眼 淚 無 用   江 若 琳


放大

 

江 若 琳 哭 了 , 在 攝 影 師 收 工 以 後 。
有 點 可 惜 , 但 她 說 : 「 眼 淚 是 無 用 的 。 」 潮 流 興 哭 訴 , 太 多 太 濫 , 變 成 娛 樂 新 聞 最 有 力 又 最 虛 幻 的 武 器 。
被 指 破 壞 老 闆 林 小 明 婚 姻 , 江 若 琳 人 前 笑 過 哭 過 , 今 天 是 無 聲 的 , 像 流 眼 水 — — 應 該 不 關 長 期 佩 戴 「 大 眼 仔 」 事 吧 。 眼 睛 不 會 說 謊 , 偏 偏 江 若 琳 從 雙 眼 皮 到 瞳 孔 都 人 工 僭 建 … … 我 搞 糊 塗 了 。
忽 然 想 起 , 《 眼 淚 無 用 》 也 是 伊 人 一 首 歌 名 , 而 已 。


 

遺 棄

江 若 琳 陰 聲 細 氣 , 對 敝 刊 影 樓 的 一 切 好 奇 又 尊 重 , 禮 貌 周 周 , 善 解 人 意 得 無 可 挑 剔 。
未 入 行 之 前 , 聽 朋 友 講 或 者 睇 雜 誌 都 知 娛 樂 圈 好 複 雜 , 但 我 諗 住 總 之 不 行 差 踏 錯 , 唔 囂 張 唔 得 罪 人 就 得 啦 , 負 面 新 聞 頂 多 是 被 彈 著 衫 唔 好 睇 ; 怎 知 對 一 個 女 仔 最 差 最 毀 壞 聲 譽 的 , 一 下 子 發 生 在 自 己 身 上 。 原 來 我 頂 唔 順 , 我 不 能 像 其 他 人 咁 豁 達 。
我 曾 經 以 為 自 己 好 識 做 人 、 好 開 朗 好 識 講 , 但 現 在 我 愈 來 愈 怕 講 說 話 。
起 初 我 扮 堅 強 , 扮 鎮 定 , 逢 人 便 說 當 笑 話 咁 睇 , 結 果 被 指 得 戚 、 偷 笑 ; 到 我 笑 不 出 了 , 當 眾 哭 起 來 了 , 卻 是 扮 可 憐 搏 同 情 — — 為 什 麼 我 死 撐 時 大 家 不 覺 得 是 假 ? 我 做 回 自 己 大 家 卻 認 定 是 假 ? 如 果 掉 返 轉 有 多 好 , 但 世 事 就 係 無 得 返 轉 頭 。
我 出 show , 在 後 台 也 會 失 驚 無 神 聽 到 「 江 若 琳 返 屋 企 啦 」 , 連 誰 都 不 知 道 , 仿 佛 全 世 界 都 在 嘲 笑 我 。
難 道 個 天 要 我 不 驕 傲 ? 沒 想 過 自 己 上 得 咁 快 , 我 簽 的 是 電 影 公 司 , 以 為 會 由 二 三 線 演 員 做 起 , 不 料 公 司 成 立 唱 片 部 , 出 書 簽 名 會 打 晒 蛇 餅 , 我 覺 得 自 己 在 天 堂 , 然 後 在 同 一 星 期 爆 出 那 件 事 ( 被 指 導 致 寰 宇 老 闆 林 小 明 與 妻 趙 雪 英 婚 變 ) 。
我 又 即 刻 打 落 地 獄 。
最 難 捱 的 日 子 , 每 天 躲 在 家 裡 傾 電 話 便 哭 , 朋 友 形 容 我 像 被 遺 棄 的 主 婦 , 哭 累 了 , 眼 淚 乾 了 , 便 睡 覺 。


zoom
 

江 若 琳 說 , 老 闆 林 小 明 對 她 講 , 她 沒 做 錯 , 公 司 繼 續 支 持 。


zoom
 

看 圖 作 文 也 談 不 上 , 你 叫 我 解 畫 從 何 說 起 呢 ?



 

呃 綜 援

說 到 這 裡 , 江 若 琳 默 默 流 淚 。 她 唯 一 反 擊 方 法 是 公 開 銀 行 存 摺 只 剩 五 十 八 元 — — 俾 人 包 不 會 咁 霉 。 但 結 果 適 得 其 反 。
其 實 好 多 新 人 都 是 表 面 風 光 , 欠 落 公 司 很 多 錢 , 只 不 過 我 不 好 彩 , 連 底 牌 也 要 亮 出 來 。
我 事 先 不 知 道 媽 媽 會 公 開 我 存 摺 , 是 記 者 找 她 , 她 很 擔 心 , 常 常 說 賣 樓 也 要 幫 我 解 約 。 媽 媽 做 教 師 , 要 面 對 家 長 學 生 , 她 叫 我 用 回 原 名 ( 江 玲 ) 去 外 國 讀 書 算 了 , 但 我 覺 得 我 無 做 錯 , 我 已 經 洗 濕 個 頭 。
這 是 瘡 疤 , 無 人 想 被 知 道 簿 仔 有 幾 多 錢 。 一 個 普 通 人 負 債 一 百 萬 , 戶 口 得 五 十 八 蚊 , 大 家 會 同 情 , 但 發 生 於 藝 人 身 上 便 無 人 信 。
我 好 醜 , 像 在 呃 綜 援 , 每 次 買 什 麼 東 西 都 有 記 者 幫 我 計 住 數 — — 質 疑 我 做 萬 八 蚊 面 膜 , 那 是 有 贊 助 的 。 我 一 個 月 只 得 一 萬 元 生 活 費 , 出 得 多 job 坐 的 士 都 要 靠 阿 媽 。 那 件 事 之 後 , 唯 一 好 處 是 公 司 察 覺 我 如 此 困 難 , 加 了 底 薪 。
常 說 紙 包 不 住 火 , 有 做 過 一 定 會 被 影 到 相 , 但 我 連 一 張 都 無 , 每 次 刊 登 是 我 和 林 生 在 公 開 場 合 合 照 , 看 圖 作 文 也 談 不 上 , 你 叫 我 解 畫 從 何 說 起 呢 ?
林 生 與 我 爸 爸 同 齡 , 我 無 戀 父 狂 , 我 還 是 芳 華 少 女 , 仍 渴 望 王 子 公 主 式 愛 情 。
根 本 , 一 個 廿 一 歲 女 仔 對 住 老 闆 等 如 對 住 訓 導 主 任 , 佢 唔 鬧 我 就 萬 事 大 吉 , 傾 多 句 偈 都 怕 , 我 連 林 生 電 話 號 碼 都 無 。
由 始 至 終 我 是 知 情 最 少 的 一 個 , 老 闆 與 老 闆 娘 之 間 發 生 什 麼 也 是 看 報 刊 才 知 。 據 說 他 們 幾 年 前 已 出 問 題 , 那 時 我 十 六 歲 , 我 夠 膽 講 完 全 無 責 任 。
我 十 六 歲 被 阿 太 ( 指 趙 雪 英 ) 揀 中 簽 約 , 頭 三 年 無 工 作 , 至 今 和 她 見 面 之 數 五 隻 手 指 數 得 晒 。 我 仍 很 尊 重 她 , 她 是 聽 了 人 造 謠 , 要 解 釋 的 我 已 經 和 她 講 過 了 。
做 今 次 訪 問 前 , 我 夢 見 和 她 和 解 了 , 始 終 她 是 我 感 激 的 人 。


zoom
 

江 若 琳 原 名 江 玲 , 生 於 福 建 廈 門 , 三 歲 來 港 。 她 說 只 有 鄉 下 親 戚 最 相 信 她 為 人 。


zoom
 

變 形 前 的 江 若 琳 , 的 確 令 人 難 以 相 信 。



 

反 面 教 材


zoom
 

年 青 人 不 應 該 效 法 , 我 會 叫 人 千 祈 唔 好 學 , 但 我 自 己 覺 得 值 得 。

在 Yahoo! 搜 尋 鍵 入 「 江 若 琳 」 , 會 出 現 「 江 若 琳 整 容 前 」 的 相 關 條 目 , 肥 妹 仔 變 形 血 淚 史 深 入 民 心 。
傳 媒 喜 歡 拿 我 舊 相 作 比 較 , 其 實 我 不 開 心 , 我 覺 得 細 個 的 樣 子 幾 搞 笑 。
何 謂 整 容 呢 ? 至 少 割 雙 眼 皮 才 算 吧 。 如 果 我 割 了 , 我 不 用 日 日 黐 膠 紙 啦 。 是 成 長 過 程 , 我 箍 完 牙 , 又 學 識 化 妝 , 留 長 頭 髮 , 當 然 有 很 大 分 別 , 每 個 女 仔 都 想 自 己 更 加 靚 。
每 天 戴 「 大 眼 仔 」 八 至 九 小 時 , 很 , 但 連 不 是 藝 人 的 普 通 女 仔 都 戴 , 到 有 一 天 不 戴 , 自 己 也 覺 得 怪 怪 的 , 小 心 打 理 就 得 , 等 如 不 會 不 化 妝 見 人 。
因 為 我 樣 子 變 化 大 認 定 我 做 人 很 假 , 不 公 平 , 即 是 讚 我 演 技 好 你 亦 可 以 聯 想 到 所 以 我 是 大 話 精 , 根 本 欲 加 之 罪 。
是 否 永 不 以 真 面 目 示 人 ? 到 我 年 紀 大 些 想 踏 實 , 我 或 者 不 會 再 戴 「 大 眼 仔 」 。 現 階 段 無 辦 法 , 男 fans 鍾 意 。
減 肥 減 得 好 辛 苦 , 絕 食 、 服 藥 , 發 育 期 做 這 些 有 壞 影 響 , 到 現 在 身 體 差 晒 — — 對 , 年 青 人 不 應 該 效 法 , 我 會 叫 人 千 祈 唔 好 學 , 但 我 自 己 覺 得 值 得 。
什 麼 叫 發 明 星 夢 呢 ? 我 認 為 , 一 心 想 入 行 受 萬 千 擁 戴 , 而 不 付 出 努 力 才 叫 發 明 星 夢 ; 我 可 不 是 , 天 將 降 大 任 於 斯 人 必 先 勞 其 筋 骨 餓 其 體 膚 , 我 真 的 捱 過 餓 呀 ! 我 自 我 感 覺 良 好 , 因 為 我 總 算 什 麼 苦 都 受 過 了 , 並 非 玩 玩
玉 女 還 有 沒 有 market ? 得 , 人 們 始 終 喜 歡 乖 乖 女 , 而 且 那 是 真 正 的 我 , 我 不 懂 其 他 。
至 少 我 有 教 育 意 義 — — 成 為 其 他 人 勸 後 輩 別 亂 入 娛 樂 圈 的 反 面 教 材 。



 

後 記


zoom
 

 

真 不 後 悔 嗎 ? 我 最 後 問 。
江 若 琳 最 後 說 : 「 有 得 返 轉 頭 的 話 , 寧 願 俾 心 機 讀 多 些 書 , 嫁 個 有 錢 人 。 」
書 , 幾 時 都 有 得 讀 ; 嫁 有 錢 人 呢 , 還 是 憑 做 藝 人 較 易 有 門 路 。
即 是 , 都 係 無 得 返 轉 頭 。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()