宣 傳 電 影 爭 鋒 頭   Stephy 謝 安 琪 唔 妥


放大

樂 壇 大 贏 家 又 搬 入 大 埔 比 華 利 山 阿 Kay , 人 氣 聲 勢 確 比 Stephy 勁 , 亦 因 此 傳 出 兩 人 不 和 。

樹 大 會 招 風 。
自 年 初 謝 安 琪 ( 阿 Kay ) 橫 掃 樂 壇 頒 獎 禮 而 人 氣 升 , 甚 至 撈 過 界 殺 入 影 壇 拍 葉 念 琛 新 作 《 保 持 愛 你 》 , 鋒 頭 一 度 蓋 過 片 中 另 一 女 主 角 鄧 麗 欣 ( Stephy ) 。 唔 想 鋒 頭 繼 續 被 搶 , Stephy 暗 中 跟 阿 Kay 割 蓆 , 要 求 電 影 宣 傳 活 動 有 佢 冇 我 。


 

 


zoom
 

 

一 月 中 《 保 持 愛 你 》 在 荃 灣 搞 預 告 首 播 會 , 兩 位 女 主 角 首 次 一 齊 見 記 者 , 結 果 傳 媒 落 重 注 在 新 天 后 謝 安 琪 身 上 , 連 布 景 板 張 大 海 報 都 以 她 佔 優 。 故 難 免 令 葉 念 琛 愛 將 Stephy 呷 醋 詐 型 。



 

 


zoom
 

 

阿 Kay 在 Stephy07 年 的 「 鄧 走 音 」 事 件 主 動 安 慰 , 令 Stephy 大 為 感 動 , 去 年 年 頭 二 人 出 席 叱 樂 壇 頒 獎 禮 時 更 坐 埋 一 齊 觀 戰 。

07 年 , Stephy 發 生 「 鄧 走 音 」 事 件 後 人 氣 插 水 , 甚 至 出 席 活 動 時 遭 其 他 同 行 背 後 譏 笑 , 唯 獨 當 時 仍 未 榮 登 天 后 的 謝 安 琪 主 動 上 前 向 本 不 認 識 的 Stephy 雪 中 送 炭 , 一 番 安 慰 同 鼓 勵 , 令 Stephy 與 阿 Kay 展 開 友 誼 , 從 此 每 在 公 開 活 動 碰 頭 , 二 人 總 有 傾 有 講 。 不 過 這 段 友 誼 , 隨 去 年 底 二 人 合 演 葉 念 琛 執 導 新 片 《 保 持 愛 你 》 後 有 變 。 事 緣 阿 Kay 雖 是 影 壇 新 丁 , 但 因 她 在 08 年 樂 壇 大 豐 收 , 鋒 頭 一 時 無 兩 , 連 向 來 偏 愛 Stephy 導 演 葉 念 琛 亦 見 勢 轉 , 加 重 阿 Kay 戲 份 , 片 中 對 白 遠 遠 拋 離 Stephy 。



 

向 導 演 詐 型

對 手 加 戲 份 , 令 一 直 坐 正 Stephy 不 是 味 兒 , 就 算 對 方 曾 經 雪 中 送 炭 , 心 亦 開 始 忌 她 幾 分 。 據 知 早 前 葉 念 琛 為 電 影 宣 傳 原 安 排 記 者 探 班 , 拍 攝 阿 Kay 、 Stephy 及 側 田 同 場 戲 份 , 最 後 卻 因 Stephy 詐 型 而 告 吹 。
「 Stephy 明 知 鋒 頭 唔 夠 謝 安 琪 勁 , 如 果 一 齊 俾 傳 媒 探 班 , 焦 點 一 定 落 阿 Kay 身 上 , 所 以 Stephy 向 導 演 要 求 取 消 場 探 班 。 雖 然 葉 念 琛 好 想 借 阿 Kay 個 勢 加 強 宣 傳 效 果 , 但 見 Stephy 開 到 聲 , 睇 在 大 家 交 情 份 上 , 就 順 應 Stephy 改 為 只 有 佢 同 側 田 場 口 先 俾 傳 媒 採 訪 。 」 知 情 者 透 露 。
電 影 探 班 有 你 冇 我 後 , 今 年 一 月 中 《 保 持 愛 你 》 在 荃 灣 新 天 地 搞 宣 傳 活 動 , 傳 媒 焦 點 亦 落 在 謝 安 琪 身 上 , 就 連 活 動 上 的 電 影 海 報 也 以 阿 Kay 為 主 , 令 Stephy 怒 火 中 燒 。 據 知 Stephy 翌 日 即 向 葉 念 琛 詐 型 , 要 求 之 後 電 影 宣 傳 訪 問 , 絕 不 能 安 排 與 阿 Kay 同 場 , 葉 念 琛 無 奈 答 應 , 《 保 持 愛 你 》 背 後 變 成 保 持 距 離 。



 

探 班 戲 份 冇 阿 kay

Stephy 不 想 鋒 頭 被 掩 , 曾 向 導 演 兼 好 友 葉 念 琛 詐 型 , 要 求 取 消 有 阿 Kay 同 場 的 傳 媒 探 班 , 故 早 前 《 保 》 片 安 排 給 傳 媒 探 班 採 訪 的 場 面 , 只 有 她 與 側 田 , 頗 為 冷 清 。 事 後 記 者 向 葉 念 琛 求 證 此 事 時 , 他 解 釋 當 日 探 班 無 阿 Kay 份 , 只 是 時 間 上 配 合 不 到 而 已 。


zoom
 

 


zoom
 

之 後 葉 念 琛 惟 有 將 阿 Kay 與 Stephy 的 同 場 戲 份 , 改 為 發 劇 照 給 傳 媒 。


 


 

 


zoom
 

 

Stephy 跟 同 公 司 的 Theresa 及 Miki ( 左 二 及 左 一 ) 傳 過 不 和 , 早 前 她 們 的 公 司 春 茗 , 席 間 Theresa 與 Miki 被 安 排 與 小 肥 及 一 樂 隊 同 , 而 Stephy 則 與 Kary 坐 另 一 , 食 飯 都 要 擺 出 割 蓆 姿 態 。



 

將 缺 席 首 映


zoom
 

 

農 曆 新 年 放 了 長 假 的 阿 Kay , 本 周 日 ( 8 日 ) 復 工 出 席 馬 拉 松 活 動 , 數 日 後 又 出 席 新 城 舉 辦 的 校 園 騷 , 卻 選 擇 缺 席 自 己 初 登 銀 幕 之 作 《 保 持 愛 你 》 首 映 禮 , 令 她 與 Stephy 有 你 無 我 傳 聞 甚 囂 塵 上 。



 

不 滿 被 利 用

Stephy 有 你 無 我 態 度 , 令 阿 Kay 大 感 無 癮 , 故 不 理 《 保 》 片 即 使 是 自 己 處 女 作 , 寧 願 避 開 Stephy , 缺 席 本 月 17 日 該 片 舉 行 的 首 映 禮 。
「 阿 Kay 份 人 無 機 心 , 所 以 知 道 Stephy 咁 做 之 後 都 幾 失 望 。 加 上 早 排 有 人 放 風 , 話 阿 Kay 公 司 獅 子 開 大 口 , 將 原 本 打 算 做 《 保 持 愛 你 》 主 題 曲 〈 囍 帖 街 〉 吊 高 賣 , 叫 價 15 萬 , 嚇 窒 導 演 唔 敢 用 。 阿 Kay 同 經 理 人 都 覺 得 俾 人 利 用 做 宣 傳 而 不 滿 。 既 然 阿 Kay 工 作 排 得 密 麻 麻 , 咪 放 棄 去 首 映 。 」 知 情 者 說 。
為 此 記 者 在 本 周 二 ( 10 日 ) 向 謝 安 琪 求 證 , 對 於 將 缺 席 首 映 禮 , 她 坦 白 承 認 , 但 否 認 因 為 避 Stephy : 「 其 實 我 都 好 想 去 , 不 過 因 為 要 趕 製 唱 片 後 期 錄 音 , 抽 唔 到 時 間 出 席 。 我 依 家 出 席 活 動 都 係 新 年 前 接 落 , 新 工 作 暫 時 唔 會 接 。 」 至 於 有 指 Stephy 要 求 導 演 取 消 有 謝 安 琪 場 口 的 電 影 探 班 , 阿 Kay 說 : 「 我 無 聽 過 , 拍 戲 時 我 只 專 注 同 導 演 溝 通 做 好 場 戲 , 其 他 我 都 唔 理 。 是 非 新 聞 亦 唔 會 回 應 。 」
記 者 致 電 葉 念 琛 , 他 竟 不 知 阿 Kay 缺 席 首 映 , 並 說 : 「 無 人 同 我 講 過 , 等 我 問 番 宣 傳 部 同 事 先 。 」 且 又 否 認 兩 個 女 主 角 唔 妥 傳 聞 , 他 再 說 : 「 我 見 佢 拍 戲 時 相 處 融 洽 , 無 理 由 有 不 和 。 」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()