靚女模特兒 Mandy Lieu、 Jessica C.、諸葛梓岐、汪圓圓同貝安琪,前晚喺又一城齊齊行騷。行騷經驗最豐富嘅 Mandy Lieu打頭陣出場,佢着上豹紋花裙襯矮踭長靴行騷,點知行到台正中就跣腳,成個人跪喺地下,佢即刻爬番起身,之後換衫再出場,全程尷尬喪笑。Mandy Lieu事後話:「對 boots個底好滑,膝頭好痛、紅咗,好彩冇整親塊面,呢啲係意外,幾多年騷嘅經驗都避免唔到。」問佢係咪失戀失魂?佢話:「唔關事,個地跣啫,不過我冇男友,要一個人返屋企捽藥酒。」

放大圖片
Mandy Lieu行天橋時跣腳失去平衡,非常狼狽。

Mandy Lieu行天橋時跣腳失去平衡,非常狼狽。

放大圖片
Jessica C.繼續谷警鐘胸搶鏡,佢話最驚走光。

Jessica C.繼續谷警鐘胸搶鏡,佢話最驚走光。

Jessica C.晒半邊胸

Jessica C.示範白色連身裙,露出單邊警鐘胸,佢話怕走光同跣落地,佢話:「 Mandy喺後台有叫我小心,如果跣低嘅係我,我一定大喊一場。今日都擔心走光,因為要換好多套衫,我都試過走光,俾大家影到紅色內褲。」今次只露一邊警鐘胸, Jessica C.笑住話:「小休呀!」佢仲話男友終於返香港,佢希望完騷後火速返屋企見男友,仲話想復活節假期拍拖去沙灘玩。


跣到跪落地, Mandy即刻雙手撐住,以笑遮醜。

Mandy Lieu出騷失魂情傷一仆

剛和陳柏霖分手的Mandy Lieu,情傷後雖堅持工作,不過失戀卻變成失魂兼失足,前晚穿Boots行騷時竟仆倒當場,胸光乍洩。Mandy老貓燒鬚,仍一臉從容繼續行騷外,更不肯透露會否向舊愛報告仆倒瘀事。

名模Mandy Lieu前晚偕同諸葛梓岐、Jessica C.等為又一城舉行的《Fashion Jungle. In Here. At Festival Walk》演繹春夏新裝。作為場中師姐級的Mandy,穿長Boots演繹連身裙時,竟在天橋上突然仆倒。經驗豐富的Mandy未有花容失色,向前仆時先用左手按地卸力,後以雙手支撐站起,然而不免胸光乍洩。之後Mandy繼續演繹其他服裝,神色自若,面帶傻笑,但明顯見其雙膝紅腫。



膝頭紅晒嗌痛

騷後Mandy說不需要看醫生治療,並大方的連聲說不緊要,「對鞋好跣,開騷前個台要靚啲有抹地。唔係仆倒塊面嘛,以前行騷都有試過跣腳,但真正仆低係第一次,最緊要係完成個騷,依家睇番膝頭都紅晒,好痛!」



剛受情傷的Mandy被問到是否因失戀而失魂落魄?她笑笑口說:「其實都唔關事,你覺得我今日行得唔好唔靚咩?(打畀陳柏霖話自己仆親?)我唔答你,冇咩事啦。(但你仆完之後行騷時傻笑?)唔係尷尬而笑,下次我會喺鞋底黐膠紙。」



同場的諸葛梓岐(Marie)表示未有目睹Mandy仆倒,並認同鞋底及台面較跣,慶幸自己未試過跌倒,但就試過下面走光。


好彩撐得住!
好彩撐得住!


最緊要繼續笑。
最緊要繼續笑。



諸葛想養男友

日前Deep V拋胸出席活動的Marie,前晚行騷竟「封胸」,她笑說:「當日返去都有啲人話:嘩,做乜咁靚!(有啲人即係男友薛嘉麟?)係囉。(佢叫你少性感?)佢冇咁話,我好少性感,我同佢講唔使咁緊張。(叫你收斂?)你要問番佢。(男友有冇叫你唔好做等佢養?)唔得,我係社會一分子要做嘢,不如我問佢,叫佢唔好做等我養,哈!」


八位模特兒在台上爭妍鬥麗。
八位模特兒在台上爭妍鬥麗。


諸葛梓岐密實上陣,可觀度稍減。
諸葛梓岐密實上陣,可觀度稍減。



文:名人組



第一手消息請瀏覽on.cc
《即時新聞》


行騷經驗豐富的Mandy,不幸於前晚老貓燒鬚。
行騷經驗豐富的Mandy,不幸於前晚老貓燒鬚。

林若亞刮花鞋底防跣腳

同場有份行騷的台模林若亞,原來乃頂替因簽證問題未能做騷的台模瑞莎,她不介意執二攤,並說自己也曾因簽證問題,錯失跟蘇永康拍MV的機會。對於Mandy Lieu仆倒,林若亞說自己幸好未試過,「鞋底跣會收慢節奏行,做模特兒以來也有些小方法防跌倒,例如把Hairspray噴在鞋底,或者用髮夾刮花鞋底。」

模特兒行騷是由大會提供鞋履,故她們會做足事前工夫,免仆倒受傷。名模莊思敏提供防仆心得:「騷前會先清楚台上會唔會有紙碎,試過因紙碎而跣一跣腳。超過四吋嘅高踭鞋要特別小心,平時我會用皺皮膠紙黐鞋底。」



周倩圯則表示因腳碼小,但行騷常要穿歐洲尺碼鞋,故會用牛皮膠紙黐着鞋與腳板,這樣會行得較安心。


林若亞頂替同為台模的瑞莎行騷。
林若亞頂替同為台模的瑞莎行騷。

Jessica C.抖抖氣讓一球

警鐘胸名模Jessica C.前晚行騷時,明顯雙峰不對稱,邊大邊小,警鐘胸立時失效。向來玩得的Jessica也不忘自嘲說:「係呀,One is missing,畀佢休息吓!今日條裙好靚,因為size細,着時要深呼吸先可以拉鏈。」

對於同場的Mandy Lieu仆倒,Jessica大讚對方專業,「事後佢都有喺後台講,如果我係佢,我會叫Oh My God,仲可能會好驚同喊。因為平時我拍平面廣告多,行騷經驗唔多。(曾有類似經驗?)冇試過,我都幾意外自己冇呢啲經驗,之前有次露紅底,好尷尬。」她續說男友Sergio已返港,故騷後要返家共聚。


側身的Jessica展露惹火上圍。
側身的Jessica展露惹火上圍。


同場的貝安琪演繹春夏新裝,果然春光明媚。
同場的貝安琪演繹春夏新裝,果然春光明媚。


Jessica C.一對警鐘胸不對稱,並自嘲要休息一下。
Jessica C.一對警鐘胸不對稱,並自嘲要休息一下。

名模蝦碌逐個捉

模特兒於天橋上搖曳生姿,但也有失手的時候,除Mandy仆倒這種較大失誤外,其他名模亦偶有蝦碌事,大出洋相。

多此一墊

熊黛林曾以超短熱褲上陣行騷,以護墊打底以防下體「現形」,豈料此舉反而更凸顯重要部位。



連環失足

台模林嘉綺曾與樂基兒行騷,林嘉綺為保頸上鑽飾而連環仆倒;同場的樂基兒亦在台上跣親。



忘綁鞋帶

汪圓圓行婚紗騷時,因趕出場而忘記綁鞋帶,期間險象環生,幸有驚無險。


林嘉綺
林嘉綺


汪圓圓
汪圓圓


熊黛林
熊黛林

失戀都是這樣的

Mandy失戀後失魂落魄,於天橋仆倒,其實不少女星女模於情傷後都會有反常行為。

Ana R.痛哭暴瘦

Ana R.曾因與舊愛周立璟分手而暴瘦,前年她與男友Mr.P分手又再以淚洗面,在短短一個月內體重急降,幸得身邊好友開解心情才變得輕鬆。



舒淇劈酒忘情

去年黎明被踢爆與樂基兒秘密結婚,舊愛舒淇正在北京出席《華表獎》頒獎禮,絕少在人前飲醉的舒淇在慶功宴上突變「酒仙」不停隊酒,飲到醉醺醺。



周迅突然封嘴

今年初周迅與王爍傳分手,剛巧周迅主演的電影《孔子》上映,為做宣傳她頻頻出席活動,不過為掩情傷封嘴拒談失戀事,一改平日爽直合作的作風。


Ana前晚亦有行騷,當然已非當日暴瘦模樣。
Ana前晚亦有行騷,當然已非當日暴瘦模樣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()