高海寧昨在馬鞍山出席「復活節世界級魔法盛會」,大會邀請多位來自東南亞區的魔術師表演,高海寧出任助手,其中一位魔術師變出花再送贈給她。高海寧說正為夏日到來而積極減肥:「之前喺屋企寫書,只係用腦所以不停食,坐得多搞到pat pat好大,大髀同下半身成為重災區。」

撐馬賽非小三
高海寧好友馬賽被指介入巨聲幫大孖周志文的戀情,她力撐馬賽:「應該唔會,拍劇同對手有少少緋聞對個劇有幫助,佢應該唔會做小三,因為我知佢拍劇忙到連瞓覺時間都冇。」採訪:魯萍攝影:陳俊強


高海寧說自己昨天的打扮甚有夏日氣息。

高海寧唔信好友做「小三」

高海寧昨日出席復活節活動,她透露近日邊吃零食邊寫書,令Pat Pat大了不少:「下半身、大髀同下圍都係重災區!(為泳衣同內衣騷做好準備?)唔知呀!但機會係畀啲準備好嘅人,所以我都要收身,否則兩星期前通知你都減唔切啦!」

她更表示不相信好友馬賽介入「巨聲幫」大孖周志文與女友的戀情:「我唔知喎!唔會啦!係咪拍劇做對手嘅宣傳呀?人哋女友去上海係放假陪男友咋?未必係咁複雜嘅。馬賽冇講開感情事,佢劇接劇連瞓覺時間都冇,佢會好珍惜工作機會。」此外,與馬賽同劇的朱晨麗不信馬賽做「小三」:「馬賽係個好女仔,開工時成班人感情好好,好似一家人咁。」

高海寧力撐馬賽沒有介入別人的戀情。

高海寧質疑有人博宣傳

無綫藝人高海寧昨日出席復活節活動,對於同是港姐兼好友馬賽捲入周志文與CoCo的戀情,高海寧聞訊說:「我唔知喎,唔會啦!係咪拍劇做對手嘅宣傳呀?我諗人哋女友到上海可能係假期陪男友,未必咁複雜嘅。馬賽冇講開自己啲感情事,佢劇接劇連瞓覺嘅時間都冇,佢好珍惜工作機會。」


高海寧相信馬賽不會做「小三」。

另外,她透露近日忙於寫書,自然邊寫邊吃零食,令體重上升不少,她說:「大髀同下圍係重災區!」問到是否已接了不少泳衣或內衣騷的工作?她說:「唔知呀,不過機會係留畀啲準備好嘅人,所以我都要修身,否則兩星期前通知你都減唔切啦。」

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()