周志文拒認女友 CoCo咬實唔放

現於上海拍新劇的無綫小花馬賽傳介入「巨聲幫」大孖周志文與模袁聖殷(CoCo)的戀情,昨日馬賽否認是「小三」,周志文更不認CoCo女友身份,CoCo大感愕然:「佢公司唔准佢認!」

馬賽對於捲入周志文與模CoCo的戀情,深感無辜!身在上海拍攝新劇《名媛望族》的她,昨日接受電話訪問時說:「之前一直傳我同志文嘅緋聞已經回應咗,我哋只係拍檔、同事。」有指日前CoCo親到上海監視男友,在商場拍拖時更與馬賽撞到正,馬賽說:「我唔知佢(指CoCo)咩樣,亦唔識佢。(CoCo話唔想提你,嬲唔嬲?)唔想評論人哋,我都唔知佢嚟上海,又冇見過佢。(同周志文開工有冇尷尬?)我哋有開工演對手戲,仲傾番呢件事。」而她亦在微博表示清者自清,心情沒有受影響。

「我問心無愧」

至於「男主角」周志文被指一腳踏兩船,雖然被影到與CoCo翹手行街,但否認拍拖:「我哋只係朋友,識咗八個月,佢嚟上海探親順道搵我。(帶你見家長?)唔係。(送佢去機場?)禮貌啫!」對於CoCo稱男人不睇實就身痕,他說:「我會同佢了解,但依家開工未有時間。(馬賽被拖落水?)唔知點解會咁。」而遭周志文拒認女友身份的CoCo大感愕然,直指男友受公司壓力不可公開戀情:「我知佢公司唔准佢認,人哋公司點管藝人我冇得Comment。我唔識講大話,我問心無愧!」

專案組

馬賽否認做「小三」 ,更沒有因傳聞影響心情。(資料圖片)

周志文拒認CoCo 馬賽攤牌

上位花旦馬賽捲入「巨聲幫」大孖周志文一腳踏兩船緋聞,昨日周志文拒承認o靚模袁聖殷(CoCo)的女友身份,CoCo大表無奈:「佢公司唔准佢認!」而馬賽坦言私下與周志文談及此事。

馬賽強調不怕事件影響形象,昨日亦在微博留言表示對傳聞一笑置之。(資料圖片)
馬賽強調不怕事件影響形象,昨日亦在微博留言表示對傳聞一笑置之。(資料圖片)

港姐出身的馬賽近日到上海拍攝《名媛望族》,被指與同劇拍檔TVB藝人「巨聲幫」周志文戲假情真,捲入周志文與o靚模CoCo的戀情,CoCo日前更踩到上海親自監視男友。

CoCo翹實周志文行街,惟周志文拒認CoCo的女友身份。
CoCo翹實周志文行街,惟周志文拒認CoCo的女友身份。

昨日身在上海馬賽接受電話訪問,否認是第三者,並說:「我唔知佢(指CoCo)咩樣,亦唔識佢,之前一直傳我同志文嘅緋聞已經回應咗,我哋只係拍檔、同事。」她坦言昨日與周志文開工有對手戲,但沒有尷尬:「我哋一齊開工,仲傾番呢件事。(CoCo話唔想提你,嬲唔嬲?)唔想評論人哋,我都唔知佢嚟上海,又冇見過佢。」

僅識8個月的「朋友」

至於被影到與CoCo翹手蜜遊商場的周志文,卻否認情侶關係:「我同CoCo只係朋友,大家識咗8個月,佢嚟上海探親,順道搵我。(帶你見家長?)唔係。(送佢去機場?)禮貌啫!(CoCo話男人唔睇緊就身痕?)我會同佢了解,但係依家要開工未有時間。(馬賽被拖落水?)唔知點解會咁。」而CoCo昨日得知男友周志文拒認其「女友」身份時表現愕然,她說:「我知佢公司唔准佢認。我唔識得講大話,人哋公司點管藝人我無得Comment,總之我問心無愧。」

文:專案組

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()