裝假狗
千嬅扯煙之餘,在一場化妝舞會的戲中,會扮麥當娜着雪糕筒背心裝胸作勢,「原來嗰度大咗,啲男人真係會望多兩眼。」她笑說。"
娛樂頂點
拍Ⅲ級片拒爆粗 千嬅日扯三包煙補鑊
2010年03月05日
由楊千嬅和余文樂孭飛的《志明與春嬌》月底上映,戲中因有大量吸煙鏡頭和粗口對白,最終被電檢處列為三級。
戲中無論主角、配角和大茄,都清一色用真聲演繹流利粗口,唯獨榮升人妻的千嬅,竟然破例唔使爆粗,改用較粗俗的助語詞代替。
有得必有失,既然唔使媽媽聲,千嬅亦索性豁出去煙駁煙,更試過一日勁扯三包煙,搞到氣管炎和哮喘發作,「我睇醫生嘅錢都要過萬,真係好……好辛苦。」千嬅說時憤怒,但始終冇爆粗。
由寰亞電影出品的三級片《志明與春嬌》(前名《談戀愛》)於本月 25日上映,講述飾演化妝小姐的楊千嬅,與余文樂在後巷煲煙煲出真愛。導演彭浩翔為了增加電影寫實性,拍攝前曾實地到不少龍蛇混雜的後巷觀察,在劇本上加入大量粗口。
千嬅在開拍前亦答應導演要求,會在戲中爆粗,不過到正式拍攝時,她有幾場粗口對白,卻改用了較粗俗字眼代替。據知千嬅今次獲優待不用爆粗,全因老闆林建岳在背後出手,避免令千嬅成為爛口女星。「呢樣嘢我就真係唔清楚,其實粗口都係香港嘅地道文化,劇情需要嘅我都會接受,不過我今次真係唔使爆粗。我自己平時好少講,拍戲
就從來未試過,唔知係咪見到余文樂個樣得意,所以都好投入劇情,粗鄙咗啲!」千嬅說。


吞雲吐霧
電影講述千嬅在後巷煲煙而結識余文樂,從而展開一段戀情。拍攝時余更取笑千嬅連點煙都唔識,千嬅說:「食煙真係好臭,次次返屋企沖完涼仲成身味。」


取笑大煙炮
電影講煙剷情侶的愛情故事,非煙民的千嬅就認為吸煙比講粗口更加辛苦,最高紀錄試過一日連續扯了三包煙。拍攝一個鏡頭已經點了十支煙,令到本來有哮喘底嘅佢,日日氣管炎和喉嚨痛,一星期睇了三次醫生。她說:「係我自己研究揸煙手勢同食煙嘅表情,但最初拍嗰場戲,導演都唔收貨,話一睇就知我係咩大炮。(係咪大煙炮?)總之就唔識食嗰種啦!我咪日日都跟余文樂學嘢囉,直頭拜佢為師!嘩!食煙真係好辛苦,成日覺得自己好臭,又搞到哮喘病復發,我睇醫生嘅錢都要過萬。」


爆 cream巨乳
劇情講千嬅一班豬朋狗友買定巨乳蛋糕為她慶祝生日,但千嬅只切了一下,忌廉便破乳而出。
 
其間有位女臨記更伸手摸千嬅假乳,千嬅說:「嗰日成日俾人抽水,我惟有用個『胸』拮番佢哋!」
 
公園等埋位
為防造型曝光,每逢拍外景,千嬅會加件外套遮住巨乳。未正式埋位,她和余文樂還到附近公園玩氹氹轉,不過裝上五磅巨乳的千嬅卻轉極都唔郁,要靠余文樂幫手。
 
貪玩的余文樂仲玩到露白底,千嬅見到即走夾唔唞。
 
上月尾,電影舉行慰勞宴,千嬅、余文樂、導演彭浩翔(右一)和寰亞董事莊澄(左一)狂隊香檳慶祝。

余文樂千五萬簽約
不過屬正宗煙民的余文樂同樣表示拍扯煙戲好辛苦:「平時食煙都唔係咁食法,好彩片場有阿姐會煲定啲羅漢果潤番!千嬅真係唔識食,開頭次次都大煙炮。」今次《志》片是余文樂加盟東亞後的頭炮,出手闊綽的林建岳,就以千五萬元簽三年的轉會費利誘。為此余文樂說:「唔好講錢啦!總之我加入到呢間大公司好開心。其實之前同老闆合作過,佢真係好好人。」

千嬅拍片亦曾大膽過,在三級片《三更 2之餃子》(左)就與梁家輝有大膽牀上戲。另一套《天生一對》做乳癌中女,就試過除剩個 bra。




明星靚相大分享☆復活板娛樂八掛週刊雜誌★娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 明星靚相大分享(01月刊)★ 明星靚相大分享(02月刊)★ 明星靚相大分享(03月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-3月刊)☆
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()