由汪阿姐汪明荃、王祖藍、阮兆祥再加埋李思捷一眾扮嘢高手主持嘅《荃加福祿壽》,雖然俾人話係明抄亞視攞分嘅節目《香港亂口翕》,但橋唔怕舊,喺無綫播出就寧舍唔同,過去幾集都有好口碑同收視,其實祖藍、祥仔同思捷以前喺台慶嘅扮嘢演出已經大獲好評,今次節目收到都係意料中事。

上個禮拜錄影嘅最新一集《荃加福祿壽》,幾個扮嘢天王又大玩娛樂新聞,就連同無綫友好嘅英皇都冇面俾,最搞笑係本身係英皇歌手嘅祖藍竟然扮「師姐」阿Sa,同思捷扮咗「中基」大玩「離婚記招」,之後思捷又扮劉德華同朱麗倩,真係天王天后全部冇面俾,但其實節目嘅主持人始終係阿姐,雖然佢唔使扮鬼扮馬,但嗰日佢容祖兒上身大唱〈我的驕傲〉,但向來要求極高嘅佢竟要錄足3次先肯收貨,所以話扮嘢都唔係求求其其嘅。


最搞笑都係,李思捷扮劉華與朱麗倩手拖手出現機場被傳媒追訪一幕。


李思捷同王祖藍勁扮全城熱話嘅「Sa基」離婚記招,身為英皇歌手嘅祖藍,竟然連師姐都敢玩?


上個禮拜,《荃加福祿壽》湯盈盈、HotCha、冼灝英同趙永洪做嘉賓,工作當然係扮嘢搞笑。


王祖藍一向扮女人都維肖維妙,當晚就使出渾身解數演繹鄭秀文首〈信望愛〉,就連個deep V造型都跟到十足


汪阿姐當晚亦不甘示弱,聯同Hotcha,在台上大唱大跳自己當年首本名曲〈熱咖啡〉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()