離 婚 一 年   閃 電 再 婚   羅 嘉 良 : 我 老 婆 質 素 高


放大

30/1 訂 婚 宴

年 屆 四 十 六 歲 的 羅 嘉 良 ( 撈 家 ) , 去 年 初 與 結 婚 十 年 的 太 太 方 敏 宜 離 婚 , 為 換 自 由 , 他 幾 乎 傾 盡 所 有 , 以 四 千 萬 還 情 債 後 , 身 家 只 剩 二 百 萬 的 撈 家 , 重 新 開 始 銀 大 計 , 移 居 北 京 拍 劇 。
結 束 廿 八 年 感 情 , 撈 家 日 前 卻 被 踢 爆 與 卅 四 歲 的 內 地 演 員 蘇 岩 秘 密 訂 婚 !
據 了 解 , 二 人 去 年 初 在 北 京 拍 攝 劇 集 《 完 美 結 局 》 邂 逅 , 直 至 去 年 九 月 才 撻 , 相 戀 只 有 數 月 , 早 前 ( 一 月 三 十 日 ) 在 北 京 閃 電 訂 婚 , 並 計 劃 年 底 正 式 拉 埋 天 窗 。
年 初 四 ( 廿 九 日 ) , 本 刊 記 者 在 北 京 向 撈 家 求 證 婚 訊 , 他 大 方 承 認 , 但 強 調 未 婚 妻 並 非 第 三 者 , 「 係 緣 分 到 , 絕 對 唔 係 因 為 有 先 結 婚 , 係 有 計 劃 而 訂 婚 ! 」


 

北 京 重 遇

羅 嘉 良 與 前 妻 方 敏 宜 去 年 初 結 束 廿 八 年 感 情 , 正 式 簽 字 離 婚 , 撈 家 將 全 副 身 家 約 四 千 萬 作 為 贍 養 費 , 自 己 則 帶 僅 餘 的 二 百 萬 移 居 北 京 。 離 婚 後 , 撈 家 感 情 一 直 未 有 落 , 直 至 去 年 九 月 , 與 曾 合 作 拍 劇 的 大 陸 演 員 蘇 岩 在 北 京 重 遇 , 二 人 火 速 相 戀 。
回 復 自 由 身 的 撈 家 , 去 年 初 在 內 地 拍 攝 電 視 劇 《 完 美 結 局 》 , 與 蘇 岩 在 劇 中 飾 演 夫 婦 , 由 於 雙 方 均 熱 愛 演 戲 , 互 相 欣 賞 , 不 過 當 時 並 未 撻 , 之 後 亦 再 無 聯 絡 , 直 至 九 月 , 二 人 在 北 京 重 遇 , 始 正 式 拍 拖 。



 

29/1

年 初 四 , 撈 家 飛 抵 北 京 與 未 婚 妻 蘇 岩 及 友 人 商 量 訂 婚 安 排 , 兩 人 不 時 含 情 脈 脈 對 望 , 記 者 上 前 採 訪 時 , 撈 家 亦 大 方 承 認 婚 訊 , 並 大 讚 老 婆 質 素 高 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

 


zoom
 

 

撈 家 與 前 妻 方 敏 宜 98 年 結 婚 , 翌 年 誕 下 兒 子 羅 裕 王 成 , 一 家 三 口 曾 經 非 常 溫 馨 , 05 年 曾 同 遊 迪 士 尼 。



 

絕 非 第 三 者


zoom
 

撈 家 一 直 低 調 處 理 與 蘇 岩 的 感 情 , 身 邊 只 有 幾 位 好 友 知 悉 , 直 至 時 機 成 熟 , 始 開 party 向 親 友 宣 布 喜 訊 。

年 初 四 ( 一 月 廿 九 日 ) , 本 刊 直 擊 身 在 北 京 的 撈 家 與 蘇 岩 及 友 人 在 一 間 餐 廳 密 斟 , 商 量 訂 婚 事 宜 。 其 間 , 撈 家 與 未 婚 妻 不 時 含 情 互 望 , 記 者 上 前 祝 賀 二 人 , 撈 家 初 時 表 現 得 極 之 愕 然 , 但 稍 一 定 神 , 便 大 方 承 認 婚 訊 。
「 我 係 計 劃 訂 婚 。 ( 一 齊 幾 耐 ? ) 幾 個 月 , 上 年 拍 劇 識 , 不 過 當 時 只 係 好 朋 友 , 拍 完 劇 已 無 再 聯 絡 , 直 至 九 月 份 , 我 北 京 撞 番 以 前 台 灣 唱 片 公 司 老 闆 娘 蔡 姐 , 佢 而 家 係 橙 天 娛 樂 公 司 經 理 人 之 一 , 咁 蘇 岩 係 佢 旗 下 藝 人 , 所 以 大 家 就 聯 絡 番 , 不 知 不 覺 間 就 開 始 。 」 撈 家 說 。
據 知 , 由 於 撈 家 與 前 妻 離 婚 不 久 , 為 免 令 外 界 誤 會 蘇 岩 是 第 三 者 , 兩 人 對 拍 拖 一 事 極 為 低 調 , 只 有 身 邊 幾 個 密 友 知 情 , 直 至 決 定 訂 婚 , 才 公 開 戀 情 。 訂 婚 儀 式 於 年 初 五 ( 一 月 三 十 日 ) 在 北 京 女 方 家 中 進 行 。
「 聽 講 個 女 仔 屋 企 有 軍 方 背 景 , 家 底 唔 錯 , 不 過 佢 好 低 調 , 好 少 同 人 講 。 雖 然 佢 同 撈 家 拍 拖 只 係 幾 個 月 , 不 過 撈 家 好 開 心 搵 到 個 想 法 接 近 , 可 以 溝 通 到 人 , 加 上 大 家 都 係 圈 中 人 , 好 投 契 , 所 以 一 齊 無 幾 耐 就 計 劃 訂 婚 。 佢 女 方 別 墅 開 個 訂 婚 Party , 請 廿 幾 個 朋 友 , 開 晒 香 檳 宣 布 訂 婚 , 不 過 第 二 日 撈 家 即 刻 要 飛 去 南 京 幫 電 視 劇 《 狼 煙 》 做 宣 傳 , 跟 住 再 返 香 港 拍 劇 , 雖 然 成 日 要 周 圍 飛 , 但 女 方 就 好 體 諒 , 亦 因 為 咁 , 撈 家 覺 得 大 家 好 適 合 一 齊 生 活 。 」 知 情 者 說 。


 


 

 


zoom
 

 

撈 家 與 蘇 岩 去 年 初 因 拍 攝 內 地 電 視 劇 《 完 美 結 局 》 而 認 識 , 女 方 當 時 已 在 其 Blog 中 以 羅 同 學 稱 呼 撈 家 , 又 大 讚 他 夠 專 業 , 不 過 直 至 去 年 9 月 始 正 式 撻 , 蜜 運 數 月 後 更 閃 電 訂 婚 。



 

 

家 境 不 俗 的 蘇 岩 經 常 到 不 同 國 家 旅 遊 , 去 年 9 月 生 日 時 , 便 坐 私 人 飛 機 到 瑞 士 玩 , 撈 家 亦 被 其 感 染 變 成 懂 得 享 受 生 活 。


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 



 

前 妻 無 反 應

離 婚 僅 一 年 即 火 速 再 婚 , 撈 家 表 示 與 蘇 岩 的 緣 分 是 上 天 安 排 。
「 係 因 為 緣 分 到 , 絕 對 唔 係 因 為 有 BB , 我 欣 賞 佢 素 質 高 , 亦 開 心 大 家 溝 通 到 。 我 之 間 愛 情 好 美 麗 , 我 覺 得 訂 婚 係 件 好 浪 漫 事 , 我 個 人 好 浪 漫 , 所 以 決 定 訂 婚 。 ( 有 無 通 知 前 妻 同 兒 子 ? ) 我 之 前 已 經 發 短 訊 俾 佢 ( 方 敏 宜 ) , 不 過 佢 未 覆 我 。 」 問 到 撈 家 可 有 擔 心 再 婚 一 事 會 令 前 妻 感 到 難 受 ? 他 未 有 回 應 。
據 身 邊 人 說 , 撈 家 自 與 蘇 岩 拍 拖 後 , 生 活 亦 有 很 大 改 變 。
「 其 實 前 幾 年 撈 家 同 前 妻 感 情 好 淡 , 佢 只 識 得 不 斷 做 , 平 時 唔 會 有 咩 娛 樂 , 最 多 都 係 同 朋 友 出 去 飲 酒 。 同 蘇 岩 拍 拖 就 好 唔 同 , 好 似 開 始 人 生 另 一 頁 咁 , 識 得 享 受 生 活 , 睇 得 出 佢 兩 個 相 處 得 好 開 心 , 仲 諗 住 年 尾 正 式 結 婚 。 」


zoom
 

蘇 岩 05 年 憑 與 鄭 秀 文 合 作 的 《 長 恨 歌 》 獲 提 名 最 佳 女 配 角 , 雖 然 大 熱 倒 灶 , 但 當 日 跟 胡 軍 出 席 金 像 獎 頒 獎 禮 時 , 經 悉 心 打 扮 , 明 艷 照 人 。 ( 《 蘋 果 日 報 》 圖 片 )


zoom
 

撈 家 訂 婚 後 兩 日 即 回 港 夥 拍 袁 詠 儀 合 作 演 出 重 頭 劇 《 金 錢 誘 罪 》 , 暫 時 放 下 未 婚 妻 , 不 過 卻 日 日 以 短 訊 傳 情 。


zoom
 

○ 二 年 , 撈 家 撞 車 出 事 被 指 載 緋 聞 女 友 宣 萱 遊 車 河 , 前 妻 方 敏 宜 即 時 挺 身 為 他 闢 謠 , 二 人 去 年 離 婚 , 友 好 關 係 依 然 維 持 。



 

移 居 北 京

去 年 十 一 月 , 撈 家 再 度 返 港 拍 無 劇 , 與 呂 良 偉 、 袁 詠 儀 等 人 合 作 新 劇 《 金 錢 誘 罪 》 , 留 港 拍 劇 的 日 子 , 撈 家 亦 不 時 返 愉 景 灣 舊 居 探 望 前 妻 及 十 歲 的 兒 子 , 之 前 過 年 亦 一 齊 食 團 年 飯 , 關 係 良 好 。 拍 完 該 《 金 錢 誘 罪 》 後 , 撈 家 便 會 正 式 移 居 北 京 。
「 其 實 上 年 已 經 決 定 會 長 期 留 大 陸 發 展 , 拍 埋 無 套 劇 我 就 即 刻 飛 返 去 , 結 婚 之 後 都 會 北 京 生 活 。 」 撈 家 說 。



 

 

國 產 花 旦


zoom
 

 

34 歲 的 蘇 岩 , 入 行 十 六 年 , 在 內 地 頗 有 名 氣 , 與 港 人 熟 悉 的 大 陸 女 演 員 范 冰 冰 同 是 橙 天 娛 樂 的 當 家 花 旦 , 曾 與 梁 朝 偉 及 湯 唯 合 演 《 色 , 戒 》 , 亦 因 與 鄭 秀 文 合 作 《 長 恨 歌 》 而 成 為 好 友 。



 

 

姓 名 : 蘇 岩 ( Sophie )
籍 貫 : 濟 南
出 生 日 期 : 1974 年 9 月 5 日
身 高 : 165cm
體 重 : 46kg
學 歷 : 山 東 藝 術 學 院 戲 劇 系 表 演 本 科 畢 業
曾 演 出 電 影 :
93 年 《 活 著 》
05 年 《 風 起 雲 湧 》 ( 獲 第 11 屆 電 影 華 表 獎 優 秀 新 人 提 名 )
05 年 《 長 恨 歌 》 ( 獲 提 名 香 港 電 影 金 獎 像 「 最 佳 女 配 角 」 )
06 年 《 色 , 戒 》
曾 演 出 電 視 劇 :
06 年 《 舞 台 姐 妹 》
07 年 《 光 頭 美 女 》
08 年 《 西 班 牙 之 戀 》 、 《 完 美 結 局 》



 

中 港 婚 姻

政 府 統 計 顯 示 , 近 年 中 港 婚 姻 有 上 升 趨 勢 。 加 上 近 年 國 內 經 濟 起 飛 , 劇 集 產 量 大 , 不 少 香 港 演 員 都 樂 意 北 上 拍 劇 賺 人 民 幣 , 順 道 尋 情 覓 愛 , 間 接 造 就 了 更 多 中 港 婚 姻 。
張  健
九 九 年 到 國 內 拍 劇 集 跟 內 地 演 員 張 茜 擦 出 愛 火 花 , 二 人 其 後 於 南 京 秘 密 註 冊 , 並 於 今 年 初 在 菲 律 賓 補 辦 婚 禮 。
魏 駿 傑
○ 七 年 中 公 布 與 拍 拖 九 年 的 滕 麗 名 分 手 , 一 直 強 調 冇 第 三 者 的 他 其 後 火 速 戀 上 廿 歲 重 慶 姑 娘 張 利 華 , 二 人 於 去 年 初 在 當 地 閃 電 結 婚 。
吳 啟 華  
○ 四 年 在 內 地 拍 攝 劇 集 《 俠 醫 傳 奇 》 , 認 識 當 時 年 僅 十 九 歲 的 石 洋 子 , 二 人 ○ 六 年 在 香 港 註 冊 結 婚 , ○ 七 年 返 回 妻 子 家 鄉 長 春 補 擺 喜 酒 , 去 年 底 在 北 京 誕 下 女 兒 。



 

花 旦 殺 手

羅 嘉 良 80 年 在 夜 校 與 前 妻 方 敏 宜 認 識 並 相 戀 , 拍 拖 18 年 後 , 98 年 在 加 拿 大 結 婚 , 並 於 翌 年 誕 下 兒 子 羅 裕 王 成 , 過 去 撈 家 亦 曾 跟 多 位 花 旦 傳 過 緋 聞 , 當 中 與 宣 萱 最 惹 人 關 注 。
陳 秀 雯
90 年 拍 攝 《 自 梳 女 》 時 , 有 傳 羅 嘉 良 熱 烈 追 求 陳 秀 雯 , 但 被 對 方 所 拒 。
李 麗 珍
99 年 , 羅 嘉 良 於 訪 問 中 自 爆 多 年 前 拍 劇 時 , 試 過 對 拍 接 吻 戲 的 女 藝 員 產 生 好 感 , 有 傳 此 人 是 李 麗 珍 。


 

 

 

宣 萱
96 年 , 二 人 合 作 《 天 地 男 兒 》 傳 出 緋 聞 , 02 年 再 度 合 作 《 流 金 歲 月 》 又 被 指 戲 假 情 真 。 同 年 年 尾 , 羅 嘉 良 撞 車 , 有 目 擊 者 指 出 當 時 車 上 有 另 外 一 名 女 乘 客 , 當 時 宣 萱 正 與 男 友 榮 文 瀚 分 手 , 令 人 懷 疑 車 上 的 女 乘 客 正 是 宣 萱 , 後 來 羅 太 出 面 力 撐 , 事 件 才 平 息 。


zoom
 

 


zoom
 

( 《 蘋 果 日 報 》 圖 片 )



 

 

陳 慧 珊
99 年 拍 攝 《 先 生 貴 姓 》 , 有 指 羅 嘉 良 與 陳 慧 珊 假 戲 真 做 , 但 二 人 堅 決 否 認 。
佘 詩 曼
有 指 二 人 01 年 合 作 《 七 姊 妹 》 撻 , 甚 至 有 傳 阿 佘 才 是 羅 嘉 良 離 婚 的 導 火 線 , 02 年 羅 嘉 良 撞 車 當 晚 , 她 亦 是 嫌 疑 女 乘 客 之 一 。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()