名模莊思敏(Jacquelin)與形象指導張學潤(Nelson)除了愛傾時裝外,亦喜歡相約歎美食,最近便相約到銅鑼灣的意大利餐廳品嘗意大利菜。兩人甫坐下便急不及待點菜,Nelson即揀選了一個「白松露野菌酥皮卷」,他表示這是「賣飛佛」。你一言我一語下,短短五分鐘便點了四款菜式,Nelson指意大利菜是其首選︰「我好鍾意食意粉類嘅食物,平時都會喺屋企煮,同我以前喺加拿大讀書有關。」貪靚的他還指進食高質素食物有助Keep Fit:「好似呢個白松露,健康又好好食,每次嚟呢間意大利餐廳都會叫,仲有個生蠔好新鮮。」



最愛新鮮生蠔

跟Nelson十分老友的Jacquelin亦喜愛吃意大利菜︰「我之前因為做嘢嚟過呢間餐廳,之後就成日嚟,有時同Nelson喺度食飯。」她自言最愛味道濃的食物,意大利菜正合心意,加上不太油膩,最適合愛靚的她。當日,Jacquelin特別點了兩款意大利菜,包括「意大利雲吞伴BASIL MOZZARELLA」及「法式脆炸豬手」,她說︰「個雲吞好好味,又夠特別,而且個皮好煙韌。」她還自言愛吃這間餐廳的海鮮︰「特別係生蠔,因為呢度嘅海鮮好新鮮,畀到我信心。」


法式脆炸豬手
法式脆炸豬手


意大利雲吞伴BASIL MOZZARELLA
意大利雲吞伴BASIL MOZZARELLA


白松露野菌酥皮卷
白松露野菌酥皮卷




莊思敏覺得意大利菜不太油膩,適合貪靚的女士。
莊思敏覺得意大利菜不太油膩,適合貪靚的女士。

後記:為食走遍全港

饞嘴的張學潤自言只得兩個「飯堂」,就是這家意大利餐廳及跑馬地的中菜館「大少爺」。他表示愛上該菜館的老火湯,最有趣是他提到老火湯即有衝動去飲一趟!相反莊思敏只愛吃濃味食物,笑言會走遍全港,品嘗如泰國菜、上海菜及四川菜等惹味菜式。


同樣愛吃意大利菜的莊思敏與張學潤,大讚四款菜式「Oishii」。
同樣愛吃意大利菜的莊思敏與張學潤,大讚四款菜式「Oishii」。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()