繼叢培崑拖女現身之後,陳志雲另一愛將寧進近日亦高調露面,而佢重識揀最多人嗰日「蒲頭」,正正係上個禮拜嘅周永恆、趙梓淇(趙頌茹)婚宴。不過新娘子阿Yu就口多多,篤爆寧進當日係不請自來,因為兩位主人家只係請咗寧進嘅女朋友,根本冇請寧進,而據聞寧進同女友已經分咗手添……。

其實大家又唔怪得阿Yu,因為寧進當日一現身,就搶晒主人家鋒頭,個個爭住圍攻呢位「紅人」,反而冷落咗周永恆同阿Yu。而寧進亦都好似有備而戰咁,大方回答所有問題,話自己唔係「孿」,亦冇扮「孿」呃志雲,又話驚大家誤會「夾口供」,所以唔敢同志雲、叢培崑見面,但當提到佢有冇同女友一齊嚟,寧進就突然支吾以對。但話時話,寧進同主人家真係唔多熟絡,因為寧進上台同新人合照嗰陣,好姨見佢尷尷尬尬咁,同人好鬼生疏,所以事後難怪有人話,寧進今次實情厚住面皮嚟做騷。

相反,新郎哥同寧進比起上嚟,就怕醜得多,事關喺「錫錫」環節度,阿Yu顯得非常熱情,一臉陶醉,然後大大啖咁錫落周永恆到,睇得出佢真係嫁得好開心,但新郎哥就顯得有啲怕醜,錫嘅時候,唔只唔合埋眼,重有少少反白眼,再加少少面容扭曲添呀陰公,好彩阿Yu睇唔到咋!咁唔通周永恆愛得阿Yu未夠深?定係因為佢腦有水瘤,所以唔敢有太大動作呢?無論點都好,好姨都祝呢對新人可以開開心心啦!


寧進當日不請自來,高調現身周永恆同阿Yu嘅婚宴,令到全場詫異,重搶晒一對新人嘅鋒頭。


寧進似係有備而戰,大方解答記者們嘅問題,只係問到女友一環,即刻口窒窒,究竟發生乜嘢事呢?


而上台同新人合照嗰陣,寧進尷尷尬尬咁,重同新人唔太熟絡,但佢咁都肯抽空出席,認真畀面。


連群星大合照都冇寧進份,可想而知,佢同主人家有幾好朋友啦。


相反,新郎哥就比寧進怕醜得多喇,因為當阿Yu情深獻吻之際,周永恆居然反反眼,求其敷衍了事咁,好彩阿Yu睇唔到咋,唔係實唔開心嘅。


周永恆好似想快啲收工落台咁,唔通驚錫得太耐影響病情?

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()