T Touch 療 情


放大

左 : Calm down, relax !
右 : Good girl !

這 兩 三 年 , 四 方 八 面 流 入 本 地 的 寵 物 資 訊 科 技 , 多 到 , 似 四 隻 腳 電 影 。
動 物 傳 心 術 、 貓 犬 中 醫 針 灸 、 寵 物 微 泡 Spa 、 動 物 物 理 水 療 機 … … 還 未 計 更 多 霎 眼 掠 過 但 雀 聲 無 影 紮 不 起 的 。
又 一 新 鮮 滾 熱 辣 , 叫 T Touch 。 一 套 看 似 按 摩 又 不 算 物 理 治 療 , 過 程 中 要 動 用 埋 繃 帶 為 治 療 者 五 花 大 綁 的 手 藝 。 聲 稱 能 為 動 物 釋 放 恐 懼 卸 除 壓 力 紓 緩 神 經 從 而 活 絡 深 層 細 胞 。 1983 年 面 世 , 始 創 者 叫 Linda Tellington-Jones , 技 術 已 取 得 註 冊 專 利 ( 全 名 稱 之 為 Tellington T Touch ) , 至 今 已 傳 遍 27 個 國 家 , 家 陣 至 殺 到 香 港 , 蛇 貓 狗 雀 馬 牛 象 人 乜 都 適 用 。
對 象 係 貓 好 狗 好 阿 honey 都 好 , 學 識 佢 , 情 人 節 多 一 門 細 藝 咯 !


 

師 承 Linda Tellington-Jones 的 T Touch 指 導 師 Debby Potts , 來 自 美 國 , 具 廿 多 年 相 關 實 際 經 驗 , 曾 先 後 巡 迴 十 多 個 國 家 舉 辦 講 座 , 論 資 排 輩 , 目 前 世 界 排 名 第 四 。



 

 


zoom
 

 

Linda 曾 經 出 過 數 本 關 於 Tellington T Touch 的 著 作 , 由 理 論 至 實 踐 至 個 案 分 享 , 相 當 詳 盡 , 有 興 趣 者 可 上 網 訂 閱 。



 

 


zoom
 

 

T Touch 對 象 極 之 多 元 化 , 估 唔 到 連 大 象 水 牛 蟒 蛇 斑 馬 爬 蟲 都 有 紀 錄 試 過 ( 打 上 youtube 就 搵 到 ) , 想 知 多 , 可 上 http://www.integratedanimal.com
http://www.lindatellingtonjones.com/ 搜 查 。



 

靠 觸 感 體 驗

二 度 訪 港 的 Debby Potts , 這 個 下 午 為 時 約 四 粒 鐘 的 小 班 教 學 , 除 條 醫 藥 用 繃 帶 , 我 再 無 見 到 其 他 輔 助 工 具 了 , 卻 真 的 靠 三 幾 手 勢 , 就 有 本 事 令 在 場 素 未 謀 面 新 相 識 互 吠 到 拆 天 的 狗 隻 , 一 一 冷 靜 下 來 不 再 癲 喪 !
「 T Touch 重 點 , 是 透 過 手 指 體 溫 和 輕 軟 靈 巧 的 觸 感 , 做 一 系 列 柔 和 的 環 形 繞 圈 狀 動 作 。 針 對 身 體 各 部 位 的 接 觸 : 耳 口 頸 背 尾 巴 和 腳 部 , 輸 入 正 能 量 訊 息 , 從 而 促 進 細 胞 活 絡 、 再 生 的 潛 力 。 」 感 覺 好 抽 象 。 要 深 入 淺 出 , Debby 強 調 這 種 感 應 神 經 及 細 胞 層 次 的 治 療 , 不 單 只 促 進 人 和 動 物 之 間 的 默 契 和 感 情 , 亦 有 效 幫 助 動 物 的 健 康 或 行 為 上 的 改 善 , 例 如 紓 緩 動 物 緊 張 情 緒 、 心 理 生 理 上 的 痛 苦 恐 懼 , 甚 至 一 些 慢 性 疾 病 的 損 耗 復 元 , 或 延 緩 老 年 動 物 的 關 節 退 化 等 等 。



 

 


 

 


zoom
 

 

就 係 佢 , 4 歲 牧 羊 「 Money 」 由 上 堂 開 始 不 停 吠 吠 吠 吠 吠 , Debby 於 是 捉 住 做 活 動 教 學 樣 辦 , 「 Money 」 身 上 T Touch 取 } 一 輪 , 當 場 收 聲 !



 

繞 圈 T Touch 秘 訣 :

手 腕 放 直 , 雙 手 保 持 靈 活 運 用 四 式 : 指 尖 要 似 浣 熊 Raccoon 靈 巧 ; 指 墊 要 似 雲 豹 Clouded Leopard 輕 觸 ; 手 掌 要 似 鮑 魚 Abalone 微 曲 ; 動 作 要 似 蟒 蛇 Python 不 斷 繞 圈 。 所 有 動 作 均 需 要 順 時 針 方 向 , 每 part 動 作 正 常 速 度 約 2 秒 , 可 重 複 多 次 。

整 套 動 作 可 有 效 地 減 輕 犬 隻 過 敏 神 經 情 緒 。 首 先 , 如 犬 隻 太 亢 奮 捉 唔 住 , 可 一 手 托 住 犬 隻 下 巴 , 一 手 輕 柔 地 抓 犬 隻 耳 朵 , 順 時 針 繞 圈 轉 動 , 做 完 一 邊 做 另 一 邊 。


zoom
 

 


zoom
 

利 用 指 墊 繞 圈 , 從 耳 根 順 滑 到 耳 邊 。



 

 


zoom
 

 

順 應 犬 隻 的 情 緒 , 適 度 溫 柔 地 用 手 在 犬 隻 嘴 唇 邊 繞 圈 , 然 後 柔 和 地 拉 展 犬 隻 頰 鬚 。 若 然 對 方 舒 服 到 零 反 抗 的 話 , 則 再 進 一 步 , 在 齒 齦 上 繞 圈 。



 

 


zoom
 

 

用 陰 力 抓 住 犬 隻 貼 近 pat pat 位 置 的 尾 部 , 如 圖 示 溫 柔 地 繞 圈 。 跟 住 柔 和 地 向 末 端 拉 扯 尾 巴 , 再 逐 綹 順 勢 繞 圈 。


 

 

 


zoom
 

 

以 腿 的 長 度 向 上 / 下 直 掃 , 再 在 趾 掌 間 繞 圈 , 直 至 做 齊 四 隻 腳 / 掌 。



 

 


zoom
 

 

本 身 乖 巧 , 仲 要 係 應 屆 狗 醫 生 的 貴 婦 狗 「 一 一 」 , 唯 一 缺 點 是 去 親 街 都 鍾 意 搶 繩 : 「 所 以 特 登 帶 佢 學 T Touch , 希 望 可 以 改 善 到 natural high 情 況 。 」 唔 怪 得 之 「 一 一 」 媽 學 得 咁 認 真 啦 。



 

五 花 大 綁

假 如 , 你 隻 狗 完 全 out of control , 連 T Touch 都 舞 佢 唔 掂 , Debby 表 示 , 可 善 用 急 救 用 的 醫 藥 繃 帶 做 身 體 套 。 原 理 是 利 用 繃 帶 的 彈 性 及 迫 力 , 營 造 一 種 環 抱 緊 貼 身 軀 的 安 全 感 , 兩 大 優 點 : 可 即 時 改 善 / 輔 助 / 減 低 動 物 的 焦 慮 恐 懼 不 安 情 緒 、 攻 擊 挑 撥 行 為 、 甚 至 突 發 性 的 嘔 吐 暈 車 浪 等 等 。 若 作 長 時 間 治 療 , 則 有 助 矯 正 / 平 衡 / 協 調 犬 隻 對 外 接 觸 事 物 、 突 發 喧 鬧 聲 浪 的 信 心 / 動 作 / 社 交 禮 儀 。 「 對 於 有 脊 椎 關 節 炎 或 老 年 犬 機 能 失 調 , 都 有 幫 助 。 」 Debby 說 。

在 Linda 轄 下 的 T Team , 經 常 會 利 用 這 種 方 法 矯 正 / 輔 助 各 大 小 體 積 動 物 , 作 合 適 治 療 學 習 用 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

基 本 身 體 套


zoom
 

 

這 種 綁 法 適 合 中 小 型 犬 長 時 間 使 用 , 一 般 可 減 低 呢 類 活 躍 唔 怕 死 又 鍾 意 越 級 挑 戰 得 把 聲 的 門 口 狗 calm down 。 但 要 配 合 繃 帶 的 闊 度 , 例 如 約 瑟 芝 娃 娃 史 納 莎 之 類 , 幼 好 過 粗 呀 ! 而 且 繃 帶 與 犬 隻 身 體 之 間 須 保 留 一 隻 手 指 位 的 彈 性 , 預 留 活 動 空 間 。


 

 


 

 

 


zoom
 

A   一 切 由 頸 開 始 交 叉 打 圈 。 綁 頸 原 理 同 套 上 狗 帶 一 樣 , 具 象 徵 提 示 意 義 , 令 犬 隻 明 白 ready to study 。


zoom
 

B   由 背 到 肚 打 交 叉 套 穩 , 力 度 要 溫 柔 適 中 , 緊 貼 程 度 , 以 好 箍 實 犬 隻 身 軀 為 之 夠 。


zoom
 

C   一 定 要 在 背 部 綁 結 。 好 處 ( 一 ) 避 免 犬 隻 自 己 鬆 繩 ; ( 二 ) 又 不 妨 礙 大 小 二 便 。



 

競 賽 條 紋 套

雖 然 複 雜 , 不 過 好 有 躁 狂 症 / 舞 唔 聽 大 型 犬 , 綁 上 後 變 乖 乖 學 training 訓 示 。


zoom
 

1 可 用 粗 size 繃 帶 , 先 在 頸 背 繞 一 圈 。


zoom
 

2 將 長 的 一 邊 , 沿 背 部 打 斜 角 , 由 尾 巴 向 犬 隻 肚 底 兜 番 上 背 。


zoom
 

3 如 是 者 , 重 複 綁 埋 另 一 邊 腳 。


zoom
 

4 如 上 述 , 在 背 脊 貼 頸 位 置 綁 蝴 蝶 結 。


zoom
 

5 可 用 別 針 固 定 繃 帶 交 疊 位 置 , 以 防 犬 隻 後 腳 抓 甩 , 雙 重 保 險 。



 

 

拍 攝 當 日 , 碰 遇 上 獸 醫 兼 執 業 動 物 針 灸 師 Dr. Grace ( 中 ) , 「 因 為 早 就 聽 聞 T Touch 外 國 好 流 行 , 而 呢 種 套 身 法 又 好 能 夠 配 合 我 針 灸 時 使 用 , 所 以 特 登 約 埋 朋 友 一 齊 學 。 」 原 來 兩 位 帶 來 的 約 瑟 犬 「 Brownie 」 身 世 可 憐 , 金 融 海 嘯 之 後 被 遺 棄 在 Dr. Grace 的 獸 醫 診 所 , 卻 因 為 有 皮 膚 病 、 尾 龍 骨 變 形 , 行 唔 好 , 冇 人 要 , 須 暫 託 在 朋 友 家 寄 養 。 「 我 而 家 都 有 幫 佢 做 針 灸 , 希 望 加 埋 呢 招 繃 帶 套 身 法 之 後 , 可 以 雙 管 齊 下 醫 番 好 佢 。 」 Dr. Grace 說 。

下 一 次 上 堂 時 間 / 地 點 / 價 錢 詳 情 可 向 負 責 人 Rose 查 詢 , 網 址 : rosethedogtrainer@yahoo.com


zoom
 

 


zoom
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()