爆 電 視 台 淫 亂 史   8 大 蕩 花 現 形


放大

楊 思 琦 : 我 講 多 錯 多 「 唔 講 喇 ! 唔 關 自 己 事 , 唔 評 論 , 費 事 講 多 錯 多 ! 」

鹹 豬 手 事 件 愈 辣 愈 , 早 前 官 恩 娜 大 爆 當 年 拍 《 酒 店 風 雲 》 時 , 某 女 藝 員 遭 同 劇 已 婚 男 藝 員 借 醉 上 下 其 手 , 再 次 掀 起 軒 然 大 波 。 事 後 官 恩 娜 不 但 發 聲 明 玩 失 蹤 , 就 連 之 前 「 爆 大 鑊 」 的 苑 瓊 丹 , 一 樣 要 封 嘴 。
不 過 , 電 視 台 的 淫 亂 史 卻 愈 禁 愈 旺 , 繼 周 刊 大 爆 娛 圈 4 大 蕩 花 後 , 無 一 位 資 深 的 幕 後 工 作 人 員 , 亦 向 本 刊 大 爆 電 視 台 有 8 大 蕩 花 6 大 鹹 豬 手 , 連 一 眾 潔 身 自 愛 的 小 生 、 花 旦 亦 被 拖 落 水 , 人 人 自 危 。


 

吳 文 忻 : 驚 冇 得 撈 收 聲

「 鹹 豬 手 就 聽 過 好 多 年 , 好 可 悲 , 大 公 司 文 化 係 咁 , 女 藝 人 受 辱 都 要 啞 忍 。 離 開 無 後 , 我 都 試 過 拍 特 輯 時 俾 人 抽 水 , 但 公 司 叫 我 唔 好 搞 大 件 事 。 藝 人 驚 冇 得 撈 , 梗 會 收 聲 啦 ! 」


zoom
 

 


zoom
 

 



 

唐 文 龍 : 話 冇 就 呃 你


zoom
 

 

「 鹹 豬 手 呢 , 話 冇 就 呃 你 , 都 試 過 有 女 仔 同 我 呻 , 唔 止 一 個 。 我 都 勸 過 佢 同 導 演 投 訴 , 但 佢 最 後 都 唔 出 聲 , 咁 公 司 都 幫 唔 到 忙 ! 至 於 蕩 花 , 我 就 冇 遇 過 。 」



 

陳 浩 民 : 係 咪 錢 嘉 樂 呀


zoom
 

 

「 我 依 家 好 少 香 港 , 未 聽 過 咩 蕩 花 喎 ! 《 封 神 榜 》 係 有 同 苑 仔 合 作 。 我 當 時 係 男 主 角 , 不 過 唔 係 個 男 主 角 , 咁 耐 之 前 都 唔 記 得 喇 , 總 之 唔 係 我 , 係 咪 錢 嘉 樂 呀 , 哈 哈 … … 」



 

官 恩 娜 潛 水

官 恩 娜 因 為 再 爆 鹹 豬 手 事 件 搞 到 一 身 蟻 , 有 傳 無 震 怒 , 以 「 永 不 錄 用 」 嚴 懲 ! 而 官 則 玩 潛 水 唔 見 人 , 唔 再 回 應 事 件 。

聲 明 的 內 容 強 調 事 件 與 被 傳 牽 涉 入 內 的 男 藝 員 無 關 , 並 向 無 辜 牽 涉 入 內 的 藝 人 致 歉 。


zoom
 

 


zoom
 

 


 


 

《 酒 店 風 雲 》 演 員 紛 紛 避 嫌

 


zoom
 

胡 定 欣 「 我 都 係 拍 劇 識 Ella ( 官 恩 娜 ) , 唔 知 佢 點 解 咁 講 , 但 佢 講 唔 係 我 , 佢 身 材 好 過 我 ! 」


zoom
 

馬 德 鐘 「 希 望 唔 好 再 搞 呢 是 非 , 同 佢 ( Ella ) 好 耐 冇 見 , 唔 知 佢 依 家 乜 心 態 , 要 見 面 問 下 佢 。 」


zoom
 

郭 政 鴻 「 我 唔 知 佢 ( 官 恩 娜 ) 呢 個 舉 動 乜 意 思 , 我 真 係 冇 做 過 , 同 佢 朋 友 都 冇 得 做 。 」


zoom
 

周 家 怡 「 真 係 冇 發 生 過 , 如 果 有 發 生 , 我 一 定 夠 膽 講 。 」



 

樂 易 玲 代 發 聲 明


zoom
 

 

10 月 9 日 , 無 製 作 資 源 部 總 監 樂 易 玲 ( 圈 ) 代 官 恩 娜 發 聲 明 。 之 後 記 者 再 找 樂 易 玲 回 應 鹹 豬 手 及 蕩 花 事 件 , 但 call 了 她 多 次 , 至 截 稿 前 仍 未 回 覆 。



 

扮 cute 港 姐 生 擒 主 持


zoom
 

據 知 扮 cute 港 姐 與 得 寵 主 持 當 晚 一 撻 即 , 在 夜 場 又 攬 又 錫 , 又 提 早 走 人 有 下 場 !

女 藝 人 要 上 位 , 就 要 識 得 跟 紅 頂 白 , 有 位 出 名 嗲 聲 嗲 氣 新 晉 港 姐 , 樣 靚 身 材 正 , 加 上 成 日 扮 cute , 令 到 唔 少 小 生 暈 大 浪 。
其 實 選 港 姐 前 , 扮 cute 港 姐 已 經 有 個 要 好 男 友 , 不 過 選 港 姐 拍 劇 後 , 佢 就 飛 男 友 , 更 向 外 宣 稱 自 己 單 身 , 並 且 頻 頻 向 導 演 放 電 搵 機 會 。 1 月 尾 無 龍 堡 餐 廳 搞 個 飯 局 , 席 間 有 人 見 到 扮 cute 港 姐 同 得 寵 主 持 眉 來 眼 去 , 鬼 咁 好 傾 , 之 後 仲 齊 齊 跟 大 隊 去 夜 場 新 basement 繼 續 狂 歡 。
夜 場 面 , 扮 cute 港 姐 同 得 寵 主 持 幾 杯 落 肚 , 兩 個 面 紅 耳 熱 , 之 後 就 齊 齊 坐 暗 角 位 又 攬 又 錫 , 仲 變 成 一 條 脆 麻 花 , 扭 埋 一 齊 , 啜 到 咁 上 下 仲 齊 齊 提 早 離 場 , 睇 怕 佢 都 係 「 有 下 場 」 。 其 實 得 寵 主 持 一 向 雜 食 愛 溝 女 , 最 近 仲 同 圈 中 純 情 玉 女 分 手 , 咁 俾 佢 遇 扮 cute 港 姐 , 真 係 姣 婆 遇 脂 粉 客 , 鬼 唔 一 撻 即 咩 !



 

嫌 疑 人 物

 


zoom
 

高 海 寧 / 馬 賽   高 海 寧 ( 左 ) 與 馬 賽 都 是 新 晉 港 姐 , 同 樣 擁 有 一 張 孩 子 臉 。


zoom
 

徐 淑 敏   徐 淑 敏 剛 與 男 友 分 手 , 感 情 真 空 , 發 展 新 戀 情 的 機 會 大 。


zoom
 

何 傲 兒   何 雖 然 是 今 屆 落 選 港 姐 , 但 卻 受 無 力 捧 , 在 《 Click 入 黃 金 屋 》 中 擔 演 一 角 , 據 聞 她 高 層 有 一 手 。


 

 

拍 劇 易 傳 緋 聞

 


zoom
 

00 年 阿 佘 與 張 智 霖 拍 《 十 月 初 五 的 月 光 》 , 有 傳 兩 人 撻 , 靚 靚 當 年 還 親 到 場 地 實 男 友 。


zoom
 

07 年 , 陶 大 宇 與 郭 羨 妮 拍 《 學 警 出 更 》 , 之 後 男 方 宣 布 與 老 婆 分 居 , 郭 羨 妮 被 傳 介 入 陶 大 宇 婚 姻 , 之 後 郭 避 走 美 國 散 心 , 兩 人 亦 再 見 不 是 朋 友 。


zoom
 

梁 靖 琪 與 苗 僑 偉 去 年 到 寧 波 拍 《 歲 月 風 雲 》 , 被 拍 到 拖 手 照 惹 來 婚 外 情 疑 雲 , 但 兩 人 以 父 女 相 稱 力 抗 緋 聞 。


zoom
 

宣 萱 02 年 因 拍 《 流 金 歲 月 》 與 羅 嘉 良 傳 戲 假 情 真 , 更 捲 入 羅 嘉 良 婚 變 事 件 。



 

大 食 姣 精 最 愛 車 震

大 食 姣 精 身 邊 男 友 轉 , 每 次 拍 劇 差 唔 多 都 會 傳 緋 聞 佢 , 對 男 人 絕 對 係 寧 濫 莫 缺 , 尤 其 佢 成 日 要 去 外 地 拍 劇 , 日 對 夜 對 下 , 大 食 姣 精 又 點 會 唔 餓 虎 擒 羊
苑 仔 爆 大 食 姣 精 曾 生 擒 中 生 ︰ 「 食 飯 永 遠 見 佢 坐 埋 隔 籬 , 仲 有 千 祈 唔 好 跌 匙 羹 , 如 果 唔 係 實 見 佢 大 髀 一 定 黐 埋 一 齊 。 」
貼 大 髀 都 唔 止 , 兩 個 仲 酒 店 搞 搞 到 拆 天 , 苑 仔 描 述 兩 人 有 次 返 大 陸 拍 外 景 , 返 回 酒 店 房 親 熱 時 , 嘈 到 隔 籬 房 佢 都 冇 覺 好 ︰ 「 成 晚 聽 到 好 大 撞 擊 聲 , 聲 … … 之 後 一 陣 就 狂 風 掃 落 葉 咁 , 聽 到 將 掃 落 地 … … 可 能 出 去 ( 外 景 ) 太 耐 冇 食 飽 , 第 一 餐 … … 估 唔 到 中 生 咁 好 力 。 」
其 實 , 大 食 姣 精 仲 有 鋪 屈 蛇 癮 , 佢 最 鍾 意 匿 小 生 架 車 後 座 , 然 後 跟 人 返 歸 食 大 餐 , 或 者 索 性 車 到 去 偏 僻 地 方 玩 車 震 , 話 咁 樣 先 刺 激 , 偷 歡 都 零 舍 開 心 喎 。



 

變 態 狐 狸 專 撬 牆 腳

之 前 苑 仔 曾 經 爆 過 變 態 狐 狸 惡 行 , 變 態 狐 狸 外 表 斯 文 , 平 時 亦 談 吐 得 體 , 唔 知 仲 以 為 佢 係 淑 女 , 不 過 其 實 佢 私 生 活 真 係 亂 過 亂 葬 崗 。 苑 仔 話 變 態 狐 狸 最 鍾 意 介 入 人 戀 情 , 尤 其 嗒 糖 有 婦 之 夫 。 佢 話 變 態 狐 狸 曾 成 功 引 誘 一 個 男 星 拋 棄 妻 子 後 , 就 反 轉 豬 肚 , 即 刻 同 個 男 人 分 手 , 因 為 個 遊 戲 已 經 得 番 兩 個 人 , 唔 好 玩 喎 !
最 抵 死 , 係 佢 搶 人 老 公 都 不 特 止 , 仲 要 張 大 度 , 然 後 打 電 話 俾 人 老 婆 示 威 ︰ 「 我 依 家 你 張 。 」 最 毒 女 人 心 咪 就 係 呢
其 實 唔 少 小 生 都 死 過 佢 手 上 , 包 括 一 個 健 康 膚 色 小 生 同 一 個 風 流 小 生 。



 

平 胸 童 姥 夜 場 搵 食


zoom
 

童 姥 成 日 落 吧 仔 , 與 幕 前 乖 乖 女 形 象 兩 個 樣 。

被 嘲 洗 衫 板 平 胸 童 姥 , 外 表 斯 斯 文 文 , 其 實 內 open , 近 年 佢 都 冇 咩 撈 , 得 閒 上 遊 戲 節 目 。 唔 知 係 咪 太 悶 關 係 , 佢 一 星 期 可 以 蒲 足 五 晚 , 仲 要 次 次 都 得 鬼 咁 少 布 , 一 副 戰 鬥 格 , 總 之 佢 一 見 到 可 以 幫 佢 上 位 男 人 , 就 會 黐 實 對 方 。 咁 當 然 佢 唔 會 放 錯 電 , 皆 因 佢 目 標 為 本 , 次 次 同 佢 有 一 手 , 唔 係 有 米 之 人 就 係 大 導 演 。 去 年 11 月 , 就 有 行 家 見 到 佢 同 圈 中 肥 導 演 齊 齊 IFC 出 現 , 擺 明 想 泊 個 好 碼 頭 。


 

嫌 疑 人 物

戴 夢 夢 ( 左 ) 、 文 頌 嫻 ( 下 ) 與 唐 寧 ( 右 ) , 雖 然 已 在 電 視 圈 打 滾 多 年 , 但 仍 然 擁 有 一 張 孩 子 臉 。


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 



 

上 下 封 口


zoom
 

 

自 從 無 下 令 叫 藝 人 收 口 之 後 , 眾 星 不 但 守 口 如 瓶 , 無 更 出 了 「 採 訪 新 安 排 」 的 通 告 , 規 定 除 了 宣 傳 活 動 , 不 准 記 者 出 入 大 樓 採 訪 , 看 來 是 怕 有 人 再 暗 中 爆 大 鑊 。

2 月 11 日 , 記 者 到 TVB 採 訪 時 , 無 出 memo 不 准 記 者 隨 便 進 入 演 藝 大 樓 內 採 訪 。



 

薛 家 燕 ︰ 唔 係 咁 複 雜


zoom
 

 

我 唔 想 再 聽 到 呢 新 聞 , 其 實 娛 樂 圈 唔 係 咁 複 雜 , 唔 好 講 到 咁 污 糟 邋 遢 。 最 近 咁 多 新 聞 , 好 多 藝 人 都 無 辜 牽 涉 落 去 , 上 一 次 就 男 藝 人 , 今 次 就 女 藝 人 , 唔 應 該 再 去 講 。



 

錢 嘉 樂 : 風 氣 唔 好


zoom
 

 

我 覺 得 只 係 傳 , 點 會 有 , 除 非 講 到 明 係 邊 個 , 大 家 唔 使 估 估 。 呢 個 風 氣 唔 係 咁 好 , 當 笑 話 聽 完 就 算 啦 ! 其 實 身 為 藝 人 都 好 大 壓 力 , 依 家 搞 到 男 又 驚 、 女 又 驚 。


 

 

羅 嘉 良 : 唔 驚 牽 涉 在 內


zoom
 

 

我 都 知 道 有 關 報 道 , 不 過 冇 睇 內 文 , 希 望 件 事 快 完 啦 ! 我 唔 驚 牽 涉 在 內 , 好 似 我 前 幾 日 同 陳 敏 之 都 有 場 kiss 戲 , 我 之 前 傾 好 晒 個 動 作 , 快 靚 正 一 take 過 。 如 果 成 日 都 話 有 咁 事 , 當 事 人 都 會 報 警 啦 !



 

劉 綽 琪 : 都 有 聽 過


zoom
 

 

( 鹹 豬 手 ) 都 有 聽 過 , 不 過 我 就 冇 試 過 , 有 時 攬 都 係 禮 儀



 

視 界 六 大 鹹 豬 手

除 了 「 魔 術 鹹 豬 手 」 外 , 姐 仔 私 下 竊 竊 私 語 , 曾 封 了 幾 個 老 油 條 甘 草 為 電 視 台 六 大 鹹 豬 手 , 並 叫 同 行 女 藝 人 小 心 遭 殃 。



 

大 眼 甘 草 愛 抽 水


zoom
 

 

大 眼 甘 草 電 視 台 打 滾 三 十 載 , 雖 然 外 表 忠 厚 , 個 個 人 前 都 俾 面 叫 聲 佢 XX 哥 , 但 據 幕 後 人 員 透 露 , 大 眼 甘 草 係 鹹 豬 手 之 首 ︰ 「 女 藝 員 好 怕 同 大 眼 甘 草 合 作 , 一 收 到 劇 本 知 道 同 佢 有 同 場 戲 , 就 會 叫 苦 連 天 話 : 『 唉 … … 又 同 佢 合 作 呀 ! 賴 ! 成 日 都 挨 挨 傍 傍 , 今 次 又 唔 知 俾 佢 借 意 摸 邊 度 。 』


 

 

阿 七 愛 摸 手 仔


zoom
 

大 眼 甘 草 與 阿 七 經 常 拍 古 裝 劇 , 乃 TVB 老 臣 子 。

而 另 一 位 鹹 豬 手 又 持 住 自 己 個 圈 撈 得 耐 , 成 日 對 住 班 妹 妹 仔 一 副 老 行 尊 口 , 表 面 就 好 似 教 新 人 做 戲 , 其 實 佢 好 鍾 意 搭 住 靚 妹 膊 頭 , 講 多 兩 句 就 摸 靚 妹 手 仔 , 阿 七 仲 會 讚 佢 : 「 你 隻 手 仔 好 滑 喎 ! 用 咩 cream ? 」



 

鬍 鬚 佬 錫 完 鬧

鬍 鬚 佬 鹹 濕 就 全 世 界 都 知 , 佢 把 口 賤 到 無 倫 , 當 年 有 女 星 投 訴 佢 偷 吻 , 佢 走 入 化 妝 間 嘈 晒 咁 大 罵 : 「 我 使 唔 使 偷 錫 你 呀 ! 你 估 你 係 邊 個 呀 ! 你 以 為 自 己 青 春 玉 女 呀 ! 」 搞 到 個 女 星 喊 晒 口 , 博 人 懵 仲 聲 大 夾 惡 , 真 係 夠 晒 賤 格 。 次 之 後 鬍 鬚 佬 淫 行 都 檢 點 一 陣 , 之 後 佢 拍 劇 就 唔 夠 膽 再 鹹 豬 嘴 , 最 多 都 係 乘 機 摸



 

三 線 綠 葉

三 線 綠 葉 係 亞 視 出 身 轉 投 無 , 撈 成 廿 年 都 係 撈 埋 律 師 、 老 師 閒 角 , 幕 後 爆 料 話 : 「 佢 有 單 好 多 人 都 知 , 時 無 清 水 灣 , 有 一 日 佢 同 個 讀 緊 訓 練 班 女 仔 一 齊 收 工 , 兩 個 人 一 齊 搭 時 , 三 線 綠 葉 突 然 對 個 女 仔 講 ︰ 『 我 想 溝 你 好 耐 , 你 受 唔 受 溝 先 ? 』 個 女 仔 擰 晒 頭 話 對 佢 冇 意 思 , 三 線 綠 葉 竟 然 一 手 落 女 仔 個 胸 度 , 嚇 到 個 女 仔 以 後 唔 敢 再 返 工 。 」


zoom
 

三 線 綠 葉 有 份 拍 攝 《 鐵 血 保 鏢 》 。


zoom
 

三 線 綠 葉



 

鹹 濕 監 製 淫 嘴

鹹 濕 監 製 齋 睇 個 樣 都 成 個 鹹 濕 佬 咁 , 其 實 佢 真 係 一 個 大 鹹 蟲 , 每 次 佢 做 完 節 目 都 好 鍾 意 拖 一 班 女 去 明 星 酒 吧 , 佢 會 同 女 仔 講 ︰ 『 去 啦 , 落 去 介 紹 唱 片 公 司 老 闆 、 高 層 你 識 , 做 呢 行 識 多 個 人 都 好 ! 』 佢 用 到 呢 個 藉 口 , 點 會 冇 女 跟 佢 去 ! 落 到 夜 場 , 佢 會 自 隊 幾 杯 先 , 然 後 再 叫 女 仔 飲 。 佢 一 隻 手 摸 住 酒 杯 , 另 一 隻 手 就 會 不 其 然 咁 搭 住 個 女 仔 膊 頭 , 然 後 慢 慢 向 下 掃 。 佢 最 鍾 意 扮 醉 , 趁 住 女 仔 冇 防 範 , 就 一 嘴 埋 去 , 好 多 人 都 想 鬧 佢 , 不 過 又 怕 得 罪 佢 驚 冇 得 撈 。



 

 

白 頭 有 鋪 拍 波 癮

白 頭 拍 劇 就 拍 得 少 , 不 過 佢 做 好 多 主 持 同 做 過 好 多 旅 遊 節 目 , 幕 後 爆 料 者 話 : 「 唔 好 睇 白 頭 外 表 正 人 君 子 咁 , 其 實 佢 有 個 怪 癖 , 好 鍾 意 一 手 拍 落 女 藝 員 個 心 口 , 好 似 嗌 你 咁 , 『 喂 ! 』 好 多 人 賴 過 啦 ! 」



 

C Cup 舞 娘 咀 爆 男 星

一 向 敢 言 的 梁 思 浩 , 除 了 大 爆 變 態 狐 狸 惡 行 外 , 早 前 曾 爆 過 一 位 近 年 淡 出 娛 樂 圈 的 C Cup 舞 娘 , 她 早 年 曾 與 一 名 圈 中 有 婦 之 夫 的 有 名 男 藝 人 玩 婚 外 情 , C Cup 舞 娘 身 材 惹 火 , 一 身 舞 藝 精 湛 。
原 來 當 年 C Cup 舞 娘 與 梁 思 浩 住 埋 又 一 村 同 一 座 大 樓 , 兩 人 見 到 面 都 會 打 招 呼 。 有 次 梁 思 浩 深 宵 歸 家 , 當 大 廈 門 一 打 開 即 令 佢 嚇 一 跳 , 皆 因 C Cup 舞 娘 同 有 名 男 藝 人 竟 然 度 打 緊 茄 輪 , 仲 陶 醉 到 完 全 睇 唔 到 佢 。 當 時 梁 思 浩 見 到 咁 情 況 , 當 然 尷 尬 到 冇 入 啦 。
近 日 記 者 再 致 電 梁 思 浩 , 他 卻 不 願 多 談 , 只 謂 ︰ 「 依 家 太 多 風 風 雨 雨 , 自 己 唔 想 再 捲 入 是 非 , 都 係 唔 再 講 。 」


zoom
 

思 浩 形 容 撞 破 女 星 與 男 星 打 茄 輪 時 十 分 尷 尬 , 所 以 沒 有 入


zoom
 

梁 思 浩 撐 苑 仔 爆 料 是 想 替 被 鹹 豬 手 抽 水 的 姊 妹 出 氣 , 但 他 卻 堅 拒 透 露 C cup 舞 娘 身 份 。



 

嫌 疑 人 物

不 少 女 星 曾 住 過 又 一 村 , 張 慧 儀 ( 左 ) 及 楊 恭 如 都 曾 是 又 一 村 居 民 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

演 藝 警 花 荒 山 野 戰

電 視 台 唔 少 藝 員 都 係 演 藝 學 院 畢 業 , 至 於 呢 位 演 藝 警 花 , 單 睇 表 面 , 以 為 佢 男 仔 頭 兼 個 性 硬 朗 , 其 實 佢 性 饑 渴 得 幾 厲 害 , 平 時 都 會 蒲 吧 仔 。 多 年 前 , 佢 同 大 隊 去 拍 攝 旅 遊 特 輯 , 一 去 去 足 十 幾 日 , 你 估 佢 點 樣 解 決 生 理 需 要 呢 呵 ?
佢 咪 惟 有 向 同 行 男 藝 員 出 言 挑 逗 , 之 不 過 男 藝 員 唔 肯 落 , 佢 就 飢 不 擇 食 , 連 幕 後 人 員 都 唔 放 過 。 聽 講 去 到 「 山 卡 啦 」 地 方 , 周 圍 冇 酒 店 , 大 隊 要 架 起 帳 幕 棲 宿 , 不 過 演 藝 警 花 完 全 唔 介 意 帳 幕 解 決 性 需 要 , 同 幕 後 人 員 大 戰 七 七 四 十 九 個 回 合 , 叫 聲 震 遍 原 野 。 可 能 因 為 荒 山 野 嶺 , 令 佢 獸 性 大 發


zoom
 

每 年 都 會 製 作 旅 遊 特 輯 , 97 年 關 寶 慧 曾 與 王 喜 、 李 家 聲 拍 攝 旅 遊 特 輯 。


zoom
 

99 年 , 鍾 麗 淇 、 蔡 子 健 及 鄧 健 泓 曾 到 高 山 區 拍 攝 特 輯 。


zoom
 

崔 建 邦 、 郭 羨 妮 及 梁 榮 忠 , 07 年 曾 到 大 陸 拍 攝 《 勇 闖 玉 珠 峰 》 。


zoom
 

警 花 見 男 藝 人 唔 落 , 連 幕 後 人 員 都 殺 , 真 箇 飢 不 擇 食 !


 

 

大 眼 富 婆 專 嗒 壯 男


zoom
 

大 眼 富 婆 有 錢 冇 碇 使 , 咪 搵 壯 男 滋 潤

咪 以 為 大 食 只 係 後 生 女 專 利 , 電 視 圈 有 個 非 常 熟 女 , 正 值 狼 虎 之 年 , 尤 其 愛 嗒 壯 年 小 生 , 大 眼 富 婆 恃 住 自 己 大 把 身 家 , 直 情 包 起 小 生 , 仲 玩 埋 金 屋 藏 壯 男 。 佢 出 手 好 闊 綽 , 只 要 得 佢 開 心 , 一 個 月 幾 十 萬 就 可 以 袋 袋 平 安 , 難 怪 有 唔 少 小 生 落
大 眼 富 婆 仲 有 鋪 癮 , 就 係 鍾 意 同 人 分 享 佢 性 樂 趣 , 藉 此 炫 耀 佢 魅 力 。 曾 經 有 個 大 隻 小 生 跟 佢 一 年 多 , 見 搵 夠 就 想 終 止 關 係 , 但 係 佢 同 人 講 大 隻 小 生 , 因 為 佢 不 但 持 久 力 強 , 仲 花 式 多 多 , 所 以 最 後 佢 願 意 俾 多 一 倍 價 錢 包 小 生 , 名 副 其 實 用 錢 洩 慾 。



 

整 容 冠 軍 凸 點 誘 男

依 家 好 多 選 美 出 身 佳 麗 , 入 行 前 後 都 會 去 整 容 醫 生 度 執 一 執 個 樣 , 力 求 完 美 , 而 一 位 選 美 冠 軍 , 一 入 行 已 經 一 副 戰 鬥 格 , 整 容 谷 胸 影 落 唔 少 性 感 照 , 又 好 識 老 細 , 不 過 搵 老 細 之 餘 , 佢 都 唔 介 意 同 拍 劇 小 生 打 友 誼 波 。
呢 位 整 容 冠 軍 同 活 躍 小 生 返 大 陸 拍 劇 時 , 就 經 常 向 活 躍 小 生 請 教 演 技 , 咁 活 躍 小 生 見 有 靚 女 埋 身 , 當 然 來 者 不 拒 , 而 整 容 冠 軍 知 道 活 躍 小 生 鍾 意 飲 番 兩 杯 , 仲 特 登 買 幾 支 紅 酒 送 俾 男 方 , 話 多 謝 人 教 佢 做 戲 , 仲 叫 埋 大 班 同 事 去 男 方 酒 店 房 暢 飲
整 容 冠 軍 趁 住 活 躍 小 生 出 外 買 外 賣 , 就 返 自 己 房 除 個 bra 再 返 回 男 方 房 間 , 工 作 人 員 個 個 都 俾 佢 凸 點 身 材 吸 引 住 。 咁 當 然 , 活 躍 小 生 亦 難 逃 呢 個 飛 bra 起 釘 催 情 局 , 自 此 兩 個 咪 搞 埋 。 不 過 呢 段 情 都 係 玩 年 幾 , 整 容 冠 軍 後 來 都 係 發 覺 搵 老 細 緊 要 !



 

嫌 疑 人 物

葉 翠 翠 、 陳 茵 媺 及 葉 璇 , 三 個 選 美 冠 軍 都 曾 被 傳 整 容 , 更 全 部 是 靚 樣 身 材 正 。


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 



 

吳 君 如 : 世 界 乜 都 有


zoom
 

 

蕩 女 、 鹹 豬 手 ? 唏 ! 呢 個 世 界 乜 都 有 , 唔 止 娛 樂 圈 。 唔 想 講 ! 我 之 前 節 目 講 啦 ! 呢 個 題 目 too old 。


 

 

李 香 琴 : 大 聲 篤 佢 出


zoom
 

 

我 拍 粵 語 長 片 時 冇 呢 ( 鹹 豬 手 ) 不 過 依 家 拍 劇 都 唔 覺 , 有 我 琴 姐 度 , 邊 個 夠 膽 亂 。 不 過 如 果 遇 到 呢 衰 人 , 一 定 要 大 大 聲 篤 佢 出



 

吳 卓 羲 ︰ 攬 攬 係 禮 貌


zoom
 

 

我 冇 聽 過 , 本 身 我 唔 係 女 仔 , 呢 事 發 生 都 唔 會 由 我 去 講 , 奇 奇 怪 怪 咁 , 4 大 咩 … … 蕩 花 我 真 係 冇 聽 過 。 咩 鹹 豬 手 ? 有 時 見 到 好 耐 冇 見 人 都 會 攬 一 攬 , 呢 係 禮 貌 , 毛 手 毛 腳 我 就 好 小 見 到 。 唔 關 自 己 事 就 唔 應 該 去 講 , 令 到 風 氣 好 烏 煙 瘴 氣 , 沒 完 沒 了 , 我 應 該 講 番 正 面 , 例 如 《 學 警 狙 擊 》 出 街 就 一 定 要 密 切 留 意 。



 

甄 子 丹 : 係 好 小 撮 人


zoom
 

 

咩 蕩 花 我 冇 聽 過 , 而 所 謂 鹹 豬 手 , 可 能 只 係 一 小 撮 人 , 我 電 視 日 子 短 , 唔 多 覺 有 呢 人 喎 !



 

吳 家 樂 ︰ 我 冇 興 趣 聽


zoom
 

 

你 問 苑 仔 嘛 ! 我 冇 興 趣 聽 , 我 覺 得 唔 應 該 再 講 , 要 講 真 係 要 搵 當 事 人 講 , 件 事 一 日 都 唔 搞 清 楚 , 最 好 都 係 問 番 當 事 人 , 我 唔 應 該 講 太 多 假 設 性


 

 

伍 詠 薇 : 我 record 好 好


zoom
 

 

我 都 係 睇 新 聞 先 知 , 冇 乜 意 見 ! 我 本 身 record 好 好 , 不 嬲 行 得 正 企 得 正 唔 會 避 忌 。 呢 輪 忙 拍 劇 冇 睇 報 紙 , 所 以 唔 係 太 多 感 受 。



 

蔡 少 芬 ︰ 我 趕 住 入 廠


zoom
 

 

「 我 冇 睇 喎 ! 我 依 家 趕 住 入 廠 對 稿 。 」 說 罷 即 急 急 腳 入 廠 。



 

網 上 熱 話

電 視 台 的 鹹 豬 手 事 件 , 在 網 上 討 論 區 成 熱 門 話 題 , 激 烈 討 論 , 亦 有 網 友 猜 蕩 女 是 誰 。



 

撐 講 出 真 相

不 少 網 友 撐 苑 仔 見 義 勇 為 , 反 而 對 TVB 的 「 家 醜 不 得 外 傳 」 做 法 不 甚 認 同 !


zoom
 

 


zoom
 

 


 

 

開 Topic 討 論


zoom
 

 

在 討 論 區 內 , 關 於 鹹 豬 手 事 件 , 有 近 廿 個 題 目 被 熱 烈 討 論 。



 

再 爆 醜 聞


zoom
 

 

不 少 網 友 將 以 往 雜 誌 出 過 的 名 爆 醜 聞 再 放 上 網 。



 

熱 估 4 蕩 花

至 於 最 多 人 熱 估 的 則 是 近 日 的 「 4 蕩 花 」 話 題 。


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()