打 機 情 人 夢   郭 偉 亮


放大

 

「 〈 囍 帖 街 〉 , 原 本 是 寫 給 林 海 峰 的 。 」 郭 偉 亮 說 。
多 麼 匪 夷 所 思 。 很 難 想 像 林 海 峰 如 泣 如 訴 地 唱 : 「 忘 掉 種 過 的 花 , 重 新 的 出 發 放 棄 理 想 吧 … … 」
郭 偉 亮 之 所 以 沒 有 把 歌 send 給 林 海 峰 , 據 說 是 那 天 沉 迷 打 機 , 滿 腦 子 魔 法 與 怪 獸 , 沒 趕 及 在 電 腦 按 下 enter 鍵 。 這 邊 廂 deadline 過 了 , 那 邊 廂 謝 安 琪 的 電 話 卻 打 了 來 。
時 也 、 命 也 。 正 如 早 兩 期 許 志 安 所 說 , 一 首 歌 也 有 它 的 命 運 , 今 天 果 然 由 作 曲 人 親 口 證 實 了 。


 

 

「 我 基 本 上 成 年 無 寫 過 歌 , 如 不 是 要 交 租 , 可 能 繼 續 打 機 。 」
郭 偉 亮 之 前 寫 過 張 學 友 的 〈 有 個 人 〉 、 陳 奕 迅 的 〈 幸 福 摩 天 輪 〉 、 〈 夕 陽 無 限 好 〉 、 李 克 勤 的 〈 花 落 誰 家 〉 等 膾 炙 人 口 金 曲 。 自 覺 去 到 樽 頸 位 , 於 是 自 我 放 逐 , 躲 在 家 做 御 宅 族 。
「 過 去 一 年 每 日 打 十 八 個 鐘 , 完 全 是 病 態 , 成 日 同 Grace ( 葉 佩 雯 ) 嘈 交 。 」
全 世 界 以 為 他 窮 風 流 餓 快 活 , 豈 料 在 事 業 最 低 潮 時 出 了 首 金 曲 之 金 。 年 頭 拿 獎 十 三 個 , 只 比 謝 安 琪 少 三 個 ; 又 趁 勢 推 出 精 選 碟 , 郭 偉 亮 命 不 該 絕 。
「 個 個 以 為 我 幫 了 謝 安 琪 , 其 實 是 謝 安 琪 救 番 我 。 」
何 止 , 還 救 了 一 段 九 年 情 。 今 個 情 人 節 , 郭 偉 亮 跟 葉 佩 雯 去 旅 行 , 暫 不 打 機 。



 

利 東 街 居 民 的 運

郭 偉 亮 沉 迷 的 遊 戲 , 是 online game 《 魔 獸 世 界 》 , 線 上 玩 家 超 過 一 千 一 百 萬 。 他 最 瘋 狂 時 可 以 不 眠 不 休 , 連 歌 也 不 寫 了 。
他 對 上 一 首 hit 歌 , 是 ○ 七 年 李 克 勤 的 〈 花 落 誰 家 〉 。 香 港 樂 壇 的 生 存 指 標 向 來 是 「 密 食 當 三 番 」 , 郭 偉 亮 「 轉 戰 」 一 年 , 個 個 以 為 他 收 山 了 。
〈 囍 帖 街 〉 是 首 好 歌 , 寫 時 已 知 道 會 hit , 但 無 預 計 會 咁 勁 。 好 開 心 , 真 的 好 開 心 。 獎 之 後 更 加 有 推 動 力 , 這 些 日 子 不 停 跟 自 己 說 , 應 該 一 早 勤 力 些 。
可 是 這 行 不 是 勤 力 就 有 用 , 凡 事 都 講 天 意 。 九 九 年 初 入 行 , 寫 了 〈 有 個 人 〉 、 〈 幸 福 摩 天 輪 〉 、 〈 一 枝 花 〉 ( 彭 羚 ) , 唱 片 公 司 又 肯 把 歌 派 上 台 , 結 果 造 就 了 一 個 小 高 峰 。 也 試 過 有 年 很 勤 力 地 寫 了 三 十 多 首 歌 , 但 無 首 派 台 , 個 個 走 來 問 我 : 「 做 乜 最 近 無 寫 歌 呀 ? 」 我 第 一 個 反 應 係 : 「 你 去 死 啦 ! 」 很 hurt 。
○ 八 年 , 無 說 話 好 講 , 真 的 是 自 己 懶 。 創 作 人 通 常 很 敏 感 , 普 羅 大 眾 未 嫌 你 作 的 歌 悶 , 你 會 先 嫌 自 己 無 新 意 。 那 時 就 是 去 到 這 樣 的 一 個 樽 頸 位 。
打 機 , 是 最 佳 的 逃 避 藉 口 。 打 到 阿 媽 都 唔 認 得 , 瘦 了 二 十 多 磅 , 似 吸 毒 一 樣 , 很 病 態 。 Eason 都 忍 不 住 跟 我 說 : 「 你 唔 好 咁 啦 , 快 出 番 啦 ! 」
林 海 峰 催 交 歌 , 本 想 將 〈 囍 〉 給 他 , 可 能 是 天 意 , 就 是 沒 有 send 到 。 是 謝 安 琪 好 運 還 是 Eric Kwok 好 運 ? 是 黃 偉 文 好 運 也 說 不 定 。 應 該 說 , 是 灣 仔 利 東 街 居 民 的 運 全 部 過 了 給 我 們 , 上 天 要 還 他 們 一 個 公 道 。
以 前 交 歌 出 名 準 時 , 頹 廢 了 一 年 , Eric Kwok 個 「 朵 」 臭 晒 。 今 次 幫 到 謝 安 琪 , 也 簡 接 鼓 勵 到 自 己 要 珍 惜 機 會 。


zoom
 

不 是 不 想 留 些 「 勁 」 俾 自 己 , 而 是 清 楚 自 己 根 本 勁 唔 起 。


zoom
 

三 位 今 年 樂 壇 大 贏 家 , 除 謝 安 琪 , 作 曲 的 郭 偉 亮 與 填 詞 的 黃 偉 文 都 到 手 軟 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片



 

陳 奕 迅 抄 我

生 命 無 take 2 , 難 得 郭 偉 亮 有 , 大 有 死 過 翻 生 之 感 , 他 也 自 言 自 己 一 直 好 運 。 入 行 初 期 , 寫 紅 了 幾 首 K 歌 之 後 , 與 陳 哲 廬 ( Jerald ) 走 到 幕 前 , 組 成 Showman , 為 EMI 旗 下 組 合 。 ○ ○ 年 轉 投 英 皇 , 李 進 把 他 們 推 上 一 層 樓 , 改 為 Swing 。 ○ 二 年 Swing 解 散 , 郭 偉 亮 退 居 幕 後 , 這 幾 年 寫 了 接 近 四 百 首 歌 , 去 年 底 簽 約 新 藝 寶 。 撇 除 自 我 放 逐 因 素 , 都 算 順 風 順 水 。
作 為 幕 後 人 , 郭 偉 亮 習 慣 從 不 喧 賓 奪 主 。 他 是 謝 霆 鋒 張 芝 秘 密 結 婚 的 見 證 人 , 也 跟 同 年 同 月 同 日 生 的 楊 千 嬅 特 別 投 契 。 最 好 的 K 歌 , 總 留 給 陳 奕 迅 , 他 自 己 則 唱 古 靈 精 怪 的 〈 是 但 . 求 其 . 冇 所 謂 〉 。 最 新 作 叫 〈 WOW 〉 , 即 〈 魔 獸 世 界 〉 英 文 縮 寫 , 擺 明 玩
寫 到 一 首 好 歌 , Eason 一 定 有 優 先 權 。 一 來 他 是 好 朋 友 , 二 來 他 唱 得 好 , 難 度 再 高 的 歌 都 唱 到 , 可 以 幫 我 發 揚 光 大 。
不 是 不 想 留 些 「 勁 」 俾 自 己 , 而 是 清 楚 自 己 根 本 勁 唔 起 。 作 為 唱 片 監 製 , 應 該 知 道 那 首 歌 跟 那 個 歌 手 會 有 火 花 , 不 會 「 不 捨 得 」 。
既 然 情 歌 大 把 人 唱 , 我 唱 那 些 古 靈 精 怪 的 歌 , 可 以 推 動 一 下 樂 壇 。 他 們 每 年 只 plug 那 麼 兩 三 首 歌 , 總 不 能 叫 人 家 冒 險 吧 ? 但 我 不 同 , 沒 有 包 袱 , 衰 了 還 可 以 做 監 製 的 工 作 。
我 不 算 叻 , 只 是 好 運 。 幾 首 Eric Kwok × 陳 奕 迅 的 歌 都 紅 了 , 這 個 組 合 好 像 萬 試 萬 靈 。 大 家 都 說 我 倆 的 聲 線 似 , 我 自 己 都 覺 得 似 , 應 該 是 他 抄 我 ! ( 大 笑 ) 每 次 錄 好 新 demo 都 給 他 聽 , 他 聽 得 多 學 了 我 那 套 , 他 喜 歡 把 別 人 的 東 西 都 吸 去 。


zoom
 

與 陳 奕 迅 是 夢 幻 組 合 。 「 ○ 五 年 Eason 復 出 , 我 叫 佢 用 〈 夕 陽 無 限 好 〉 做 主 打 , 我 有 信 心 首 歌 得 , 結 果 真 係 得 。 」 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

由 Snowman 到 Swing , 組 合 只 維 持 了 三 年 , Jerald 現 為 劉 美 君 監 製 , 也 擔 當 不 少 演 唱 會 幕 後 。 「 拆 夥 係 因 為 Jerald 比 我 更 唔 鍾 意 做 幕 前 , 佢 直 頭 憎 影 相 。 」


zoom
 

兩 個 同 年 同 月 同 日 生 的 水 瓶 座 , 郭 偉 亮 出 碟 , 楊 千 嬅 專 程 撐 場 。



 

 

其 實 我 朋 友 不 多 , 來 來 去 去 幾 個 。 跟 千 嬅 也 很 好 , 如 果 她 要 〈 囍 帖 街 〉 , 我 也 會 優 先 給 她 , 只 是 那 時 她 的 碟 已 做 完 。
跟 阿 Mark ( 雷 頌 德 ) 是 無 得 比 較 的 了 , 他 識 作 曲 , 勁 在 勤 力 , 人 際 關 係 又 好 。 我 不 會 social 。
方 大 同 也 很 勁 , 他 的 造 諧 已 去 到 國 際 級 水 準 , 絕 對 可 以 在 外 國 發 展 。 我 嘛 , 好 喜 歡 香 港 , 在 美 國 那 幾 年 覺 得 自 己 好 戇 居 。 作 K 歌 無 問 題 喎 , 我 喜 歡 聽 這 類 歌 , 自 然 寫 這 類 歌 , 流 行 曲 就 是 應 該 簡 簡 單 單 。


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

郭 偉 亮 童 年 生 活 富 裕 , 十 一 歲 ( 右 ) 已 跟 父 母 與 弟 弟 坐 郵 輪 去 加 勒 比 海 遊 埠 , 豪 。



 

 


 

技 安

這 是 一 個 聽 K 歌 寫 K 歌 、 絕 不 曲 高 和 寡 的 地 道 香 港 仔 , 不 過 比 較 有 米 。 郭 偉 亮 父 親 為 律 師 , 與 楊 受 成 為 多 年 老 友 , 當 年 他 入 英 皇 , 就 是 父 親 穿 針 引 線 。 他 自 小 住 渣 甸 山 , 家 有 司 機 與 三 個 菲 傭 。 小 學 與 中 學 讀 聖 保 羅 男 女 校 , 也 學 過 小 提 琴 。 中 一 時 因 父 親 豪 賭 欠 債 , 他 與 母 親 及 弟 弟 移 民 美 國 避 債 , 少 爺 仔 才 變 平 民 。
細 個 幾 曳 , 蝦 蝦 霸 霸 , 是 個 典 型 的 技 安 。 未 識 作 歌 已 識 作 , 經 常 講 大 話 , 又 冒 家 長 簽 名 , 不 過 次 次 穿 煲 。 小 學 三 年 班 已 經 識 講 鹹 濕 笑 話 , 講 到 老 師 都 笑 , 不 過 依 然 要 罰 企 。
我 生 得 高 , 通 常 坐 最 後 。 有 個 Miss 好 大 胸 , 我 就 偷 偷 畫 佢 , 畫 四 個 胸 出 。 身 邊 同 學 笑 到 噴 鼻 涕 , Miss 發 現 , 無 出 聲 就 走 去 。 我 估 佢 應 該 唔 會 嬲 , 因 為 佢 成 日 緊 身 衫 show off 身 材 … …
過 到 美 國 , 屋 企 無 錢 , 轉 變 好 大 , 我 變 了 自 閉 仔 。 無 朋 友 , 經 常 躲 在 房 彈 琴 , 跟 就 開 始 作 曲 。 美 國 那 邊 的 中 學 生 水 平 好 低 , 我 中 一 過 去 , 數 學 已 經 超 班 , 反 而 開 始 俾 心 機 讀 書 。
細 佬 細 我 兩 年 , 完 全 當 了 自 己 是 美 國 人 , 現 留 在 那 邊 發 展 。 我 的 好 朋 友 都 在 香 港 , 一 直 好 掛 住 。 以 前 不 愛 看 娛 樂 新 聞 , 過 到 美 國 反 而 日 日 煲 劇 , 勁 歌 金 榜 個 個 星 期 追 。 那 時 興 四 大 天 王 , 他 們 唱 的 歌 , 我 覺 得 自 己 都 作 到 … … 其 實 我 無 乜 抱 負 , 只 希 望 快 些 儲 到 錢 買 樓 。



 

俾 我 唱 就 好 喇


zoom
 

去 到 那 都 十 指 緊 扣 , 郭 偉 亮 與 葉 佩 雯 是 圈 中 難 得 公 開 的 一 對 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片

郭 偉 亮 說 , 買 到 樓 , 就 結 婚 。
不 經 不 覺 , 跟 葉 佩 雯 已 走 過 九 年 光 景 。
「 最 初 一 齊 時 , 唔 可 以 俾 公 司 知 , 拍 拖 要 偷 偷 摸 摸 。
每 次 出 , 大 家 要 扮 到 好 唔 熟 , 但 眼 神 又 好 有 , 好 似 進 行 恐 怖 活 動 咁 , 不 過 好 心 甜 。 」
想 當 年 , 葉 佩 雯 可 是 英 皇 力 捧 三 小 花 , 與 何 嘉 莉 容 祖 兒 齊 名 。
郭 偉 亮 出 面 , 葉 佩 雯 才 得 以 順 利 和 英 皇 解 約 。
「 我 成 日 叫 佢 出 番 唱 歌 , 始 終 咁 後 生 。
但 佢 運 氣 真 係 麻 麻 。 」
上 次 葉 佩 雯 出 碟 , 郭 偉 亮 負 責 監 製 。
「 對 待 自 己 女 朋 友 , 會 無 咁 包 容 , 錄 歌 時 成 日 鬧 交 。
好 彩 張 碟 走 rock 路 線 , 好 需 要 火 , 火 真 係 出 晒 。 」
成 功 感 不 下 於 監 製 陳 奕 迅 謝 安 琪 。
只 可 惜 , 葉 佩 雯 那 次 成 績 毀 譽 參 半 。
「 其 實 佢 不 嬲 鍾 意 rock , 之 前 去 日 本 跟 小 室 哲 哉 學 藝 , 都 諗 住 行 呢 條 路 。 最 唔 忿 氣 , 係 俾 人 話 佢 『 扮 rock 』 ! 」
郭 偉 亮 真 的 忿 忿 不 平 。
「 ○ 九 年 Grace 會 再 出 碟 , 今 次 我 絕 對 唔 擔 心 , 有 恭 碩 良 同 我 幫 佢 寫 歌 , 應 該 一 定 得 … … 」
明 明 是 郭 偉 亮 訪 問 , 變 了 宣 傳 葉 佩 雯 。
不 過 , 我 最 想 知 , 是 〈 囍 帖 街 〉 給 了 謝 安 琪 , 葉 佩 雯 有 無 羨 慕 , 或 詐 型 ?
「 佢 有 講 過 : 『 假 如 俾 我 唱 就 好 喇 ! 』
我 就 話 : 『 首 歌 唔 你 呀 ! 』
其 實 , 我 真 係 好 想 將 自 己 運 氣 分 俾 Grace 。 」
未 買 到 樓 , 這 應 該 是 暫 時 最 好 的 情 人 節 禮 物 。



 

 



 
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()