叛 逆   黃 耀 明


放大

 

「 從 未 試 過 冇 拖 拍 , 有 時 嫌 太 多 ! 」
如 果 , 你 認 為 一 個 大 男 人 四 字 當 頭 就 要 怎 樣 怎 樣 … … 否 則 就 會 怎 樣 怎 樣 … … , 那 麼 , 黃 耀 明 索 性 明 刀 明 槍 話 過 你 知 , 行 年 40+ 的 生 活 , 尤 其 感 情 生 活 , 都 不 知 幾 快 活 。
「 傳 統 」 這 兩 個 字 , 我 一 向 不 太 敢 執 拗 , 總 以 為 凡 夫 俗 子 難 免 要 被 這 把 鎖 扣 上 好 幾 回 , 尤 其 人 生 大 事 , 循 序 漸 進 固 然 最 好 , 黃 耀 明 卻 有 此 能 耐 , skip 過 大 鎖 小 鎖 輕 快 地 走 上 屬 於 自 己 的 道 路 , 這 正 是 我 由 他 廿 六 歲 喜 歡 到 他 四 十 六 歲 的 原 因 。 刻 下 , 明 哥 所 走 的 路 , 叫 做 「 King of the Road 」 , 咪 即 係 大 晒 ! ?


 

 

黃 耀 明
Tattoo print 白 色 洗 水 T 恤 $3,450
紅 色 心 形 鐵 扣 黑 色 皮 帶 $2,890
Both Gucci
灰 色 開 胸 冷 外 套 $6,180 agnes b.
洗 水 粉 紅 色 牛 仔 褲 $2,900 Just Cavalli
銀 色 心 形 金 屬 吊 墜 頸 鏈
$1,300 Galliano from Lane Crawford



 

Profile

Anthony Wong 黃 耀 明
出 生 日 期 : 1962 年 6 月 16 日 ( 雙 子 座 )
出 生 地 : 香 港
身 高 : 5 呎 11 吋
體 重 : 145 磅
語 言 : 廣 東 話 、 國 語 及 英 語 。
簡 歷 : 81 年 讀 TVB 藝 員 訓 練 班 , 畢 業 後 任 職 助 理 編 導 。 84 年 入 商 台 做 DJ 。 85 年 透 過 雜 誌 廣 告 認 識 劉 以 達 , 經 俞 琤 介 紹 加 入 寶 麗 金 ( 即 現 在 環 球 ) 成 立 「 達 明 一 派 」 , 90 年 拆 夥 後 作 個 人 發 展 。
主 要 作 品 : 唱 片 《 信 望 愛 》 ( 1991 ) 、 《 光 天 化 日 》 ( 2000 ) 、 《 明 日 之 歌 》 ( 2004 ) 、 《 King of the Road 》 ( 2008 ) ; 電 影 《 戀 愛 季 節 》 ( 1986 ) 、 《 浮 世 戀 曲 》 ( 1991 ) ; 電 台 《 明 曲 晚 唱 》 ( 1984 ) 。
個 人 網 頁 : http://www.peoplemountainpeoplesea.com
唱 片 公 司 網 頁 : http://eegmusic.com



 

History

 


zoom
 

1965   三 歲 時 跟 母 親 合 照 , 「 爸 爸 96 年 過 身 , 媽 媽 99 年 也 走 了 。 她 患 病 時 , 我 接 她 回 家 一 起 住 … … 在 她 人 生 最 後 一 年 , 我 們 很 close 。 」


zoom
 

1974   12 歲 , 剛 升 中 的 他 ( 左 ) 已 一 副 cool 樣 。


zoom
 

1986   一 把 長 髮 是 達 明 時 代 的 標 記 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

2007   盛 裝 為 Dior Homme 置 地 新 店 開 幕 撐 場 。



 

有 趣


zoom
 

 

識 了 黃 耀 明 廿 幾 年 ( 雖 然 佢 唔 識 我 ) , 點 講 , 對 他 都 有 一 定 程 度 的 了 解 , 譬 如 話 , 佢 怕 死 板 , 由 形 象 、 選 歌 、 工 作 取 向 以 至 生 活 態 度 皆 有 可 尋 。 講 到 感 情 , 他 自 長 大 成 人 , 未 嘗 過 真 空 , 原 因 好 簡 單 , 選 擇 多 , 「 冇 得 揀 唔 拍 拖 。 」 被 寵 慣 了 , 要 求 自 然 高 , open-minded+ 生 活 情 趣 + 有 創 意 = 最 基 本 要 求 , 「 同 我 相 處 , 不 可 以 一 成 不 變 。 」 自 言 性 情 善 變 , 間 唔 中 就 想 改 變 一 下 模 式 , 有 點 兒 似 小 朋 友 玩 煮 飯 仔 的 角 色 扮 演 。 「 相 處 講 求 的 , 是 質 素 , 不 是 時 間 長 度 。 」 我 想 , 跟 他 談 情 , 最 好 機 靈 一 點 。
有 情 有 趣 卻 不 等 同 於 不 安 份 , 我 曾 聽 他 說 , 一 個 家 庭 不 一 定 要 通 過 婚 姻 去 建 立 , 那 麼 , 在 以 自 己 為 單 位 的 家 庭 入 面 , 又 在 乎 些 甚 麼 呢 ? 「 以 前 , 我 追 求 一 段 長 久 的 戀 愛 關 係 , 後 來 發 覺 , 只 有 友 誼 才 會 長 久 , 人 對 朋 友 永 遠 和 氣 、 包 容 , 我 正 嘗 試 在 戀 愛 中 加 入 一 點 友 情 成 份 。 」 成 功 嗎 ? 「 目 前 好 開 心 。 」

黃 耀 明
寶 藍 色 棉 質 孖 襟 trench coat $7,200
藍 色 格 仔 恤 衫 $2,300
Both Burberry


 


 

空 間

一 把 聲 帶 , 是 明 哥 近 年 的 煩 惱 之 源 , 幾 乎 每 日 喉 嚨 痛 , 忙 時 痛 , 理 解 , 閒 時 又 痛 , 為 甚 麼 呢 ? 「 醫 生 說 是 心 理 作 用 。 」 他 自 己 卻 發 覺 , 聲 音 愈 變 低 沉 , 音 域 也 收 窄 了 , 第 二 次 轉 聲 居 然 被 他 視 為 意 外 收 穫 , 「 外 國 不 少 歌 手 的 聲 線 , 由 年 青 到 老 都 不 同 , 唱 歌 一 樣 有 味 道 。 」 為 了 護 聲 , 表 演 前 , 不 做 訪 問 。 「 咪 俾 人 話 我 寸 。 」
寸 , 不 過 是 形 象 , 合 作 過 的 人 , 都 讚 明 哥 易 話 為 , 他 不 是 一 個 控 制 慾 強 的 人 , 反 而 , 空 間 大 家 想 要 就 要 , 「 我 都 做 過 好 多 唔 係 『 黃 耀 明 』 , 但 自 己 知 有 貢 獻 , 所 有 事 都 是 合 作 出 來 的 成 果 。 」
踏 入 09 年 , 大 環 境 大 風 險 , 人 人 自 危 , 營 商 難 , 想 靠 唱 片 營 商 , 難 上 加 十 倍 的 難 , 不 過 , 仍 然 有 人 創 作 , 「 創 意 甚 至 比 從 前 好 , 如 My Little Airport ( 新 進 二 人 組 合 ) 的 想 法 就 好 新 , 只 是 , 現 在 要 發 表 音 樂 不 難 , 想 賣 錢 , 就 要 有 更 大 的 智 慧 了 。 」



 

後 記


zoom
 

 

人 到 中 年 , 我 就 想 多 嘆 世 界 少 煩 惱 , 明 哥 所 想 的 , 是 重 新 定 義 出 一 套 創 意 潮 流 。
這 個 潮 流 , 包 括 放 棄 耳 熟 能 詳 的 電 子 音 樂 , 改 玩 純 民 歌 , 為 籌 備 新 唱 片 , 大 半 年 前 起 他 日 日 聽 Folk & Country 。 「 我 成 屋 都 音 響 , 大 廳 最 靚 , 睡 房 、 書 房 最 普 通 , 卻 最 常 流 連 。 」 而 歌 曲 選 材 , 更 包 攬 年 老 、 死 亡 、 男 人 禿 髮 等 尋 常 世 事 。
這 個 潮 流 , 就 算 年 紀 大 , 都 有 份 玩 。 「 中 年 人 也 不 一 定 要 依 照 傳 統 方 式 去 思 考 啊 。 」 我 想 講 , 黃 耀 明 , 你 很 像 樂 壇 「 任 我 行 」 , 真 的 。

黃 耀 明
綠 色 V 領 冷 衫 $2,490 agnes b.
青 綠 色 皮 拉 鏈 外 套 $12,300
Just Cavalli
灰 色 洗 水 牛 仔 褲 $3,150
C'N'C CoSTUME NATIONAL



 

ME! LOOK
Jacky Ma

Hair Stylist
「 今 次 我 刻 意 將 明 哥 的 頭 髮 摷 到 好 亂 、 好 企 身 , 感 覺 young , 更 fashionable 。 想 髮 型 亂 得 有 動 感 , 頭 髮 長 短 度 好 重 要 , 頭 髮 太 長 , 做 出 來 會 好 亂 , 冇 晒 層 次 , 另 外 , 選 擇 夠 挺 身 、 唔 會 太 贅 的 造 型 產 品 , 就 事 半 功 倍 。 」

Jacky 極 力 推 介 syoss 的 wax , 幾 咁 凌 亂 的 髮 型 都 hold 到 , 但 又 可 以 輕 易 化 整 為 零 , 好 易 handle 。
syoss Tu-re Design Controller Fruity $75


zoom
 

 


zoom
 

 



 

Shop List :

agnes b. 中 環 國 際 金 融 中 心 3 樓 2805 0678
Burberry 中 環 歷 山 大 廈 G5 及 101A 號 鋪 2868 3511
C'N'C CoSTUME NATIONAL 銅 鑼 灣 時 代 廣 場 326 號 鋪 2506 0700
Gucci 尖 沙 咀 廣 東 道 7 號 G124-125 號 鋪 2199 7728
Just Cavalli 中 環 置 地 廣 場 地 庫 B11-12 號 鋪 2501 0308
Lane Crawford 中 環 國 際 金 融 中 心 3 樓 2118 3388
syoss 指 定 卓 悅 2380 8010

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()