雖然欣欣非常害怕打針,但為了靚靚,欣欣毅然接受注射Botox在面額兩側,以達到V字面形的效果。另外眉心亦是瘦面的重點注射之一。▲除了在面部注射Botox外,欣欣亦分別在小腿(上)及手臂(下)注射Botox,做到全身皆瘦的效果。第一次拍Botox瘦身廣告,欣欣非常緊張,全程目及實拍攝效果。

以「肉毒桿菌針」(簡稱Botox)來進行修身瘦面已不再是甚麼美容秘密,甚至有女藝人成為Botox代言人,既可變靚又可賺錢,一舉兩得。已為人妻多年的江欣燕(欣欣),忙於拍劇過後,因為養尊處優而暴肥,最後決定加入Botox代言人行列,以300萬酬勞為「悅榕莊」擔任Botox代言人,實行搵錢瘦身一次過。

自從本年一月拍完《畢打自己人》後,「無工一身輕」的欣欣暫時未有新工作,過啲「食飽目訓、目訓飽食」的生活,欣欣身形變得脹爆,體重更達到120磅,一向貪靚的欣欣,於是毅然成為「Botox代言人」,實行以最快的速度回復昔日「樣靚身材正」的階段。


Botox效果如何?從注射前(左)及注射後(右),效果清晰可見。

日捱五針
即將為新一輯《獎門人》擔任「獎老」的欣欣,早前因為暴飲暴食下身形暴漲了不少,連靚樣亦肥漲了不少,嚴重影響上鏡時的美態。為了能以最快速度回復昔日身段及美貌,早前欣欣盛傳以300萬酬勞秘密地為「悅榕莊」擔任「Botox代言人」。雖然欣欣是第一次接受Botox注射,但擺明「萬事以靚行先」的欣欣,在「變靚戰勝恐懼」之下,豪氣地一次過接受五枝Botox注射,包括面部三枝、手臂及小腿各一枝,可見欣欣為了變靚而不惜一切代價。





極速變靚
在接受過5次Botox注射後,大約7日後開始發揮功效,其間欣欣完全不需要再接受其他治療。據知大約一個月後,Botox效用已發揮得淋漓盡致,而回復自信的欣欣,亦正式為美容院拍攝最新的Botox瘦身廣告。重拾回自信的欣欣,當日更以tube-top上陣,只以一條毛巾包實上身,在鏡頭前擺出靚樣,本已肥了不少的面容,明顯纖瘦了不少,重拾V字面形。


注射Botox前,欣欣先要接受醫生詳細檢查,以看看那個部位需要接受注射。

克服恐懼
對於接受Botox瘦身,欣欣接受本刊電話訪問時,表示非常滿意瘦身效果,亦克服了本身對打針的恐懼。

3:3週刊 欣:江欣燕

3:點解會咁突然去打Botox瘦身?
欣:因為早前拍完《畢打自己人》後,一直暴飲暴食,最高試過去到120磅,連塊面都肥埋,一來自己貪靚,二來想試下打針瘦身會點,三來女人要天然瘦面係好難,所以最後決定試打Botox。

3:打之前有冇考慮好耐?
欣:都冇話考慮好耐,只係我一直都幾驚打針,為咗要克服呢個恐懼,我之前已經搵晒所有資料。最重要係做代言人之前,我要試吓個效果先,等我真係覺得有效,我先至決定做代言人拍廣告,我唔想憑空去推銷一件事。

3:丈夫對妳打Botox有咩意見?
欣:佢第一個反應係:「你唔使打啦!」,不過後來佢都係俾我自己決定。佢初頭都有少少擔心,唔知會有咩效果,不過依家見到個老婆靚啲,當然唔會再出聲啦!

3:聽講話你今次有300萬酬勞?
欣:哈哈……錢就唔好講啦,總之無論成績同酬勞,我都好滿意,最重要可以俾人知道,其實打針瘦面係一件好普通嘅事。

的確,對欣欣來說,可以變靚之餘又有錢賺,何樂而不為!


早在05年欣欣已經擔任纖體代言人,只是今次去得更加激,擔任botox代言人。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()