴻 燊 的 肉 嘴 私 有 化 , 她 笑 話 : 「 年 年 一 樣 , 何 生 錫 一 啖 , 送 佢 肉 嘴 就 最 好 ! 」 咁 何 生 好 潤 定 雙 唇 。



 

戴 凱 欣   私 相 簿


zoom
 

 

拍 拖 四 個 月 的 四 洲 太 子 女 戴 凱 欣 , 沒 想 過 要 什 麼 禮 物 , 「 同 鍾 意 的 人 一 起 食 個 舒 服 飯 已 經 開 心 。 」 她 不 要 求 男 朋 友 花 心 思 , 自 己 卻 會 做 本 相 簿 , 將 他 們 過 往 一 年 的 生 活 點 滴 放 在 相 簿 內 , 「 我 會 一 年 做 一 本 , 不 過 我 未 夠 一 年 , 所 以 要 下 年 先 送 。 」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()